جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اجتماع بزرگ تجدید بیعت مردم مشهد با امام زمان (عج) در میدان شهدا برگزار شد

  • کد خبر: ۱۲۸۴۲۶
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
اجتماع بزرگ تجدید بیعت مردم مشهد با امام زمان (عج) در میدان شهدا برگزار شد
به مناسبت فرارسیدن نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج)، اجتماع بزرگ مردمی تجدیدبیعت با امام زمان (عج)، عصر امروز با حضور آحاد مردم مشهد در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت فرارسیدن نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج)، اجتماع بزرگ مردمی تجدیدبیعت با امام زمان (عج)، عصر امروز با حضور آحاد مردم مشهد در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که به‌عنوان سخنران این اجتماع در عرصه میدان شهدا حاضر بود، اظهار کرد: وقتی نوبت به ابتلای قوم نوح رسید، در روایت آمده که تنها حدود 70 نفر در صف یاران حضرت نوح باقی مانده بودند و در این زمان، وقتی پیامبر خدا از ذات اقدس پروردگار سؤال کرد که چرا زودتر بلای الهی نازل نشد، خداوند متعال پاسخ داد که هزار سال رسالت نیاز بود تا گردوغبار فتنه‌ها فروکش کند و حقیقت گمراهی و ضلالت کافران مشخص شود.

وی افزود: در آخرالزمان هم وضع به همین ترتیب است و هرچه به ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) نزدیک‌تر شویم، حقیقت شرارت جبهه کفر و ذات پاک جبهه حق بیشتر مشخص می‌شود تا جایی که امروزه شاهد هستیم، دشمن جبهه حق حتی از زیرپاگذاشتن ارزش‌های انسانی هم باکی ندارد و برای ریشه‌کن شدن حق از دنیا، حتی حاضر است تا انسان‌ها را در مسیر مبارزه با خدا هم سازمان‌دهی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در روایت آمده که در عصر ظهور «یَملَأُ الاَرضَ مِنَ الظُلم وَ الجَور» یعنی زمین در عصر مهدی (عج) آکنده از ظلم و جور می‌شود اما به برکت رسالت 124 هزار پیامبر الهی، ولایت 11 امام معصوم و مجاهدت‌های هزاران شهید صدیق، جریانی از حق برپا خواهد شد که صادق‌ترین مؤمنان در زیر آن پرچم، خود را برای یاری منجی عالم بشریت آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نهضتی برای زمینه‌سازی رشد انسان در عصر ظهور بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، قیامی بر خواسته از عمق وجود مؤمنان بود تا برای ظهور حضرت مهدی (عج) زمینه‌سازی کند. خانواده معظم شهدا که در این مجلس حاضر هستند و بانی برگزاری این اجتماع عظیم مردمی بوده‌اند، نشانه همان مؤمنان صادقی هستند که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام به میان معرکه‌های پرخطر و ابتلائات سهمگین فرستادند تا در زمانه‌ای که کفر با تمام قوا در میدان جولان می‌دهد، حکومت دین در این کشور برپا بماند. 

حجت‌الاسلام صاحبقرانی تصریح کرد: چند روز قبل، کنگره آمریکا تصویب کرد که باید همه امکانات لازم برای براندازی حکومت دین در ایران به کار گرفته شود. دلیل اتخاذ این سیاست‌های خصمانه در ابرقدرت‌های استکبارگر عالم این است که امام خمینی (ره) از ابتدای شکل‌گیری نهضت فرموده بودند که هدف انقلاب اسلامی، برافراشته کردن پرچم اسلام بر قلل رفیع جهان است تا همه این آرمان‌ها در جهان فراگیر شوند و به این خاطر، جبهه کفر از حیات انقلاب اسلامی در وحشت است.

وی تأکید کرد: در این شرایط، مؤمنان باکی ندارند زیرا وعده صادقه امام زمان (عج) است که فرمود امام معصوم در دوران غیبت، همچون خورشید پشت ابر است که فایده خود را به جامعه شیعیان می‌رساند و مصداق بارز این عنایت خاصه هم این است که امروزه این پرچم به سفارش امام زمان (عج) در دوران غیبتشان به دست شیعیانشان رسیده و به نیابت رهبر معظم انقلاب به پیش می‌رود؛ آن هم در زمانی که متشابهات خود را به‌عنوان محکمات به مردم عرضه می‌کنند و فتنه‌ها عرصه تشخیص را غبارآلود کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: وقتی خود حضرت، جریان اداره جامعه اسلامی را در دوران غیبت به دوش ولی‌فقیه قرار داده‌اند، بیعت با ولی‌فقیه هم‌تراز با بیعت با امام زمان (عج) است. حضرات معصومین هم خود تبیین کرده‌اند که پیروی از ائمه باید با پیروی از سیره اهل‌بیت (ع) همراه شود و بنا به نص صریح قرآن کریم، نشانه ارادت مؤمنان به دین این است که حب به پیامبر (ص) و چهارده معصوم را در دل داشته باشند و در عمل، از دستورات آنان پیروی نمایند.

سرودخوانی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و قرائت میثاق نامه بیعت امت با امام زمان (عج) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->