عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند فرماندار مشهد: دغدغه مسئولان پابرجا ماندن سرمایه اجتماعی است طالبان: مواضع مرزی پاکستان را زیر آتش گرفتیم + فیلم
سرخط خبرها

جزئیات حمله تروریستی امروز (۸ مهر ۱۴۰۱) در زاهدان+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۷۶۶۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
  • ۱
جزئیات حمله تروریستی امروز (۸ مهر ۱۴۰۱) در زاهدان+ فیلم
در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از افراد ناشناس به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل‌سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد.

تعداد بازدید : 2637

نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که عده‌ای به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.

تعداد بازدید : 2561

براساس اخبار منابع آگاه به خبرگزاری ایرنا در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری و عابران مجروح و به بیمارستان‌های زاهدان منتقل شدند.

جزئیات حمله تروریستی امروز (۸ مهر ۱۴۰۱) در زاهدان+ فیلم

گفته می‌شود افراد مسلح ضمن به رگبار بستن کلانتری همچنین تعدادی کوکتل مولوتف به سمت کلانتری پرتاب کردند.

تعداد بازدید : 2037

گزارش خبرگزاری فارس حاکی از آن است که یک ماشین آتش نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شدند.

براساس اخبار فارس، در میدان کشاورز و بازار مشترک و جمعه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام جم زاهدان نیز مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت.

تعداد بازدید : 2104

شورای تامین سیستان و بلوچستان: اوضاع کنترل شده است 

به گزارش شهرآرانیوز، شورای تامین سیستان و بلوچستان در همین رابطه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: با هوشیاری و واکنش نیرو‌های امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل شده است.

در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: افرادی ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند که با هوشیاری و واکنش نیرو‌های امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل شده است.

این اطلاعیه با اعلام اینکه در حمله این افراد مسلح ناشناس به کلانتری تعدادی از عابرین و ماموران مجروح شدند، می‌افزاید: این افراد ناشناس و تروریست قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند.

در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه هم‌اکنون آرامش در شهر برقرار است از مردم سیستان و بلوچستان خواسته شده ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محله‌ای تجمعی خودداری شود.

همچنین در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان با تاکید براینکه اخبار رسانه‌های معادن درباره این حمله تروریستی کذب است، تاکید می‌کند، از شما مردم بصیر و آگاه سیستان و بلوچستان، تقاضا می‌شود به شایعاتی که هم‌اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نکنید.

نیروی انتظامی: اوضاع شهر زاهدان آرام است

براساس گزارش تسنیم، سرهنگ رحیمی معاون اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه هم‌اکنون اوضاع شهر زاهدان آرام است و تردد مردم به خوبی انجام می‌شود، گفت: شایعاتی مبنی بر کشته‌شدن چند نفر در این درگیری در پاسگاه انتظامی پشت مسجد مکی ‌‌تکذیب می‌شود.

اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان

مولوی اسماعیل‌زهی امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان بعد از حمله تروریستی به یک کلانتری در شهر زاهدان اعلام کرد: از مردم استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند.

تعداد بازدید : 1062

وی با بیان اینکه شیعه و سنی در کنار هم سال‌هاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است، تاکید کرد: این حادثه تلخ و ناگوار است و باید مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بوده‌اند. آنچه اکنون نیاز جامعه است، آرامش بوده و مردم شهرستان باید آرامش خود را حفظ کنند و از هر نوع تحریک اجتناب کنند.

امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان  خاطرنشان کرد: به شایعات توجه نشود و پیام و اعتقاد من همین است که آرامش حفظ شود و حرف کس دیگری را قبول نکنید. دشمنان قسم خورده اهداف خاصی دارند تا از شرایط بحرانی سوءاستفاده کنند. مردم با اقداماتی نسنجیده فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند تا این موضوع باعث برادرکشی و متشنج شدن منطقه نشود.

آخرین وضعیت زاهدان پس از حمله تروریستی

پس از حمله تروریستی عده‌ای مسلح به یک پاسگاه در زاهدان که به تخریب دیوار پاسگاه و مجروحیت تعدادی از عابران پیاده و نیرو‌های پلیس منجر شد، بلافاصله با حضور نیرو‌های امنیتی آرامش نسبی در شهر حاکم شد و تلاش تروریست‌ها و آشوبگران برای ادامه بحران آفرینی در شهر ناکام ماند و هم اکنون آرامش در سطح شهر برقرار است.

جزئیات حمله تروریستی امروز (۸ مهر ۱۴۰۱) در زاهدان+ فیلم
با این حال، شبکه‌های تروریستی و ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار تصاویری از دود و آتش تلاش دارند فضای شهر را ناامن و بحرانی نشان دهند و با انتشار فراخوان‌های متعدد مردم را برای حضور در خیابان دعوت می‌کنند، اما هم‌اکنون آرامش در زاهدان برقرار بوده و مشکل خاصی برای عبور و مرور خودرو‌ها نیست و دود و غباری که هم اکنون در سطح شهر زاهدان دیده می‌شود به علت آتش زدن تعدادی لاستیک توسط معاندان در ساعاتی قبل برای ناامن جلوده دادن شهر بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
2
3
ما نیروهای مردمی انقلابی اعلام امادگی میکنیم تا درکنار نیرهای مسلح با اشرار که با جان ومال مردم قصد خدشه را دارند مبارزه کنیم منتظر امر وفرمان رهبر عزیزمان سید علی هستیم تا حکم جهاد بدهد. ما اماده ایم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->