آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

چرا سریال «بی همگان» برای مردم جذاب نیست؟

  • کد خبر: ۱۳۱۵۳۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
  • ۱۶۳
چرا سریال «بی همگان» برای مردم جذاب نیست؟
درحالیکه هنوز نیمی از سریال شبانه «بی همگان» از شبکه سه نگذشته، آنقدر تلخی و بدبختی به خورد مخاطب داده شده است که احتمال دارد بسیاری از مخاطبانش از دست برود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در خلاصه داستان این سریال که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده آمده است: «امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد، اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و …»

تاکنون ۱۸ قسمت از این سریال روی آنتن شبکه سه رفته است و براساس نشانه‌ها، انتظار می‌رفت «بی‌همگان» پس از مدت‌ها نام یک سریال تلویزیونی را سر زبان‌ها بیندازد. چند عامل دست به دست هم داد و مانع از رقم خوردن این اتفاق شد. شرایط عمومی جامعه و نیز مصاحبه اخیر سعید جاللی درباره ممیزی‌ها، دو عامل فرامتن در این باره هستند. فارغ از این، «بی همگان» از برخی ایده‌های تکراری هم لطمه خورده است.

فضای کلی سریال

محور اصلی این سریال داستان زندگی جوانی به نام امیرعلی (محمد صادقی) اســت که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی به زندان می‌افتد. پس از آزادی ســراغ دختر مورد علاقه خود الناز با بازی میترا رفیع می‌رود که دختری متمول اســت. پدر او مهرداد (مهدی سلطانی) مانع از ازدواج اســت که البته در این مسیر چند اتفاق دیگر هم رخ می‌دهد. رقبای امیرعلی که در شرکت مهرداد هستند، با دسیسه یک قتل را گردن او می‌‍‌اندازند. امیرعلی در زندان است، اما ذره‌ای از عشق میان او و الناز کم نشده.

همان تیم همیشگی

بهرنگ توفیقـی پیش از بی‌همگان، ســریال «افرا» را سـاخت که شــباهت‌هایی میان این دو سریال دیده می‌شود. انتخاب بازیگران همان سریال از جمله محمد صادقی، مهدی ســلطانی، نســرین بابایی و ســپردن نقش‌هایی شبیه نقشی که در ســریال «افرا» داشتند، موجب شــده تا عناصر تکراری بی‌همگان بیشتر به چشم بیاید. در ســریال افرا، محمد صادقی خواستگار دختر مهدی ســلطانی بود که در اینجا هم همین رابطه تکرار شده است. در آنجا با این خواستگاری از طرف پدر دختر مخالفت می‌شود، در بی‌همگان هم همین اتفاق می‌افتد. در سریال «افرا» پسر نسـرین بابایی به دلیل ارتکاب به قتل به زندان می‌افتـد و در اینجا هم همین اتفاق تکرار شده است. این نکته‌ای است که پیشتر به آن اشاره کردیم و همچنان یکی از مهمترین عوامل لطمه‌زننده به بی‌همگان است.

تلخی و بدبختی

وظیفه یک سـریال تلویزیونی چیزی جز این است که مخاطب را سرگرم کند؟ می‌دانیم که در تلویزیون، مالک مهم این است که هر ســریال پند و حرف داشته باشد. این مسئله را ابتدا به ساکن نمی‌توان یک عیب دانست منتها با زبان «شیرین»‌تر هم می‌توان پیام را منتقل کرد. در سریال «بی‌همگان»، اما ماجرا‌هایی مثل قتل، زندان و تومور مغزی پدر باعث ایجاد فضایی تلخ شده. گویی در تلویزیون ملودرام‌ها به بار نمی‌نشینند جز اینکه تلخ تلخ تلخ باشند! این موارد در سریال‌های قبلی سیما به وفور یافت می‌شد و همین حال اجزای تشکیل‌دهنده دیگر ســریال تلویزیون یعنی «آتش‌سرد» است. خب طبیعی است که مخاطب از تکرار این همه تلخی دلزده می‌شود و بخشی از ناکامی بی‌همگان را باید در همین مسئله جست‌وجو کرد.

سوژه تکراری عاشقانه

حکایت عشـق‌ها و موانعی کــه برســر راه دلدادگان وجود دارد، تم اصلی ســریال‌های تلویزیون اســت. در بی‌همگان پســری از خانواده نه چنــدان برخوردار، عاشــق دختری از خانواد‌های ثروتمند شــده که شرح دادیم مشکالت سر راه آن‌ها چیست. این موضوع تکراری، عامل دیگری است که به بی‌همگان لطمه زده. به این بیفزایید مصاحبه اخیر سعید جاللی با خبرگزاری ایلنا را که از سختگیری‌های تلویزیون برای روایت قصه‌های عاشقانه گفته.

در وضعیت تلخی و فشارهای اقتصادی، چرا «بی همگان»؟!

این همه اتفاق بد و تلخی‌های بی پایان برای قهرمان قصه، آن هم در شرایطی که هنوز نصف سریال پخش نشده، در این روز‌هایی که مردم به شادی و آرامش نیاز دارند، واقعا چه معنی دارد!

چرا در این روز‌هایی که مردم به شدت درگیر فشار‌های سنگین اقتصادی اند و حال عمومی مردم روبراه نیست، سریالی به این تلخی راهی کنداکتور می‌شود؟! ملودرامی تلخ با اندک چاشنی مسائل اقتصادی که هر شب میزان تلخی و غم و غصه آن بیشتر می‌شود و مخاطب به ناچار باید بر سر همه گرفتاری‌ها و استرس‌های روزانه خود، هر شب شاهد این تلخی‌ها هم باشد.

اینجاست که جای خالی تدبیر و مدیریت درست رسانه در تلویزیون به شدت احساس می‌شود؛ مدیریتی که با توجه به نیاز روانی جامعه و مخاطب، سریالی با محتوا و مضمون درست راهی آنتن کند؛ طبیعی است که وقتی حال روحی مردم مساعد نیست، لااقل با پخش سریالی کمدی و طنز این خلا را پر کرده و لااقل ساعتی ذهن پر از استرس و خسته بیننده را آرام کند.

گفتنی است: مجموعه تلویزیونی جدید شبکه سه سیما با حضور چهره‌های مشهور زیادی پخش آن به نیمه رسیده که در این مجموعه مهران مهام به عنوان تهیه کننده و بهرنگ توفیقی کارگردانی را بر عهده دارد.

این داستان درباره داستان زندگی امیرعلی است. امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد، اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و موانع زیادی بر سر راهش برای رسیدن به عشقش الناز پیش میآید و…

مهدی سلطانی سروستانی، سمیرا حسن‌پور، محمد صادقی، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، نسرین بابایی، مسعود شریف، مهدی ماهانی، داریوش سلیمی، جلیل فرجاد، هادی قمیشی، مهسا باقری، سلمان خطی، افسانه ناصری، علیرضا درویش، علی کاظمی، علیرضا نعمت اللهی، مهدی احدی، بردیا دیانت، امیرحسین آصفی، بهنام مومنی، یاسین مسعودی، علی جلالی و مریم اصفهانی بازیگران این سریال هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
11
8
شما لطفا از طرف خودتون حرف بزنید کی گفته برای مخاطب جذاب نیست که دنبال چراییسمیگردید اتفاقا سریال جذابیه
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
اخه این کجاش جذابه
فقط دارن تماشگران رو عذاب میدن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
2
10
غم انگیزترین قسمت سریال بازی خانم صبور فکر هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
8
7
جذابه که!
مقدم فرح
Germany
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
6
10
موضوع فیلم مشمئز کننده بود
و دیدن این سریال به جای آرامش و لذت ،حال افراد خانواده را بد می‌کرد به شکلی که از دیدن این سریال منصرف شدیم ،و واقعا" حیف که هنرپیشگان قوی چون آقای سروستانی قبول کردند یک چنین سناریو یی را بازی کنند ،تا به حال سریالی به این بدی و حتی افتضاحی را به یاد ندارم که در تلویزیون به تماشا گذاشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
لااااااایک

اشتباهی منفی دادم با نظرتون کاملااااااا موافقم واقعا ک با این سریال قبح ازدواج پسرمجرد و زن متاهل با چند فرزند شکسته شد کاش کارگردانان قبل از ساخت سریال ب این فکر کنند ک عده ای جوان و نوجوان این سریال ها رو میبینند و روشون تاثیر منفی میذاره !!!!! لطفا کارگردانان و نویسندگان بفکر آموزش تو کشور باشید ن بدآموزی !!!!!!!

