معاون وزیر صنعت: رکورد اشتغال صنعتی در دولت سیزدهم شکسته شد طلای ۱۸ عیار در مشهد بیش از ۳.۳ میلیون تومان (۲ تیر ۱۴۰۳) تنوع موبایل با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان | قیمت امروز انواع موبایل (۲ تیر ۱۴۰۳) ۷۲۰۰ واحد صنفی املاک در مشهد به سامانه تعیین اجاره‌بها مجهز شد واگذاری معادن گوهرسنگ به کارگاه‌های فعال تراش معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های بورسی در سال ۱۴۰۳ حذف نمی‌شود بورس مثبت، اما کم توان | گزارش وضعیت بازار سهام (۲ تیر ۱۴۰۳) نرخ سود بین‌بانکی رکوردشکنی کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۲ تیر ۱۴۰۳) | صعود دوباره دلار به کانال ۵۹ هزار تومان زمان حراج بعدی سکه اعلام شد + شرایط کوچ سرمایه‌ها از بورس به کدام بازار‌ها بود؟ طرح سامان‌دهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ | کارگران هم منتظرند! (۲ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی در مسیر افزایش هفتگی جای گرفت (۲ تیر ۱۴۰۳) قفل بازار مسکن تا پایان انتخابات باز می‌شود؟ قیمت امروز انواع خودرو‌های صفر داخلی و خارجی در مشهد (۲ تیر ۱۴۰۳) | رانا پلاس ۶۲۰ میلیون تومان امروز میوه را گران‌تر از این قیمت‌ها نخرید | حداقل و حداکثر قیمت میوه در مشهد (۲ تیر ۱۴۰۳) آزادسازی مدرک تحصیلی در بستر سامانه جستجوی شغل برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری برای کارگران چیست؟ مقایسه بازدهی صنایع بورسی در خردادماه ۱۴۰۳ برخورد با ۳۱ واحد صنفی در بکارگیری اتباع خارجی در منطقه ثامن مشهد تاثیر متفاوت افزایش ۳۱ دلاری طلای جهانی بر بازار داخلی | کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا! قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (یکم تیرماه ۱۴۰۳) اظهارات اقتصادی نامزد‌های ریاست‌جمهوری در یازدهمین روز از رقابت‌ها کدام استان‌ها رکورددار بنگاه ملکی بدون مجوز هستند؟ ۳راهکار برای حمایت از بورس | افزایش امیدواری برای نجات بورس سهمیه بنزین تیرماه ۱۴۰۳ شارژ شد
سرخط خبرها

خرید ۲۸۱ خودرو توسط یک نفر در مزایده خودروهای خارجی!

  • کد خبر: ۱۲۸۸۰۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
  • ۴
خرید ۲۸۱ خودرو توسط یک نفر در مزایده خودروهای خارجی!
رییس سازمان اموال تملیکی گفت: صرفا یک نفر شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعبدالمجید اجتهادی، رییس سازمان اموال تملیکی در جلسه بازگشایی پیشنهادات ارائه شده در مزایده هزار و ۴۰ خودرو خارجی با بیان اینکه از هفتم مهر ماه امکان بازدید از هزار و ۴۰ خودرو برای شرکت در مزایده فراهم شد، گفت: ۵۸ دستگاه خودرو به دلیل مغایرتی که در اطلاعات خودرو‌ها وجود داشت از لیست مزایده خارج شدند.

وی همچنین گفت: بالغ بر ۱۲ هزار پیشنهاد برای این تعداد پارتی ارسال شد. شش هزار از پیشنهادات از سوی ۲۰ هزار ثبت نامی جدید بوده است.

به گفته وی، صرفا یک نفر شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است. یک شخص حقوقی نیز برای ۲۵۸ خودرو درخواست ارسال کرده است.

وی افزود: ۱۰ نفری که بیشترین پیشنهاد را ارائه کردند همگی از مزایده‌گران حرفه‌ای و قدیمی هستند که از قبل در سامانه حضور داشتند.

یکی از موضوعات قابل توجه در این مزایده آن بود که یک شخص حقیقی برای ۲۸۱ خودرو درخواست ارائه کرده است و یک شخص حقوقی نیز برای ۲۵۸ خودرو درخواست مطرح کرده است. تعداد ۹۶۵ دستگاه خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت و متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است. 

۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت که متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است. ارزش پایه کارشناسی ۱۰۴۰ خودرو سواری خارجی که شامل لکسوس، پورشه، کیا، بی ام و، بنز، هیوندا، تویوتا، ولوو و پورشه می‌شود، بیش از ۲۰۳۷ میلیارد تومان قیمت گذاری شد. طبق آخرین آماری که از سوی مسئولان ارائه شده بود، حدود ۲۰ هزار ثبت نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت وجود داشته است. همچنین ارزش پایه کارشناسی هزار و ۴۰ خودرو سواری خارجی بیش از ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان قیمت گذاری شده که با توجه به پیشنهاد‌های ارائه شده این رقم افزایش خواهد یافت. این مزایده از روز ۷ مهرماه آغاز شد و شرکت کنندگان در مزایده باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه می‌کردند. این تعداد خودرو از میان بیش از ۲۲۴۹ خودروی وارداتی که سال‌هاست بلاتکلیف در انبار‌های گمرک در شهر‌های مختلف خاک می‌خورند، ۱۰۶۲ انتخاب شده بودند. بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت بود و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌شد. البته ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۱۲ مهرماه) امکان پذیر بود.

منبع: ایران جیب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
درود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
بنظرتون دارید کار درست را انجام میدهید واقعا متاسفیم فقط دارید کمک میکنید به بدتد کردن اوضاع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
2
اینا رسوبی شدن تا ایران خودرو وسایل بتونن ارابه هایه مرگشون با ۲۰۰برابر قیمت واقعی بفروشن
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
سلام علیکم
چرا قیمت پیشنهادی برنده ها اعلام نمیشه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
1
مزایده فرمالیته هست خریدار از قبل مشخص شده ومفت خواهند خرید اینجا ایرانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->