سرخط خبرها

تعطیلی مدارس خراسان رضوی به دلیل شیوع آنفولانزا در دستور کار نیست

  • کد خبر: ۱۳۱۱۹۳
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
  • ۲
تعطیلی مدارس خراسان رضوی به دلیل شیوع آنفولانزا در دستور کار نیست
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به هیچ وجه تعطیلی مدارس استان به دلیل شیوع بیماری فصلی آنفولانزا در دستور کار نیست و تداوم آموزش حضوری و عدم حضور دانش آموزان مبتلا در دستور کار قرار دارد.

آرزو جاودانی | شهرآرانیوز؛ صفدر سلطانی روز سه شنبه با اعلام این خبر به شهرآرانیوز افزود: طی جلسه مشترک روز گذشته با حضور نمایندگان فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان غذا و دارو ونیز این اداره کل وضعیت شیوع بیماری در میان دانش آموزان و ضرورت تصمیمگیری در این زمینه بررسی شد.

وی ادامه داد:نکته قابل توجه از ماحصل جلسه این است که به هیچ وجه تعطیلی آموزشگاهها را در استان نخواهیم داشت و صرفا آموزشهای تحصیلی به صورت حضوری ادامه پیدا می‌کند ولی دانش آموزان مبتلا می‌توانند تا بهبودی کامل در مدرسه حاضر نشوند.

وی گفت: تا زمانی که تایید پزشک باشد برای هیچ دانش آموزی غیبت غیرموجه منظور نمیشود و طبق پروتکلها پنج روز غیبت دانش آموز برای بهبودی مد نظر خواهد بود.

معاون سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه براین تاکید بر استفاده از ماسک امروز دوباره به تمامی مدارس ابلاغ میشود و مقرر شد دانشکاه علوم پزشکی محتواهای آموزشی و پیشگیرانه مناسب را آماده و در اختیار ما قرار دهند تا در جهت آموزش مردم ،والدین و دانشآموزان در شبکه شاد باگذاری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
0
سلام اگه بخاطر آنفلونزامدارس تعطیله تمام روسواههای نیشابور ۹۰درصد دانش آموزان گرفتارشدن اگه بخاطد مامنیت هست که واضح بگین چون تمام دانش اموزان مخصوصا نیشابور ردستاههای قدمگا همه بستری هستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
0
توروخدا مدارس تعطیل کنید ، خیلی زیاد شده در مشهد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->