حیف این همه بازیگر ب این خوبی ک خودشونو بردن زیر سوال با بازی دراین فیلم مزخرف..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
9
12
خاک تو سرتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
توعصر حجر گیر کردی ازدواج بایه زن متاهل کجاش قبیح اینم ادمه اونم ادمه یه ازدواج سالم چه ایرادی داره
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
4
16
بدترین لایه داستان بی همگان عدم توجه به احساسات بچه هاست . مگه میشی بدون در نظر گرفتن روان یک خانواده باعث ازدواج یک زن و سپردن سرپرستی بچه ها به قاتل پدرشون شد. این مصداق واقعی کودک آزاری و عدم توجه به بعد روانی خانواده هست. و قانونی که چنین اجازه ای را داده باید قانون ظلم نامید.
Sh
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
3
19
واقعا امیرعلی اینقدرعادی وخندان نقش شوهربه خودگرفته وحتی یک توضیح وعذرخواهی به النازنکردکه ادم حالش ازعشقش واز زندگیش بهم میخوره اینقدرکله شق وپدرومادرش هم وقتی النازاومداینقدربی اخساس وطلبکارانه خبرازدواج دادتدنه عاطفه ای نه همدلی نه پیامی که این ازدواج اجباربودایناتوهسن به فشق وشعورمخاطلینه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
دقیقا همینطوره
خیلی بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
14
8
چرا هی سعی میکنید این سریال رو بد جلوه بدید خیلی هم فیلم خوبیه‌. چشاتون درمیاد از جوونای ایرانی ودور زدن تحریم میگه. میخواید یه کاری کنید که کمترمردم ببیننش؟
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
5
19
واقعا از شخصیت امیر علی متنفرم انگار نه انگار که النازی بوده به راحتی عشقشو فراموش کرده رفته داره بر خوشبختی خانواده کسی که باعث جداییش از عشقش بود تلاش میکنه واقعا نخبه مملکت ما ابن مدلی خائن و وقیحن که به راحتی برای رهایی از زندان عشقشو فراموش میکنه و میره سراغ یکی دیگه باید به جوونامون وفاداری یاد بدیم نه خیانت کردن خودشم خیانت شیک و مجلسی خیلی مسخرس اینجای فیلمه واقعا هر شب کلی اعصاب خرد کنی میکشم
وافعا دیگه نگاه نمیکنم
یه بیننده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
5
15
واقعا سریال چرتیه... خیلی ضعیفه، اکثر سریال های تی وی ضعیفه... نمیدونم چه معنی داره که بخوان انقدر داستانای تکراری درست کنن... تو سریال های ایرانی همیشه یه پسری یه دختری رو دوس داره اما انقدر بدبختی براش اتفاق می افته بهش نمیرسه... خب مگه موضوع قطعه؟ این همه داستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
2
5
حرف همه همینه آقای ناشناس بی
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
3
6
فیلم های ایرانی همیشه چرت بودن این فیلم بی همگان خیلی چرت تر هست .افتضاح .مسخرش در اوردن.البته توان فیلم سازای همینه ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
3
8
والا بخدا من کل شب و روزم شده ناراحتی سریال بی همگان اصلا افسردگی شدید گرفتمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
سلام واقعا فیلم بدی هست منم میبینم اعصابم خراب میشه خیلی ها میگن متنفرن از این بی همگان چون با این فیلمهای تبلیغی جامعه بیشتر خراب میشه اومده دختر دم بختو از پسر مجرد جدا کرده زنه بیوه با دوتا بچه رو انداختع وسط خیلی قباحت داره واقعا ملت هزارتا مشکل دارن میخان یکم فیلم ببینن میره رو اعصابشون و بدآموزه کلا اینجور فیلمها که توش زن بچه دار رو با پسر مجرد نشون بدن کلا بدآموزه بدون فکرکردن هرچیزیو درست نکنن کاشکی این فیلمها بدترین ظربه هارو میزنه به کشور قبل دشمن
نیره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
2
8
واقعا سریال بی منطقی هستش سریالی که هیچ وقت توواقعیت امکان همچین چیزی نیست واقعا جای تأسف داره کارگردان بازیگرهای مثل اقای سلطانی همچین سریالی....امیرعلی به این راحتی دست از دوست داشتن النازبکشه بچه های اصلان به این راحتی باامیرعلی قاتل باباشون کنار بیان ومریم که واقعا همچین خانم های بااین شرایط زیرسوال بردین که ازخداشون هست ازدواج کنن داره ذوق مرگ میشه ازاین ازدواج واقعا متاسفم که ملت بازیچه ی افکارمزخرف خودتون کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
4
5
سریال خژای حوب وآموزنده هست
yaka
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
چه ناراحت کننده هست بعضیا میان میگن فیلمه آموزنده هست این فیلم جز بد آموزی کجاش آموزنده هست من فک میکنم زنهای بیوه یا مطلقه بچه دار بیان این نظرهارو بگن چون دنبال منافع خودشونن خود خواهن خیلیاشون از شماها انتظار نداشتم از فیلمه تعریف کنید اینوفیلم هم بدآموزه هم داره عرفهای جامعه رو رو به نابودی میکشه کلا از فیلمهای ایرانی نا امید شدم فقط بد اموزی داره این فیلمه زنه چقدم خودشو خوب نشون میده در فیلم عوضش دختره مظلومه زشت نشون میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
2
5
واقعا ضعیفه
فقط سعی کردن با آمیختن داستان‌های مختلف با یکدیگر جذابش کنن.
داستان مرگ برادر امیرعلی
داستان بدهی امیرعلی
داستان دعوای اصلان و امیرعلی
داستان قتل اصلان
داستان عشق الناز و امیرعلی
داستان فاصله طبقاتی
داستان خودکفایی و تولید ملی
داستان ارض دولتی و اختلاس
داستان میثم و زن اصلان
هنوز هم منتظرم که توی قسمت بعدی ناگهان یه داستان جدید سر باز کنه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
7
خیلی غیر واقعیه آخه کی میاد بگه بیا باعروس من ازدواج کن
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
7
چون نقش امیر علی نمیتونه خوب باشد این نقش بدید به هاشم حیای کسی که بهش بیاد نه این آقا واقعا فیلم بی کیفیت کرده
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
7
فیلم بی همگان متاسفانه خیلی دور از حقیقت هستش ورفتارهای امیر علی خیلی مصنوعی وواقعا مشمئز کننده هستش
لطفا در سایخت فیلم دقت کنید
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
10
واقعا تا اینجا یک سریال تخیلی درست کردن
ادم به هر چی ک فکر میکنه ک امکان نداره اتفاق بیافته،فرت اتفاق میافته.
فقط ب زور نگاه میکنم تا تموم شه بره
فقط بازیگر نقش الناز شده بدبخت اول تا اینجای سریال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
7
اگه واقعا عشق همینه که به خاطر ازادگی وخوشی خودت (امیر علی) عشقت رو مفت از دست بدی دیگه توی این دنیا نباید به چشمات اعتماد کنی با دیدن این سریال واقعا فهمیدم عشق و مردونگی مرده خیلی از زندگی ناامید شدم دیگر به ادامه زندگی خوش بین نیستم کاش اقای نویسنده یکم به فکر جوونا بودن و ته دلشون رو خالی نمیکردن وامیدوارشون میکردن به زندگیو اینده کاش حرمت عشق توی سریال شکسته نمیشد و نامردی جایی نداش کاش امیر علی پای عشقش میموند وبه جوونا یاد میدادکه اگه پایدار باشن همه چی به مرور زمان درس میشه
فهیمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
8
فیلم شروع خوبی داشت اما فیلم ها پولدارها همه رو دزد معرفی می کنن چرا باید یاد بدن تو فیلم که پسرها خیلی راحت با احساسات ی نفر بازی کنن و برن پیزندگی خودشون فیلم خیلی مزخرفیه می تونست خیلی بهتر ادامه داشته باشه من بعد چند سال ی سریال از تلویزیون خواستم نگاه کنم این سریال فقط یک پسر مغرور و خودخواه رو نشون میده و یک مادر همیشه نگران و ناراحت و طبق معمول خانواده با پوشش خوبن و خانواده مانتویی بد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
7
درسته که فقط بک فیلم گذرا هست؛ ولی به عنوان یک معلم فکر می بینم که اصلا با واقعیت جامعه انسانی جور نیست. بازی کردن با شخصیت و غرور یک دختر تحصیل کرده توسط یک نخبه بی عرضه؛ نادیده گرفتن احساسات و پایمال کردن حق پسر مقتول در ازدواج مادرش با قانل احتمالی پدرش؛ ضعیف نشان دادن نقش یک معلم بازنشسته در تصمیمات خانواده؛ ایجاد جو شدید عاطفی و غلط خانواده مسلمی و بی فکر عمل کردن آنها؛ الکی خوش بودن این خانواده.
واقعا حال ادم به هم میخوره
جالبه که نخبه بی شعور به جای اون دختر تصمیم گرفت ولی به این زن جدیدش میگه که جای من تصمیم نگیر
