کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشبه ۶ تیر) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند همه چیز درباره «یس کوین»، بازی تلگرامی‌ای که ممکن است به ایردراپ منتهی شود HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر)
سرخط خبرها

هشدار | کلاهبرداری از طریق پیامک برای دریافت اینترنت ماهواره‌ای

  • کد خبر: ۱۲۷۳۲۵
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
هشدار | کلاهبرداری از طریق پیامک برای دریافت اینترنت ماهواره‌ای
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا درباره پیامک های تبلیغاتی برای استفاده از اینترنت استارلینک هشدار داد و گفت: این تبلیغات و پیامک ها صرفا برای کلاهبرداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، «سرهنگ رامین پاشایی» درباره تبلیغاتی که درخصوص اینترنت استارلینک می شود، گفت: طبق رصدهای انجام شده مشخص شد، برخی افراد در کانال‌های تلگرام و اینیستاگرام در حال تبلیغ اینترنت استارلینک هستند.
وی ادامه داد: این افراد لینک هایی برای ثبت‌نام یا ایجاد دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای یا استارلینک ارسال کرده و مدعی هستند با نصب این نرم‌افزار افراد می‌توانندد از اینترنت ماهواره‌ای بهره‌مند شوند. در حالی که این لینک ها صرفا پوششی برای کلاهبرداری است.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در این روش کلاهبرداران با ارسال لینک‌های آلوده و ترغیب افراد به کلیک بر روی آن به اطلاعات گوشی تلفن همراه متقاضیان دسترسی یافته و در ادامه اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنها می کنند.
سرهنگ پاشایی تاکید کرد: همه این ادعاها کذب و دروغ است. هر نوع اینترنت ماهواره‌ای مانند استارلینک نیاز به امکانات و تجهیزات فنی دارد که در کشور ما فعلا وجود ندارد و همه این لینک‌هایی که در این باره تبلیغ می‌شود لینک آلوده است.
وی ادامه داد: وقتی افراد این  لینک‌ها را در گوشی تلفن همراه خود باز می‌کنند مانند کلاهبرداری‌هایی که در خصوص سامانه ثنا انجام می‌شود، این پیامک ها عمل کرده و با همان شیوه و صرفا با تغییر اسم از همان روش برای کلاهبرداری استفاده می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با تاکید براینکه کارشناسان اینترنتی که خارج از مرزهای آبی هم هستند در این زمینه هشدار داده اند که مردم مراقب کلاهبرداران باشند، تصریح کرد: برخی تبلیغات مبنی بر نصب نرم افزار یا استفاده از آخرین مدل گوشی در بازار می‌توانند از این ماهواره بهره‌مند شوند، کذب بوده و صرفا برای کلاهبرداری است.

سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که به هیچ عنوان به تبلیغات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و از کلیک بر روی لینک‌های ناشناس خودداری کنند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->