استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید
سرخط خبرها
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اعلام کرد؛

تشکیل اتاق فکر گردشگری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۹۵۷
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
تشکیل اتاق فکر گردشگری خراسان رضوی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: اتاق فکر گردشگری استان خراسان رضوی برای استفاده از ظرفیت افراد دارای فکر و اندیشه در حوزه گردشگری تشکیل می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وظایف ذاتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مبنی‌بر استفاده از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز برای توسعه صنعت گردشگری این اتاق فکر تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد ساختار‌هایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار و به منظور فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه فرهنگ گردشگری، تبادل افکار و بیان آراء و عقاید، ایجاد بستر و کانون جمع‌اندیشی، ایجاد فکر و ایده، تصمیم‌سازی و ارائه راهکار‌های خلاقانه عملی و اجرایی در راستای رفع مشکلات و بهبود فرایند‌های موجود در حوزه گردشگری از دیگر اهداف تشکیل این اتاق فکر است.

مکرمی‌فر اظهار کرد: از همه علاقه‌مندان و فعالان گردشگری استان دعوت می‌شود درخواست خود را به همراه رزومه به نشانی اینترنتی info_khorasanrazavi@mcth.ir ارسال کنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->