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
دقیقا درست میگین این بدآموزیها باید متوقف بشه مگه کشور ما مختص زنهای بیوه و مطلقه هست مجردهارو فدامیکنن در فیلم نوجوانو جوان نگاه میکنه این کلا بدآموزیه چه به جای امیرعلی صاحب کار کرامت با اون زنه ازدواج نکرد خب زنهاییکه تجربه شوهرداریو بچه داری دارن با مردان مثل خودشون برن چرا اخه پسر مجرد اوناییکه طلاق گرفتن یا بیوه شدن فقط به نفع خودشون فکر میکنن این فیلم با این کار زشت هنه رو ناراحت کرده فقط اوناییکه هم شرایط مریم باشن ممکنه به نفع خودشون پیام بگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
8
کلا معلوم نیست تمرکز فیلم روی چی هست؟؟
عاشقانه هست!!! فساد مالی هست!!! قاچاق مواد مخدره!!!! خودکفایی و تولید داحل هست!!! همه بدبختی ها رو یک جا جمع کرده تا شب مردم رو خراب کنه.
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
8
واقعاً نویسنده سریال بی همگان چه فکری کرده که از یک طرف الناز بیچاره که عاشقانه برای امیرعلی فداکاری کرد رو اینجوری مسخره کردن و امیرعلی به راحتی با زنی که ظاهراً قاتل شوهرش هست یا نیست ازدواج کرد (با دو بچه)!!!
اصلاً برای مخاطب این مسئله پذیرفته نیست!
الناز چی؟؟! به یک باره بره به سلامت؟! اصلاً با احساس این دختر چطور تونستن بازی کنن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این فیلمها با شدت بدآموزه مردان بیوه و مطلقه سن بالارو گذاشتن کنار اومدن تو فیلم گند زدن زنه هم چقدر پررو هست انگار دختر مجرده بادوتا بچه
E,s
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
1
8
درسته که اهمیت دادن به نخبه ها در سریال قابل تقدیره ،اما من موندم نویسنده چطور می خواد این قسمت داستان رو جمع کنه ؟! جایی که هیچ توجهی به عشق و احساس الناز نشدو امیرعلی خیلی راحت و بی خیال ازش گذشت و با خوشحالی داره با زنی که دوتا بچه داره زندگی می کنه! فقط به خاطر رهایی از زندان!
واقعاً رفتارش توهین آمیز هست.
ا ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
7
حیف این همه عشق و فداکاری الناز برای همچین آدم بی خیال بی لیاقتی !
آخه تا این حد بی تفاوت؟! کلا هم که همه جا خفه خون گرفته!
متاسفم برای نویسنده سریال!
به قول الناز هر جا قرار بوده بمونه ، رفته!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
7
این اقای امیر علی سر چه حسابی با الناز اینقدر بد شده ...میشه یکی بگه ؟ مگه میشه قاتل با زن مقتول ازدواج کنه .اینش به کنار ...امیر علی دختری رو که به خاطرش ادم کشته رو طوری کنار زده انگار هیچ وجود نداشته.....اینطوری ک امیر علی الناز رو کنار زده باید یک اشتباه بزرگ از الناز سر میزده ...گفتن فیلم اما فیلم هم باید بر اساس واقعیت باشه نه داستان بی سر و ته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
6
اصلابازی کمندامیرسلیمانی رادربی همگان دوست ندارم باباجون این همه بازیگرزن آخه چراکمندروانتخاب کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
6
پسر رفته با یک زن که ۲تا بچه داره ازدواج کرده که قاتل شوهرش چی جالب زن هم بدش نیومد چی استقبالی
جمهوری اسلامی داره میگه رواج داره میده بجای دیه برید زندگیشون جم کنید ۲زن داشته باشید
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
2
5
خیلی فیلم خوبیه اطرافیانمون کم نیستن که دنبال میکنن این فیلمو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
بد آموزه کلا شاید برای زنان بچه دار که شوهر ندارن خوب باشه و برای کسانیکه در اطرافیانشون زنهای بیوه یا مطلقه بچه دار وجود داره خوب باشه چون به نفع اون خانمها هست بیاید خود خواه نباشیم اگه بیطرف نگاه کنیم بدهست این فیلم بدآموزه باید انصاف داشت باید به این فیلمها بها ندیم کلا این سریالها دوراز واقعیته و بیشتر اذیت میکنه بینندرو شاید زنهای بچه دار بیشوهر بیان تعریف کنن ولی این از خودخواهیشونه اصلا تعریف نداره دخترها هم کلا مخالف این فیلمن
فاطمه مظاهري
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
6
2
چرا حرف بي خود مي زنيد
انقدر ادم ها دوست داره اين فيلم و بازيگراش رو و
هر روز منتظر قسمت جديد هستيم
معلوم نيست از كجا پول گرفتيد اينو بنويسيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
3
3
سریال مسخره انگار ن انگار ک عشقی وجود داشته این رذالت مردا رو نشون میده ک بویی از وفاداری نبردن بازم سگ بهتر از امیر علی و امثال اونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
1
8
من فقط میتونم‌ بگم که بدترین شخصیت تواین فیلم امیرعلی بوده حالم ازاین بی شخصیتی وبی ادبی این بازیگر به هم میخورد حیف الناز که به یه بی ادبی دل بسته بود ومنتظرم که الناز انتقام بگیرید از این بی ادب امیرعلی و این شخصیت واقعا یک شخص بزدل و ترسو هست که به کسی به جز خودش فکر نمیکند
زهرا جورابچی
United Arab Emirates
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
3
4
بسیار هم سریال جذابی است. منکه خیلی حال میکنم باهاش.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
4
1
والا به نظرم جذابه که خیلی قشنگ شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
3
2
به نظر من خیلی خوب نشون داده یه خانواده خوب چه تاثیری خوبی می تونه روی تمام اعضای خانواده داشته باشه. خانواده که این روزا یکم کمرنگ شده تو جامعه ما.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
2
0
واقعا مزخرفه همه قشنگی فیلم به این بود الناز و امیرعلی بهم میرسیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
3
سلام مزخرف‌ترین بی محتوا ترین سریال تاریخ تلویزیون واقعاااا برای بازیگران به نام وعالیه این سریال متاسفم که تن به بازی درهمچین سریال افتضاح وبی سروتهی را دادندسریال بی همگان غیرقابل تحمل چندش آوراست
شبان سروستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
3
از اقای مهدی سلطانی سروستانی خیلی بعید بود همچین داستان مزخرف و دور از ذهن رو بازی کنه
مریم بعنوان یه زن که رو مای خودش ایستاده و داره کار میکنه چطور اینقدر ضعیف و بی احساس نشون داده شده
چطور رابطه عاشقانه رو اینقدر بی اهمیت نشون داد و اون دختر تحصیل کرده و مهربون النازرو بخاطر ازادی اونقدر راحت کنار گذاشت از یه نخبه بعید بود واقعا یه مهندس نخبه اینقدر ضعیف فکر میکنه و تصمیم میگیره
اونقدر ایراد داره این داستان که.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
3
امیر علی قاتل نیست
بهاره
Canada
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
2
1
عاشق فیلمشم بسیااااررررررر عالیییییی
مين ميني
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
2
0
من واقعاً از كار اين امير علي كه با الناز كرد روانم ريخته به هم. نامرد. همش منو ياد ماجرايي كه يه نفر مشابهشو باهام كردميافتم حرص ميخورم بغض ميكنم. اميدوارم اينجور آدما تقاص پس بدن و تقاص پس دادنشونو ببينيم. منم مثل همه دوستايي كه منتظرن تهش امير علي تقاص پس بده اميدوارم همين بشه. چرا آدما ميان ما رو وابسته ميكنن و تا ميفهمن منفعتشون جاي ديگه ست اين ظلم نابخشودني رو در حقمون ميكنن. من واقعاً ذره ذره بدنم تا ببينم اين سريال چي ميشه به درد ميافته. اگه جاي الناز بودم اينقدر پسره رو ميزدم ميزدم ميزدم تا بميره.
ارکیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
3
واقعا سریال به این مزخرفی ، واقعا برای نویسنده کارگردان و تهیه کننده متاسفم با این سریال بی خود ، اگر امیر علی معنی عشق میفهمید خو فورا الناز رو ول نمیکرد بره با زن کسی که زندگیش رو به گند کشید ازدواج کنه و اون خانواده ی بی مسئولیت مسلمی که عرضه نداشتن پول دیه پسرشون رو جور کنند و زن بیوه رو دادن به پسرشون و دارن طوری حلوا حلوا ش میکنن انگار کی هست واقعا حیف الناز که عاشق امیرعلی شده بود واقعا برای همشون متاسفم با سریال مزخرفشون ، حداقل یه سریالی بسازید که یه کمی با واقعیت نزدیک باشه
رامین صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
2
