مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

منصوریان بین المللی شد

  • کد خبر: ۱۲۷۵۲۰
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
منصوریان بین المللی شد
مرتضی منصوریان داور جوان فوتبال مشهد به لیست بین المللی داوران ایران وارد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مرتضی منصوریان، داور فوتبال و انسیه مافی‌نژاد، کمک داور فوتبال بانوان و حمید متین، داور فوتبال ساحلی از خراسان رضوی در فهرست نهایی لیست داوران بین‌المللی در سال ٢٠٢٣ فیفا قرار گرفتند.

داوری فوتبال خراسان آخرین‌بار در سال ۲۰۰۳ با نسل طلایی امثال سخندان و ترکی و قهرمانی در عرصه الیت درخشیده بود. پس از آن دیگر هیچ‌وقت فوتبال خراسان در مستطیل سبز داوری بین‌المللی نداشت و با خداحافظی این چهره‌ها از دنیای قضاوت، دیگر قاضیان خراسانی جایی در میان داوران سطح بالای فوتبال کشور نداشتند؛ داوران نسل طلایی که در همان دوران توانسته بودند یک‌تنه داوری کشور را در دست بگیرند و جام‌های جهانی و ملت‌های مختلفی را قبضه کنند؛ از قضاوت‌های بین‌المللی به‌یادماندنی ترکی و سخندان و کامرانی‌فر بگیرید تا خاطره‌سازی‌های محسن قهرمانی در عرصه آسیایی و ملی. با این همه پشتوانه‌سازی مناسبی برای جایگزینی این نفرات در سال‌های اخیر در فوتبال استان صورت نگرفت تا داوری خراسان‌رضوی به قهقرا برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->