افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

امکانات واتساپ پولی معرفی شد

  • کد خبر: ۱۲۸۷۴۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
امکانات واتساپ پولی معرفی شد
نسخه بتا واتساپ پولی در اختیار کاربران تجاری قرار گرفت. این نسخه امکانات بیشتری مثل لینک تماس سفارشی را فراهم می‌کند که مناسب کسب و کار‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز -  سرویس اشتراکی اپلیکیشن واتساپ هنوز راه نیفتاده، اما به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است. این یعنی کاربران برنامه واتساپ بتا می‌توانند به منوی Premium دسترسی پیدا کنند که امکانات اضافه‌تری را در اختیارشان می‌گذارد.

WABetaInfo می‌گوید، نسخه پولی واتساپ بتا مخصوص کاربران تجاری طراحی شده است؛ بنابراین تمام امکانات اضافه‌تری که ارائه می‌کند ممکن است مناسب عموم کاربران نباشد. گفته می‌شود این نسخه یک لینک تماس سفارشی به واتساپ شما را ارائه می‌کند که هر سه ماه یک بار تغییر خواهد کرد. این به کاربران اجازه می‌دهد به جای وارد کردن شماره تماس یک کسب و کار، بتوانند از روش آسان‌تری با آن ارتباط برقرار کنند. تلگرام هم ویژگی مشابهی با این را ارائه می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند یک لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند.

امکانات واتساپ پولی معرفی شد

نسخه اشتراکی این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا ۱۰ دستگاه را به صورت همزمان به یک اکانت متصل کنید. از این طریق کارمندان بخش پشتیبانی شما می‌توانند با یک اکانت تجاری با مشتریان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این به لطف این اکانت، تماس ویدیویی ۳۲ نفره نیز ممکن می‌شود.

با توجه به اینکه نسخه اشتراکی WhatsApp فعلاً در شرایط آزمایشی قرار دارد، واتساپ بیانیه رسمی را فعلاً منتشر نکرده است؛ بنابراین اطلاعی از تاریخ انتشار این نسخه در دست نیست.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->