آقایان وخانم ها محترم من اگه شماره این نویسنده وکارگردان وداشته باشم بخدا هرچی ازدهنم دربیادبهش میگم این افراد ها سواد ندارند بی نهایت این فیلم ودوست داشتم الان بدم اومد اصلا نگاه نمی‌کنم
محمد
Turkey
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
منم واقعا وقتی فلیم میبینم اعصابم خورد میشه به خاطر الناز آخه مگه میشه آنقدر باهاش یک دفع سرد بشه با احساسات یک دختر آنقدر قشنگ بازی کنیم بریم با زن بچه ای که کشته زندگی کنه چقدر مریم از خدا خواسته بود الناز بیچاره باید همش گریه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
5
افتضاح و غیر واقعی و پوچ ،چقدر امیرعلی نماد مردای ایرانیه که خیلی راحت بدون هیچ منطقی ،فرار میکنند و هرگز به عمق لطمه ای که به دل یه ادم میزنن نیستن تازه قبافه حق بجانب هم دارند خودش خانواده مسخره اش و ... که هیچ راه دیگه ای بلد نبودن و الناز رو قربانی کردن ،مریم هم که از خدا خواسته ،مگه همچین چیزی امکان داره . عشق هم که کشک ....
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
4
طفلک الناز....واقعا نمیفهمم چرا اون پسر بی عرضه باهاش اینکار کرد....این چه عشقی بود ...مگه پاسپورت الناز ندزدید که از ایران نره پس چه نامردی بود که به الناز کرد...وای خدا تپش قلب میگیرم
مين ميني
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
5
من واقعاً از كار اين امير علي كه با الناز كرد روانم ريخته به هم. نامرد. همش منو ياد ماجرايي كه يه نفر مشابهشو باهام كردميافتم حرص ميخورم بغض ميكنم. اميدوارم اينجور آدما تقاص پس بدن و تقاص پس دادنشونو ببينيم. منم مثل همه دوستايي كه منتظرن تهش امير علي تقاص پس بده اميدوارم همين بشه. چرا آدما ميان ما رو وابسته ميكنن و تا ميفهمن منفعتشون جاي ديگه ست اين ظلم نابخشودني رو در حقمون ميكنن. من واقعاً ذره ذره بدنم تا ببينم اين سريال چي ميشه به درد ميافته. اگه جاي الناز بودم اينقدر پسره رو ميزدم ميزدم ميزدم تا بميره.
توران مشرفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
4
واقعاااا با چه وقاحتی این سریالو ساختین به گفته خود بازیگران درفیلم فاصله طبقاتی باعث مشکلاتی در آینده الناز وامیرعلی بوجود می آورد اما با چه تضمینی یک قاتل در نظر بچه های این زنی که زن قاتل شوهرخود وپدر فرزندانش شده بوجود نمی آیدیعنی چقدر چندش آور باور کنید به خدا قسم یعنی سینمای هند ترکیه که اینقد فیلم‌ها وسریالشو مسخره میکنیم سریالی به این وقاحت و مزخرفی نساختن فقط توضیح بدین گناه الناز چی بوده اون امیرعلی بی‌غیرت که اصلا شخصیت مزخرفو کثیفش قابل بحث نیست توروخدا حیا کنید خجالت بکشید نسازید آقا نسازید
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
3
به نظرم پر از استرس و ناراحتی
من خودم‌به شخص همش استرس میگیرم موقع دیدنش از طرفی هم‌ دوس دارم ببینم تهش چی میشه
ولی واقعا بداموزی زیاد داره
بازی کردن با احساسات یک دختر
پسر هروقت خواست بیاد هروقت خواست بره
یعنی چی واقعا
اگر دوس داشتن تا تهش باش
از طرفی هم چطور میشه ی زندگی عاشقانه رو با کسی که حالا نگیم قطعا کشته
با کسی که باعث‌مرگ همسر و پدر بچه هاش شده شروع کرد
چرا هیچ اهمیتی به احساسات بچه ها داده نشده
از همه بدتر اینکه بازی کردن با احساسات یک دختر خوب نیست
از طرفی اینکه خانواده هم حمایت کنن
خیلی بده
باید فکر کرد دید اگر با دختر خودت اینطور بشه چیکار میکنی
کاش سریالامون پایان خوشی داشته باشن که خداقل حال ببیننده خوب بشه تهش
یا به جای بداموزی چهارتا چیز خوب یاد جوون‌بدن
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
3
با سلام قسمت ها ی اول عالی ولی بعد افتضاح آخه مگه میشه مگه داریم یه نزول خور یهوویی بمیرد و ...پول دیه ۲برابر و بعد هم با ترشی فروشی و... فیلم هندی هست مگه
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
2
3
با سلام و خسته نباشید... سریال بی همگان جذاب و آموزنده است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
کجاش آموزنده هست ؟اینکه طرف دختر مورد علاقشو میندازه کنار میره دنبال زن بچه دار بیوه اینکه کلا بدآموزی هست شما یا به نفع خودتون حرف میزنین یا دوست دارین به نفع زنان بچه دار بی شوهر حرف بزنین در واقع اصلا حرفتون منطقی نیست نباید خودخاه باشیم عرف جامعه رو از بین نبریم این ازدواجها اصلا صلاح نیستن زنان متهل هم تشویق میشن و خیلیاشون به زندگی پایدار نمیمونن نباید این چیزارو رواج بدن حق الناس گردنشونه هرکسی رو میپرسم از فیلم ناراضی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
1
1
افتضاح و غیر واقعی و پوچ ،چقدر امیرعلی نماد مردای ایرانیه که خیلی راحت بدون هیچ منطقی ،فرار میکنند و هرگز به عمق لطمه ای که به دل یه ادم میزنن نیستن تازه قبافه حق بجانب هم دارند خودش خانواده مسخره اش و ... که هیچ راه دیگه ای بلد نبودن و الناز رو قربانی کردن ،مریم هم که از خدا خواسته ،مگه همچین چیزی امکان داره . عشق هم که کشک ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
3
دوست عزیز که میگید گناه الناز چی بوده الناز گناهی نداشته امیر علی اگه ولش کرد به خاطر این نبود که الناز بده به خاطر این بود که چون چند بار خواست با الناز ازدواج کنه وهردفعه یک مشکلی پیش اومد این سد که دیکه از عشق وعاشق ازدواج زده سد با مریم هم مجبوری ازدواج کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
2
دوستانی که میگن چرا امیر علی د حق الناز نامردی کرد ولی یادتون باشه که زمینه این مثلا نامردی وباعث وبانیش پدر الناز بود که اصلان را آورد وآبروی امیرعلی را برد وباعث شد امیر علی باهاش دیوانه واون کشته بسه بعدم این مشکلات براش پیش بیاد
االلب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
2
بی همگان = توهین به زن
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
4
حالم به هم خورد از امیر علی خانودش وزن مقتول مردشور کارگردان ونویسنده دیگر عواملش را ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
منم متنفر شدم به دختران مجرد توهین کردن یعنی زن بیوه رو بهتر نشون میدن دختره النازو بد نشون میدن حالم بهم خورد کلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
4
2
خیلی هم فیلم قشنگی هست
منیره
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
3
1
بسیار سریال بیخودی شده چرا باید یک مرد اینقدر بی وجدان باشه که با احساسات یک دختر بازی کنه و به خاطر خودش دل یک دختر رو بشکنه و غیر واقعی تر خانواده امیر علی که دارند برا مریم حلوا حلوا میکنند
نویسنده این سریال تو رویا داره زندگی می کنه
منیره
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
4
اصلا سریال خوبی نیست اوایل خوب بود ولی بعد از اینکه امیرعلی با احساسات این دختر بیچاره بازی کرد حالم دیگه از این سریال بهم میخوره غیر واقعی تر خانواده امیرعلی که برا مریم و بچه هاش حلواحلوا میکنند
نویسنده محترم تو دنیای واقعی داری زندگی میکنی؟؟؟
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
4
سلام صداسیما با این فیلمها کلا حالمونو بهم میزنه ما جوونا با مشکل جامعه کم ناراحت نیستین یک فیلم میخایم ببینیم فیلمه کلا اعصابمونو خراب میکنه این فیلم عاشقانه نیست فقط فیلم ترویج کردن هست ترویجهای غلط در فیلمای تلوزیونی و سینمایی کلا داره جامعه ایرانو به گند میکشه ما غرب نیستیم عرف داریم زن بیوه و مطلقه زیاد شده در کشور از پسران نجرد مایه میزارن انگار پسر مجرد چه گناهی کرده که اول زندگیش بیاد با بیوه و مطلقه ازدواج کنه خانمها ی مطلقه و بیوه برن با مردان مطلقه و بیوه که هم شرایط این خانمهاهستند ازدواج کنن کشور پراز مردانی هست که بیو و مطلقه هستند و چندتا بچه دارن مثل خانمهایی که دارای بچه هستن با این فیلمها جامعه رو بدبخت نکنید خیلی از دختران مجرد اگه ببیننن با زنهای بچه دار فرقی ندارن و حتی شانسشون از این زنها کمتره دختر بودن براشون اصلا بی معنی میشه و ممکنه بیشترشون برن دنبال رابطه های زشت زنهای شوهر مرده و مطلقه که دویکی دوتا بچه زاییدن انتطاراتشون میره بالا پس این وسط مردان بچه دار که زنشون فوت شده یا طلاق گرفته برن با دختر۱۵ساله ازدواج کنن؟ما عربی نیستیم در غرب انقدر عرف ندارن دخترهای زیادی اصلا درکی از دختر بودن ندارن اصلا پاکدامنی براشون معنی نداره چون در غرب پسر ۱۹یاله زن ۵۰ساله رو ازدواج میکنه دختر ۱۵ساله با پیرمرد ۸۰ساله دختر ۱۱ساله مرد ۷۰ساله دوست میشه اینا فقط ازنداشتن عرفه تورو خدا هرکی پیاممو میبینه به صدا سیما و سینما شکایت کنه متوقف کنن ترویجهای غلطشونو به جاش اخلاق یاد بدن ازدواج آگاهانه و ازدواج آسان برای دخترپسرای جوون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
