صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند
سرخط خبرها

بررسی مدعیان در لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۱۲۹۰۴۵
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
بررسی مدعیان در لیگ برتر فوتبال
۷ تیم در قواره قهرمانی لیگ بیست‌ودوم قرار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جدول لیگ‌برتر فوتبال ایران در پایان هفته هشتم رقابت‌ها در حالی چینش شده که تیم‌ها براساس تفاضل گل بهتر، در رتبه‌های اول تا سوم ایستاده‌اند. باتوجه‌به نقل‌وانتقالات تابستانی، می‌شد حدس زد که احتمالا لیگ بیست‌ودوم یکی از رقابتی‌ترین لیگ‌های تاریخ فوتبال ایران خواهد بود؛ اتفاقی که تا پایان هفته هشتم رخ داده است و تیم‌ها با رقابتی جالب‌توجه در تلاش بودند بتوانند صدر جدول را از آن خود کنند.

۳ تیم تجربه صدرنشینی دارند

سپاهان اصفهان، صدرنشین سه هفته آغازین لیگ بیست‌ودوم بود و در ادامه شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس توانستند در حدفاصل هفته چهارم تا هفتم عنوان صدرنشین لیگ را به‌دست بیاورند؛ اما ناکامی سرخ‌پوشان پایتخت در دو بازی اخیر در لیگ‌برتر باعث شده است صدرنشین جدول در پایان هفته هشتم تغییر کند و گل‌گهر سیرجان با بردی غیرمنتظره و پرگل در مسجدسلیمان توانست صدرنشینی رقابت‌ها را از آن خود کند.

رقابت میلی‌متری صدرنشینان هم‌امتیاز

گل‌گهری‌ها درحالی با پانزده امتیاز در پایان هفته هشتم بر صدر جدول لیگ بیست‌ودوم تکیه زده‌اند که تفاضل‌۷+ دارند و به‌لطف برتری پرگل به‌دست‌آمده در مسجدسلیمان بوده که آن‌ها توانسته‌اند صدر جدول را از تسخیر پرسپولیس خارج کنند.

شاگردان گل‌محمدی که هم‌امتیاز با گل‌گهر هستند، تفاضل ۵+ دارند و نکته جالب‌توجه اینکه استقلال هم در شرایطی مشابه گل‌گهر و پرسپولیس قرار دارد و فقط تفاضل ۴+ آبی‌ها باعث شده است شاگردان ساپینتو تیم سوم جدول رده‌بندی باشند. سپاهان مورایس که در شش هفته اخیر فقط یک پیروزی به‌دست آورده است، در فاصله‌ای دوامتیازی صدر جدول قرار دارد. مس رفسنجان هم بعد از گذراندن سریال تساوی‌ها، در سه بازی اخیر دو بار توانسته است پیروز شود تا شاگردان محمد ربیعی هم یکی از مدعیان صدرنشینی لیگ بیست‌ودوم باشند.

فولاد خوزستان که یک بازی معوقه مقابل ملوان بندرانزلی دارد، مانند مس رفسنجان هنوز شکستی را در لیگ بیست‌ودوم تجربه نکرده است و شاگردان نکونام با یازده امتیاز تیم ششم جدول رده‌بندی هستند؛ تیمی که می‌تواند با پیروزی در بازی معوقه، خود را به یک‌قدمی صدر جدول برساند. تراکتور تبریز هم شرایطی مشابه فولاد دارد و هم‌امتیاز با شاگردان نکونام با تفاضل ۱+ در جایگاه هفتم است تا شاگردان بردیف هم بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ بیست‌ودوم به یکی از تیم‌های مدعی فصل جدید لیگ‌برتر تبدیل شده باشند.

هفته سرنوشت‌ساز؛ آبی‌ها در انتظار صدرنشینی

شاگردان ریکاردو ساپینتو امیدوار بودند با پیروزی خانگی مقابل فولاد خوزستان بتوانند برای نخستین‌بار در لیگ بیست‌ودوم تجربه حضور در صدر جدول را به‌دست بیاورند؛ اما در یک بازی جنجالی، آبی‌پوشان متوقف شدند تا در رسیدن به صدر جدول ناکام باشند. هفته نهم لیگ‌برتر درحالی برگزار می‌شود که پنج تیم شانس صدرنشینی دارند و همین مسئله باعث شده است تا اوج هیجان در بین تیم‌های بالای‌جدولی در جریان باشد.

گل‌گهر سیرجان این‌هفته در خانه پذیرای نساجی است و شاگردان امیر قلعه‌نویی بی‌شک درصدد حفظ موقعیت خود در رتبه اول هستند. پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی و در دوئلی سرنوشت‌ساز مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد. دو تیمی که با انگیزه صدرنشینی به میدان مسابقه پا می‌گذارند و نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و بی‌شک نتیجه تساوی در این مسابقه می‌تواند فرصتی ویژه را در اختیار دیگرمدعیان قرار بدهد.

استقلال هم در اصفهان باید به‌مصاف تیم بدون شکست ذوب‌آهن برود و شاگردان ریکاردو ساپینتو برای رسیدن به صدر جدول کار بسیار دشواری را مقابل خود می‌بینند. تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز هم به‌عنوان دیگر‌مدعیان لیگ بیست‌ودوم، باید برابر پیکان و نفت مسجدسلیمان در هفته نهم قرار بگیرند و تلاش شاگردان نکونام و بردیف کاهش فاصله با صدر جدول و مدعیان بالانشین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->