گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

همکاری مشترک ایران خودرو و سایپا

  • کد خبر: ۱۲۹۱۹۶
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
  • ۱
همکاری مشترک ایران خودرو و سایپا
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم‌افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش پورمجیب در آیین امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا، با اشاره به تشکیل کارگروهی توسط مدیران عامل این دو خودروساز با هدف پی‌گیری عملیاتی سازی زمینه‌های همکاری مشترک، اظهار کرد: علاوه بر تفاهم نامه‌هایی که امروز به امضا می‌رسد، توافقات و تفاهم‌های مناسبی انجام داده‌ایم که در آینده نزدیک ثمرات آن را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: این توافقات در زمینه تامین و خرید مواد اولیه و قطعات که موجب کاهش قابل توجه هزینه‌های خرید می‌شود، در زمینه لجستیک که موجب کاهش قیمت تمام شده و بهبود خدمت رسانی می‌شود و همچنین ایجاد مهندسی و تحقیقات مشترک و تکنوسنتر در حال شکل‌گیری است که می‌تواند توفیقات خوبی را برای هر دو شرکت در جهت جلب رضایت و منافع مشتریان رقم زند.

قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو اظهار کرد: هم‌چنین در زمینه خدمات پس از فروش و امداد رسانی به مشتریان نیز جلسات بسیار خوبی داشتیم و تفاهم کردیم تا دو نمایندگی با لوگوی مشترک را برای شروع افتتاح کنیم که این اقدام سبب هم افزایی در خدمات پس از فروش خواهد شد و همچنین هم‌افزایی در امدادخودرو نیز در دستور کار قرار دارد و بدین ترتیب طعم شیرین آن را هم مشتریان خواهند چشید، همچنین در حوزه ارزان سازی خدمات بهینه نیز موثر خواهد بود.

منبع: ایران جیب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
همکاری دودزدبایک دیگری پیوندتان مبارک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->