1
2
خیلی سریال بد آموزی هست یک پسر جوان چرا باید اول زندگی زن بیوه یا مطلقه بادوتا بچه بگیره؟؟؟؟؟؟میدونید اینجوری کلا زنها تشویق میشن که برن دنبال پسران مجرد و دختران مجرد هم ببینن خیلیاشون کلا دیگه دختر بودن براشون مهم نمیشه خدا کمک کنه این سریالها چند ساله داره ظربه میزنه به پایه های خیلی از خونواده ها اینجوری زلاق هم بیشتر میشه وقتی ببینن زن مطلقه و بچه دار رفته با پسر مجرد ازدواج کرده کشورما رو چرا میخاین نابود کنید؟با این فیلمهای ترویجیتون جامعه ما عرف داره چرا زن مطلقه و بیوه بعد ازدواج اولشون بازم با پسر مجرد ازدواج کنن؟؟امتیاز هست طلاق گرفتن یا بچه داشتن؟؟در غرب به عفتو حیا اهمیت نمیدن دخترای اونجا خیلی خیلی کم پیدا نیشن دختر بودنو درک کنن حالا این فیلمها چرا باید اینجور درکشور ما پخش بشه؟ما عرف داریم دختران مجردو طرف خلاف نکشین با این فیلمها دخترا ببیننن طلاق گرفتو بچه داشتن و فلان با دختر مجرد فرقی نداره به نظرتون شاید خیلی ها شون برن سمت کارهای نامشروع و ازدواج پنهانی و موقت از شما خواهش میکنم هرکسی نیبینه کامنتمو به صدا سیما و شبکه سه زنگ بزنه اعتراض کنه فک کنم بعضی زنهای مطلقه و بیوه بیان بگن فیلم خوبیه چون به من نفع خودشون هست برای همین
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
3
خیلی سریال بد آموزی هست یک پسر جوان چرا باید اول زندگی زن بیوه یا مطلقه بادوتا بچه بگیره؟؟؟؟؟؟میدونید اینجوری کلا زنها تشویق میشن که برن دنبال پسران مجرد و دختران مجرد هم ببینن خیلیاشون کلا دیگه دختر بودن براشون مهم نمیشه خدا کمک کنه این سریالها چند ساله داره ظربه میزنه به پایه های خیلی از خونواده ها اینجوری زلاق هم بیشتر میشه وقتی ببینن زن مطلقه و بچه دار رفته با پسر مجرد ازدواج کرده کشورما رو چرا میخاین نابود کنید؟با این فیلمهای ترویجیتون جامعه ما عرف داره چرا زن مطلقه و بیوه بعد ازدواج اولشون بازم با پسر مجرد ازدواج کنن؟؟امتیاز هست طلاق گرفتن یا بچه داشتن؟؟در غرب به عفتو حیا اهمیت نمیدن دخترای اونجا خیلی خیلی کم پیدا نیشن دختر بودنو درک کنن حالا این فیلمها چرا باید اینجور درکشور ما پخش بشه؟ما عرف داریم دختران مجردو طرف خلاف نکشین با این فیلمها دخترا ببیننن طلاق گرفتو بچه داشتن و فلان با دختر مجرد فرقی نداره به نظرتون شاید خیلی ها شون برن سمت کارهای نامشروع و ازدواج پنهانی و موقت از شما خواهش میکنم هرکسی نیبینه کامنتمو به صدا سیما و شبکه سه زنگ بزنه اعتراض کنه فک کنم بعضی زنهای مطلقه و بیوه بیان بگن فیلم خوبیه چون به من نفع خودشون هست برای همین
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
1
امیرعلی یه آدم مزخرف ترسو که با یه پخ کردن دست از عاشقی میکشه
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
4
فکر می کنم که کارگردان ها و بازیگران خوب کشور باید به میزان زیادی در مورد قولنین حقوقی مختلف مطالعه داشته باشند. سریال ها نباید عامل اذیت و ازار مخاطبان شود.
در جایی خواندم که آقای محمد صادقی گفته اند که::
""هیچ وقت دوست نداشتم وقتی نام من می آید فقط یکی از شخصیت هایی که بازی کردم در ذهن مخاطب نقش ببندد
دوست دارم آنقدر نقش های متفاوت بازی کرده باشم که مخطب من را با یک نقش خاص به یاد نیاورد.""
پس بهتر بود قبول نمی کردید که نقش امیرعلی را این طور بازی کنی. چرا که رفتار مشمئز کننده شما در مورد الناز در ذهن همه هک شد‌ و از آن بدتر اینکه کارگردان رفتارهای شما و خانواده مسلمی را مثبت نشان می دهد. نقش های مشمئز کننده بازیگرانی مثل رحیم نوروزی در سریال پس از باران؛ مهران احمدی در سریال آوای باران؛ پوریا شکیبایی در سریال برف بی صدا می بارد و...... هم در ذهن مخاطب خیلی نقش بسته است‌. با این تفاوت که این بازیگران ؛ افراد مثبت این سریال ها نبوده اند و از مخاطب نخولسته اند که حس خوبی به اینها داشته باشند. ولی متاسفانه کارگردان سریال بی همگان با همه رفتارهای ضد حقوقی و مشمئز کننده ای که امیرعلی و خانواده اش با الناز داشتند، و یا رفتار کودک ازاری که زن اصلان و کرامت در زمان ازدواجش با میثم داشتند؛ از مخاطب میخواهند که احساس کنند اینها افراد خوبی هستند. مهم هم نیست که در چند قسمت پایانی چه اتفاقی می افتد. چون مخاطب به اندازه کافی اذیت شده.
بنده هم یک زن در خانواده فوق العاده مذهبی؛ هم یک دکترای تعلیم و تربیت و هم یک معلم هستم. از هر زاویه ای به رفتارهای عاشقانه با الناز و ازدواج بعدی امیرعلی نگاه می کنم، بوی انسانیت ندارد ولی تاسف دارد که کارگردان تلاش دارد امیرعلی را فردی مثبت نشان دهد. نقشی که قوانین حقوقی را پایمال می کند هرگز نباید اینقدر توانمند و مثبت جلوه داده شود.
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
5
علیرغم پولدار بودن خانواده الناز؛ رفتار اجتماعی، صداقت و شجاعت او را خیلی می پسندم. به عنوان زنی که چادری و پایبند مسائل دینی هستم. از رفتار امیرعلی و خانواده چادری اش با الناز خجالت میکشم. کارگردان به زنان چادری هم اهانت کرده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
1
2
واقعا متاسفم برای شبکه سه و نویسنده و کارگردان وتهیه کننده و بازیگران سریال مسخره بی همگان این نویسنده های بیسواد حتما در دوران تحصیلی در درس انشا بسیار ضعیف بودند و چیزی هم یاد نگرفتن واقعا با اعصاب مردم بازی کردن است و بیچاره الناز خلاصه مسخره ترین سریالی که در عمرم دیدم همین سریال بی همگان بود من اگر بجای تک تک بازیگران این فیلم بودم اصلا بازی نمی کردم هنرپیشه هم باید شعور داشته باشد و هر پیشنهادی را برای بازی قبول نکند مگر بجای احساسات و روان مردمش پول براش مهم باشد خلاصه این سریال بی محتوا و چرت و مسخره و بی ارزش بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
1
3
بی نهایت سریال چرت اولش عالی بودولی امیرعلی به النازنرسیدحالم ازسریال بهم خوردجزناراحتی هیچی توش نیست حیف وقتی که برای دیدن سریال بیخودگذاشتم
ش ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
4
سلام ‌‌واقعاسریال رویایی ساختیید اخه کدوم مادری راضی میشه پسر مجردش با یه زن بیوه ی با دو تا بچه ازدواج کنه بعد شم بچه ی مقتول از پدرش متنفر بود یه دفعه چی شد پدره که همش اونا اذیت میکرد زنشم که متنفر بود چی شد اصلا طرفدار شوهره شد از همه بدتر پدر مقتول پیش وجدان خودشم یه بار نگفت که پسر من مقصره چون اون که به پدرشم رحم نکرده بود یعنی نویسنده چی نوشته معلوم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
2
سلام
اصلا فيلم جذابي نيست اصلا دليل و تصميم امير علي منطقي نبود نه براي ترك النار نه براي قبول كردن ازدواج
نويسنده عزيز ومحترم فكر نميكني خيلي اجحاف كردي براي خانواده امير علي نسبت به برخورد با مريم و دوتا بچش
در كل همه چيز خيلي زيادي هست مثل خوبي و گذشت يا بدبختي يك نفر حد وسط يا نفس خوري وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
2
بازهم توهین به شعور بیننده
عشق رو کاملا خودخواهی و پوچ و بی ارزش معنی کردن
بیخیالی و ذوق های امیرعلی و خانواده ش، انگار چقدر هم شانس اوردن اینجور شده
بیننده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
4
الناز در نقش یه دختر پولدار باشخصیت و باوقار و از نظر شخصیتی خیلی سرتر از امیرعلی تو فیلم دیده شده
میثم حامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
2
