تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازگشت یزدانی به تمرینات استقلال

  • کد خبر: ۱۳۱۲۶۶
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
بازگشت یزدانی به تمرینات استقلال
سیاوش یزدانی در تمرین امروز استقلال حضور یافت و کار خود را با آبی پوشان از سر گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سیاوش یزدانی مدافع خبرساز استقلال طی روز‌های گذشته بوده است؛ او بعد از جشن تولد ریکاردو ساپینتو توییتی انتقادی زد و همین موضوع موجب ناراحتی سرمربی استقلال شد. با نظر ساپینتو طی روز‌های گذشته یزدانی از تمرینات استقلال دور بود، اما این بازیکن امروز در نهایت به تمرینات برگشت.

یزدانی چند روز قبل طی مصاحبه‌ای به طور رسمی از ساپینتو عذرخواهی کرد. این مدافع باتجربه طی پیامی به ساپینتو بازهم عذرخواهی خود را شخصا از او انجام داد تا موجبات بازگشتش فراهم شود.

با حضور علی فتح‌الله‌زاده در راس باشگاه استقلال وضعیت این مدافع نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با وساطت برخی اطرافیان ساپینتو مدافع تیمش را بخشید.

امروز که فتح‌الله‌زاده و سایر مدیران باشگاه استقلال به محل تمرین رفتند، یزدانی نیز آن‌ها را همراهی کرد تا مدافع مغضوب ساپینتو رسما به تمرینات برگردد و کار خود را از سر بگیرد.

یزدانی امروز بعد از دلجویی مجدد از ساپینتو در تمرین حضور یافت و کار خود را شروع کرد. او چند روز در تمرینات غایب بوده و برای همین باید با انرژی بیشتری تمرین کند. وضعیت یزدانی با توجه به دوری اش در تمرینات برای بازی با هوادار مشخص نیست، اما احتمال اینکه او در لیست ۲۰ نفره این بازی از سوی ساپینتو قرار بگیرد، وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->