از صدا سیما شکلیت کنید کلا در فیلماشون تبلیع میکنن دارن جامعه رو بدبخت میکنن من
یه پسر مگه پسران مگه گناه کردن زن بوه یا مطلقه که یکی دوتا بچه دارن برن با مرد سن بالا که هن شرایط خودشونن ازدواج کنن به ما چه حالم از این فیلم بهم خورد بی چاره دختران مجرد دارن به دخترها و پسرها توهین میکنن انگار ما نفهمیم زنه جای مادرمه
ملیحه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
2
کامنت ها رو خوندم فهمیدم فقط من نیستم که از قصه سریال شاکی ام! چطور میشه یه آدم امروز به تنهایی تصمیم بگیره از معشوقش جدا بشه و فرداش زن و بچه ادمی رو که کشته رو بگیره !هیچ مشکلی هم نباشه و خودش و خانواده اش هم مثل ملکه ها باهاش رفتار کنن ! اصلا کاری به شرایط زن اصلان و بچه هاش ندارم ! من فقط میخوام بدونم کی میتونه امروز کات کنه فردا یه رابطه جدید شروع کنه ؟؟؟ اخه آدم بعد طلاق هم حداقل ۶ماه باید به خودش فرصت بده بعد وارد رابطه حدید بشه !اخه چی فکر کردن اینا با خودشون !!! بعدم یه جوری با الناز سر لج افتاده انگار نه انگار که یه زمانی عاشقش بود !انگار همش بازی بوده و احساسات امیر علی واقعی نبوده !!!! خانواده آرمانی امیر علی چجوری میتونن مریم و بچه هاش رو اینقدر حلوا حلوا کنن و وانمود کنن اتفاقی نیافتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
2
بازیگر ها فاجعه هستن !فاجعه !!!! مخصوصا بازی امیر علی .... بقیه هم همچین تعریفی ندارن ارشییا و مهرداد بهتر بازی میکنن نسبت به بقیه شون ولی در کل کار ضعیفه
شیرین بیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
3
فیلمنامه تکراری _ بازی ضعیف نقش امیر علی ' _ داستان دور از واقعیت _ بی توجهی به احساسات مردم ...
متاسفم برا صدا سیما و توجه نکردن به مخاطبان
منا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
3
آرزومند قسمت آخر سریال امير علی ‌وامثال اونا به عشق دخترا فداي عشقشان از همه چیز می‌گذرند امثال امیر علی خیانت میکند ارزو مرگ سخت دارم در زندگیمون امثال امیر را ديدم باید چوب خدا بخورند اگر کارگردان خوب بود باید نشان بده چوب خدا صدا ندارد اه الناز ‌ودخترای نجیب خنک میکند
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
3
درود بر شما
بماند رفتار زشت و زننده امیرعلی با الناز .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
2
اول فیلم خوب بود ولی رفته رفته داره مزخرف میشه. الناز هیچ ظلمی در حق امیر علی نکرده ولی فقط داره سختی میکشه. امیرعلی ظلم بزرگی رو درحق الناز کرد و روز ب ردز زندگیش داره عالی میشه. واقعا مزخرف و چرته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
2
1
سریال خوبیه چراخیلیاگفتن زنای بیوه نباید با پسر مجرد ازدواج کنن مگه مشکل مریم خانم داستان چیه گناه کرده دوتا بچه داره خیلی از زنای بیوه بهتر از دخترای جامعه ما هستن تو زندگی واقعی هم همین طوره هرکسی به سلیقه خودش ازدواج میکنه دختر با پسر پسر با بیوه یا مردی که زنش مرده با دختر ازدواج می‌کند بنظرم موفقیت تو نتیجه ازدواج مهم تره
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
نشد دیگه از زنان بچه دار بیوه طرفداری نکن کشور ما مختص بیوه ها و مطلقه های بچه دار نیستن که واینکه زن بچه دار هر چقدرم خوب باشه برای پسر مجرد خوب نیست به دخترهای جامعه توهین نکنید به خاطر نفع بیوه ها دخترمجرد با پسر مجرد زن بیوه و مطلقه با مردان بیوه و مطلقه بچه دار مثل خودشون ازدواج کنن اگه راست میگی چه لزومی داره با پسر مجرد زن بچه دار اگه راست میگه چرا دنبال مرد که شرایطش مثل خودش ه نمیره؟ اسم این کار روشن فکری نیست خیانت به مجردها هست هی پسر مجردی دوست نداره این کارو زنیکه تجربه شوهر داریو بچه زاییدن داره بره دنبال مثل خودش با طرفداری بدون اگاهی جامعه رو به گند نکشین انقدر طلاق زیاد شده زنها دیگه بیشترشون به زندگی پایبند نیستن خجالتم نمیکشن بچه دارن اونوقت دنبال مجردن اینجوری دخترهای جامعه بیشترشون کلا ممکنه راه بد برن
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
2
واقعا مسخره است آخه کدوم ابلهی دختر به اون پولداری رو ول میکنه و با یه زن بیوه ازدواج میکنه و عاشقانه دوسش داشته باشه
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
2
من خودم بیوه هستم ولی واقعاازاین سریال متنفرم متاسفم برانویسنده و کارگردان که به شعور مخاطب توهین کردندالنازبیچاره تاکجابایدتحقیربشه گناهش چی بود.....
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
حالم از امیر علی بهم خورد واقعا چجوری تونستی بخاطر جونت از عشقت بگذری و صاحب کارخونشون بشی مزخرف بیشعور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
البته صاحب کارخونشون نشده فقط اون جا کار می‌کرد بیچارهدرضمن یوسفیان هم‌خودش بت زد وبند اون کارخانه را صاحاب شده بود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
سلام . در جواب خانم بیوه ای که ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۰ ور زده باید بگم خانم هیچ پسری حاضر به ازدواج با زن بیوه نیست .اون تعداد معدودی هم که می‌بینید یا مجرد بدرد نخورن که فقط بدرد بیوه میخورن یا اونقدر قصد ازدواج نداشته که گفته پیش کوری زن بیوه بهتره . این داستان عشق وعاشقی هم که می‌بینید توفیلمه خیییییلی باور نکن واسه خودت کابوس بساز
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
اینجاش از همه جاش مسخره تره که مریم میگه دیگه بدون تو این زندگی را نمیخوام.. آخه یکی نیس بگه بابا توکه بدبختی چشیده ای چرا اینا میگی توکه اصلان میزد تو سرت چرا اینا میگی ؟ البته خانمای مطلقه بدونید پسرا اینقدر نفهم نشدن که دختر ول کنن شماها را بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
واقعا به شخصیت یک خانم بیوه بر میخوره به رفتار مریم نگاه میکنه..
نه به اون پاسپورت دزدیدن امیرعلی نه به این متنفر شدنش از الناز..
واقعا متاسفم برای صدا و سیما.. امثال امیر علی بدونن ک چوب خدا صدا نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
میذاشتی یه ماه میگذش بعد زن مقتول رو حامله میکردی بدبخت. فدای خاک زیر پای الناز شی بی لیاقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
چقدر فیلم مزخرفی هستش اصلا مریم که شوهرش یه بارم‌نیومد خونه یه بار پولشو نیورد تو خونه فقط این وسط الناز شکست خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
1
پول بیت المال چرا بیخودی حروم میکنین.خب بلد نیستین فیلم نسازین
شو شو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
2
واقعا مشمئز کننده
شوماخر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
2
خیلی تهوع اور بود بخصوص ناز و ادا مریم برای قاتل شوهرش اه دفعه اخرته اقای کارگردان ونویسنده برای ما سریال بنویسید و بسازید
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
با سلام ...
بسیاااار سریال بی محتوا،بدون هیییچ نتیجه اخلاقی.من از قسمتی که امیرعلی بدون هیچ عذاب وجدان و احساسی الناز رو ترک کرد و با مریم ازدواج کرد سریال رو دنبال نمیکنم
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
حالمون از،هر چی فیلم بهم میخوره متاسفم برای نویسنده این فیلم
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
خیلی فیلم مزخرفیه امیرعلی خیلی نامرددرحق النازخیلی ظلم شده نقش مریم هم که خیلی مزخرفه زن لوس وخیلی خودش رومظلوم وخوب نشون میده حتی مادرامیرعلی هم برخوردش باالنازدرست نبودچطوراون موقع که گفت پول میدم خوب بودولی واقعاازامیرعلی وخانواده ش حالم بهم میخوره میخوان بگن ماخیلی خوبیم شمااگه خوب بودین دل یه دختررونمیشکستین وخیلی دیگه مزخرفترمیشه که مریم لوس باردارهم باشه حالم ازش بهم میخوره بااینکه میدونه زندگی النازروخراب کرده ولی فقط توفکرخوشبختی خودشه مزخرفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
1
0
خیلی هم سریال خوبیه
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
این فیلم مرزهای افتضاح رو جابه جا کرده
مرزهای هندی بودن

من هربار این سریال پخش میشه دلم میخواد بالا بیارم


چقدر عموی مهربان سریال که یهو از لپ لپ در اومد خوبه
مربم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
سریال بی همگان به منظور پرداختن به دو موضوع سیاسی ساخته شده خارج کردن ارز دولتی و نبوغ جوانان در ایران با داستانی هندی و خانوداه هایی که احترام پدر و مادر را نگه میدارن ولی تغییرناگهانی شخصیتی در این سریال کمی اقراق آمیز است و تکراری و کارشناسی نشده داستان خیلی ضعیف پلیسی توهینی به شعور مخاطببین‌ این سریال است هندی ار اینکه خانم امیر علی بار دار هست و داستان ضعیف سریال را هندی تر و ضعیف تر کرده و مخصوصا نقش ارشیا که پلیس خیلی زودتر باید اورا می‌گرفت حالا شاید اورا طعمه پلیس هم‌باشد که قابل توجیه است خلاصه خواهش می کنیم کمی قوی تر و کارشناسی تر سریال درست کنید تا مورد تمسخر قرار نگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
سلام این سریال آخرنامردی آخرتوهم وبی معرفتی رو نشون دادچطور این هجمه وقاحت توروخدا یه حدو چارچوبی داشته باشید نویسنده که واقعا توبه کنه دیگه ننویسه کارگردان سیاهترین کاروامیدوارم آخرین کارش باشه چون کارنامه هنریش سیاه شدبله بازیگران نقش بازی می‌کنند وماهم هیچ مشکلی با بازیگر نداریم فقط این بازیه لوس و بی ارزش رو ازاین هنرمندانی چنین قدر و محبوب توقع نداشتیم واینکه خیلی کلیشه ای وانگار کاری بهشون نمیدن از سرناچاری مجبور به قبول این کار شدند برای صداوسیما متاسفم یه لشگرمشاوراما سریال‌ها پوچ وبی ارزش
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
چه مسخره بود حیف وقتی که برای دیدن این سریال مزخرف و تخیلی گذاشتم
زری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
مزخرفففففففف
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
مزخرفترین فیلم که تا به آلان از شبکه سه پخش شده فیلم بی همگان بوده است و به دور از واقعیت چه مادرشوهر مهربونی تو رویا باید دید عشق را مزخرف نشان داده که سریع فراموش میشود
رهگذر..
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
بخدا قسم ک فاجعه اور ترین سریال تاریخ ایران. از نویسنده تا هنرپیشه ها و کارگردان، حقیقتا احمق و بی سواد.. ب شعور ملت ایران رسما توهین کردن.. در این تریال باید گفت دختره کاملا قربانی خوبی و گذشتش شد... در کل فاجعه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
فقط کارگردان این فیلم شیشه میکشه که این فیلم مضخرف را تونسته بسازه
مسخخخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
2
سریال بی همگان از نظر من افتضاح بود
غزال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
فوق العاده فیلم مزخرفی بود واقعا واسه کارگردان متاستفم بااین فیلمش که کاملا غیرمنطقی بود لزومی نداشت انقدر درحق الناز ظلم بشه بازتاب این فیلم کاملا منفی بود و مردمو خیلی ناراحت کرد قصه مسخرتون یه لطفی کنید تواین بدبختی دیگه فیلم نسازید که اعصاب مخاطباتونو انقدر بهم بریزید
نازیناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
مزخرف
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
مذخرف ترین فیلم تاریخ سینما
حیف این همه هزینه
کارگردان نو کیسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
واقعا نمیفمم چی رو میخواین ثابت کنین با این فیلم؟ عوض اینکه امیر علی تقاص پس بده بخاطر شکوندن دل الناز حالا اقا نذاشته یکسال از فوت شوهر مریم بگذره زنه رو حامله کرد و خوشحال و خندان ب زندگیش ادامه داد
مين ميني
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
من قبلاً نظر داده بودم. گفته بودم چقدر به خاطر بازي با احساس الناز حرص ميخوردم. ولي امشب فقط و فقط گريه كردم. فقط اشك ريختم. اين حق نبود. واقعاً حق نبود. انگار نه انگار النازي بود كه با احساس و زندگيش بازي شد. مثل دنياي واقعي اوني كه ظلم كرد تو خوشي موند و اوني كه باهاش بازي شد بدون اينكه سرنوشتش معلوم بشه حذف شد. مثل من. چقدر اشك ريختم براي النازي كه مثل من حذف شد. به ناحق ... ته سريال خيلي بد و بيخود تموم شد.
زهرا خلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
واقعا مسخره و مزخرف بود
قسمت آخرم که بدتر شد
اولای فیلم خیلی خوب بود رفته رفته متنفر شدیم از فیلم
چرا باید امیرعلی که ب خاطر الناز سختی کشید ولی بعدش بهش نرسید یا الناز بیچاره ک این همه ظلم دید...
واقعا که
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
واقعا پایان چرتی داشت چطور یه ادم میتونه اینقدر بی احساس باشه که راحت عشقشو فراموش کنه،، این سریال توهین به احساسات مردان هست
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
این فیلم خیلی نامناسب و نوعی توهین به شعور مخاطبه نقش امیرعلی کلی خودش رو عاشق و معشوق الناز نشون داد یهو تو یه شب یاد ش رفت و عاشق و معشوق یه زن بیوه با دوتا بچه شد اصلا این جای داستان که قتل غیر عمدی بوده چی شد داستان اون چک ۲۰۰ملیونی همیشه صدا و سیما تظاهر به نشون دادن چیزی میکنه که واقعا نیست البته شایدم ذهن تشویق زا نویسنده حق داشته شرایط خراب جامعه جوان هارو به همین سمت سوق میده این آقا صلاحیت نویسندگی ندارن مثل خیلی های دیگه متنشون با پارتی قبول شده و اسپانسر گرفتن چون مشخصه و خنده دار یه فیلم بی سرو ته حیف هزینه های مملکت که کجا ها نابود میشه به کی و سرچی دستمزد داده میشه حیف
AIi
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
سریال مزخرف بود آخرش خیلی بعد تمام شد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
واقعا متاسفم برای خودم که وقت با ارزشم رو صرف همچین فیلم مزخرفی کردم .واقعا موندم برای نقش امیرعلی که چطور تونست به این راحتی از عشقش دل بکنه ورنگ عوض کنه ودر عین حال یه نقش مثبت داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
چقدر بی مزه ومسخره ومهمتر از همه ناعادلانه تموم شد بیجارهالناز که با امیرعلی که نرسید هیچ پدرسم مردامیر علی هم سعی نگرد آخر از سوتفاهم دربیاره آخرشم معلوم تشدید که بعد اینکه هز سرخاک پدرش سوار ماشین شد کجا میرفت مهشید واکنشش را به مرگ مهرداد ندیدیمالبته قبلا شنیده بودم دوفصلیه شاید تو فصل بعدم معلوم بشه
فروزنده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
با سلام
باید عرض کنم کاملا سریال بی خود و بی محتوایی بود. من واقعا نمیدونم چرا تهیه کنندگان این نوع سریال‌ها با شعور مردم را به سخره می‌گیرند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
1
سلام خداروشکر این سریال پوچ وبی محتوای بیهمگان تمام شداونم چه پایانی خانواده امیرعلی جواب تمام نامردیهاشونو به بهترین شکل گرفتند وخانواده الناز وفادار بدبخت به خا ک سیاه نشستنداما منظور نه آقای صادقی و نه خانم میترا رفیع باشندمنظورامیرعلی والنازفیلم هستند که تا آخر سریال حداقل دل تمام خانواده ی خودم میخواست امیرعلی وخانمی که همسرش شد ونیومده دوقلو حامله شد وای خدای من به خاک سیاه بشینندیعنی می‌گفتیم چنان ماشین بهش بزنه از جاش بلند نشه یا زنش که اینقدر آویزونو وچندشو بیمزه بازی می‌کرد ومثلا مریض بود سرطان داشته باشه والناز به خاطر خوبیو صبوری و وفاش خوشبخت ترین دختر بشه اما که چه کنیم در تاریخچه سریال‌های آب بسته صدا سیما این شاهکار بود وباید مقام فوق پوچی و فوق هنجارشکنی درنهایت یه سریال آبدوغ خیاری را به نویسنده وکارگردان بی همگان با اون موسیقی افتضاح دادبرید برنگردیددددد
مين ميني
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
من قبلاً نظر داده بودم. گفته بودم چقدر به خاطر بازي با احساس الناز حرص ميخوردم. ولي امشب فقط و فقط گريه كردم. فقط اشك ريختم. اين حق نبود. واقعاً حق نبود. انگار نه انگار النازي بود كه با احساس و زندگيش بازي شد. مثل دنياي واقعي اوني كه ظلم كرد تو خوشي موند و اوني كه باهاش بازي شد بدون اينكه سرنوشتش معلوم بشه حذف شد. مثل من. چقدر اشك ريختم براي النازي كه مثل من حذف شد. به ناحق ... ته سريال خيلي بد و بيخود تموم شد.
مين ميني
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
من قبلاً نظر داده بودم. گفته بودم چقدر به خاطر بازي با احساس الناز حرص ميخوردم. ولي امشب فقط و فقط گريه كردم. فقط اشك ريختم. اين حق نبود. واقعاً حق نبود. انگار نه انگار النازي بود كه با احساس و زندگيش بازي شد. مثل دنياي واقعي اوني كه ظلم كرد تو خوشي موند و اوني كه باهاش بازي شد بدون اينكه سرنوشتش معلوم بشه حذف شد. مثل من. چقدر اشك ريختم براي النازي كه مثل من حذف شد. به ناحق ... ته سريال خيلي بد و بيخود تموم شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
بسیار سریال مزخرفی بود. متاسفم برای نویسنده و تمام عوامل این سریال . شخصیت امیرعلی و خانوادش خیلی مشمئز کننده است .جای تاسف داره برای صدا و سیما بااین فیلم پر از بد آموزی بود و هیچ چیز مثبتی نداشت .
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
این سریال جز بد آموزی چیزی نداشته...کلا سریال سفارشی بود..تبلیغات فرزند اوری بوده...عشق بی ارزش نشون داده...ی جایی میگه عادت عشق میاره...ازدواج تحمیلی رو عاشقانه نشون میده...واقعا متاسفم...امیرعلی و خانمش کلا جدا میخابن..بعدش ی هفتس رفتن خونه جدید خانم باردار شدن...چقدددد دور از واقعیت...اینکه حالا در مقابل دیه تن به ازدواج اجباری بدین بعدش عشق میاد...چرت خالص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
خانم یا آقایی که برگشتی گفتی مگه مشکل مریم خانوم داستان چیه و تمام قد از ازدواجش با امیر علی دفاع کردی !!! مریم فقط با یه پسر ازدواج نکرد اون با مردی ازدواج کرد که قاتل بابای بچه هاش بود !!!!این یعنی فاجعه !با پسری ازدواج کرد که ببرای یه دختر دیگه میمرد ،ویهو ولش کرد و اینقدر سست عنصر بود که به خاطر آزادی حاضر به ازدواج شد ! چطور میشه با همچین ادمی ازدواج کرد و خوشبخت شد!!!!
ناشناس
Germany
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
یک فیلم مزخرف ، چطور امیرعلی اینقدر راحت عشقش رو فراموش کرد و رفت توی یک زندگی دربه داغون و اینقدر مریم رو حلوا حلوا کرد و بعد چطور مریم اینقدر بی وجدان بود با اینکه میدونست اینها قبلا عاشق هم بودن بازم اهمییت نداد و از خدا خواسته با یک پسر جوان موند و خیلی هم خودشو مظلوم نشون داد ، والله این فیلم فقط بد آموزی داشت و اینقدر اشکالات زیادی داشت که اگر بخواهیم بگیم شاهنامه فردوسی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
بشدت مزخرف تموم شد.
انسانیت زیر سوال برد.
امیرعلی بخاطر ضعیف بودن و شجاع نبودنش این انتخاب کرد و باااید یجا تاوان سختی میداد
ولی بجاش زندگی الناز که واقعا بی گناه بود وتا اخرین لحظه برا عشقش جنگید نابود شد و امیر علی خوش و خرم به زندگی ادامه داد.واقعا تاسف داره چطور این بازیگران قوی تلوزیون به خودشون اجازه میدن چنین فیلم بازی کنن.داستان خیلی میتونست جذابتر ادامه کنه...واقعا جای تاسف داشت.
مين ميني
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
من قبلاً نظر داده بودم. گفته بودم چقدر به خاطر بازي با احساس الناز حرص ميخوردم. ولي امشب فقط و فقط گريه كردم. فقط اشك ريختم. اين حق نبود. واقعاً حق نبود. انگار نه انگار النازي بود كه با احساس و زندگيش بازي شد. مثل دنياي واقعي اوني كه ظلم كرد تو خوشي موند و اوني كه باهاش بازي شد بدون اينكه سرنوشتش معلوم بشه حذف شد. مثل من. چقدر اشك ريختم براي النازي كه مثل من حذف شد. به ناحق ... ته سريال خيلي بد و بيخود تموم شد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
واقعا سناریور ضعیفی بود خاک توسرصدا وسیما با این سریال نه حرمت میت رانگه داشت ازاین به بعد هرکس بره شوهرطرف رو بکشه بعد با زن مقتول زندگی عاشقانه درست که این سریال توهین بزرگی بود به خانواده هایی که ازنظر مالی ضعیف هستند و اگر مشکلی مثل مشکل امیرعلی براشون پیش بیاد مجبورنند پسرشون رو بفروشند واینکه اون خانم شوهرش کشته شده حداقل یکسال صبر میکرد که سال یارو بگذره ناسلامتی پدربچه هاش بود این سریال ترویج ورواج بی بندوباری و بی حرمت کردن خانواده ها بود و پرازخیانت و دورویی واقعا انگار کسی که این سناریو رو نوشته هیچ شناختی ازآداب ورسوم وفرهنگ غنی ایران وایرانی نداشته وندارد
خون بایدگریست به احوال این نویسندگان و کارگردانها
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
خیلی فیلم مزخرفی بود با اینکه از رسانه ملی پخش کردید یاد مردم دادید که چطور پول دیه بگیرن واقعا متاسفم برای نویسنده وکارگردان فیلم تکلیف الناز این وسط چی شد؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
باعث تأسفه این سریال واقعا یک افتضاح و توهین به شعور بیننده است از هر نظر نویسندگی بازیگری و کارگردانی همه چیز مسخره و بسیار ضعیف بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
این فیلم زیادی شبیه دنیای واقعی بود. کسایی که ظلم میکنن با خوبی و خوشی زندگی میکنن و کسایی ک ظلم میبینن باید عذاب های بیشتری رو هم ببینن. جامعه پر از الناز های مظلومه:)))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
بسیار فیلم مسخره ای بود اولا امیرعلی به همبن راحتی از الناز فاصله گرفت و ثانیا چرا همه بدبختی ها برای الناز رقم خورد ومورد خشم بسیاری از مخاطبان قرار گرفت اصلا زن امیر علی به او نمب خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
این سریال بسیار بد آموزی داشت برای جوانان از
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
خدایش این فیلمی بود ساختین مسخره بازی ها چیه ،،الناز شد ادم بده امیرعلی شد ادم خوبه داستان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
سریالی که مضمون را فدای هدف و ارسال پیام زورکی به مخاطب کرد.یوسفیان باید میمرد چون کسی که با خلاف کار دوست شه باید بمیره و نجات پیدا نکنه.گروه نخبه مثل یه سری جاسوس و اشغالگر کار خانه معرفی شدن.مرد قاتل میتونه بازن مقتول ازدواج کنه تا تاوان کارشو بده.البته اگر خیانتی و تبانی در کار نباشه.سرنوشت خانواده یوسفیان و کارخانه شان در هاله ای از ابهام.اگر پایان باز اینه لعنت به هرچه پایان بازه.کنار امدن یک مرد با همسر مقتول با دوبچه که یکی شرور .این موضوع در عالم واقع امکانش در حد صفره.بچه شرور در یک چرخش ناگهانی مودب و درس خون میشه.و چندین نکته دیگه هم هست که به همین اکتفا میکنم.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
خیلی سریال مسخره ای بود الناز تو این فیلم واقعا مظلوم واقع شد
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
سلام دوستان اینقدر حرص نخورید، منم فکر می کردم آخر داستان معلوم میشه که قاتل واقعی امیر علی نبوده ومریم هم خودش از زندگیش میره بیرون چون دیگه وضع کارشم خوب شده بود واین دوتا بهم میرسن یعنی الناز وامیر علی
ولی دقت کنید امیر علی خوشبخت نشده بود اولا منجر به قتل شده بود باید همه ی عمرش امانتداری خانواده مقتول رو می کرد در واقع برای خودش زندگی نمی مرد بلکه بعد این همه مشکلات تصمیم گرفته بود باهاشون کنار بیاد
دوما باعث بدبختی هر دو خود خواهی های پدر الناز بود
الناز هم خدا رو می خواست هم خرما یعنی هم عاشق پدرش بود هم امیر علی
ثانیا فکر کنم نویسنده با توجه به دنیای امروزی نوشته
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
هر وقت ياد اين فيلم ميوفتم حال بهم ميخوره بايد كارگردان و نويسنده رو بياري فقط بدي خر گاز بگيره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
حیف وقتی که برای دیدنش گذاشتم/مسخره ترین فیلم ممکن اخرش نفهمیدیم امیرعلی عاشق بود نبود قاتل بود نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
این فیلم جز توهین عشق و ترویج خیانت هیچی دیگه نداشت.چطور پسری با اون همه عشق برای آزادی خودش همه چی رو فراموش می کنه بعد نقش خوبه داستانم هس
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
دردآورترین سریالی بود که تابحال دیدم پس نویسنده و کارگردان انگارمیخاستن مردم روزجربدن ای کاش درکنارتقدیرامیرعلی کمی هم به النازفکرمیکردومخاطب رو قانع میکرد که هنوزعشق النازتودلش جاریست
الی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
1
انقدر سریال ضعیف و داغونی بود که موندم اصلا چرا یکی دوتا از بازیگرا قبول کردن تو این سریال مزخرف با اون دیالوگ های مسخره بازی کنند، ینی فیلم نامه رو نخونده بودند که خودشون رو ضایه نکنند؟؟؟ نویسنده چه فکری کرده بود چقدر بد نوشته بود به چه علت ملت رو گاگول در نظر گرفته بود در این سریال؟ به افتضاح ترین شکل ممکن خنگ در نظر گرفته بودن مخاطب رو، بازیگرا هم به شدت ضعیف عمل کردن حالت‌های آدمای خنگ و احمق دیالوگ ها افتضاح و مثه یه مشت آدم که هیچی حالی‌شون نیست. در کل حیف زمان و وقت و پول که برای به همچین سریالهای افتضاحی هدر بشه. در کل متاسفم برای تمامی دست اندرکاران این سریال.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
0
0
واقعا حیفی وقتی که گذاشتم برای این سریال خیلی مزخرف بود یعنی چی الناز اینطور تنها بی کس بشه دلشکسته وامیرعلی که خودشو میکشت اول فیلم برا الناز یهو براش الناز مهمنباشه بره بایه زنی که شوهرشو کشته راحت وخوش زندگی کنه انگار این فیلمو یه آدم بیسواد نوشته متاسفم برای نویسنده وهمه کسایی که وقت گذاشتن همچین فیلمی بسازن ودرظمن خیلی زشته بری باقاتل شوهرت ازدواج کنی وقتی دوتا بچه هم داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
قصه ی ضعیف وتکراری داشت اصلا جذاب نبود آقای نویسنده میتونس داستان روطوری ببره جلو ب النازبرسه کلا عاشقانه های این سریال براساس بی منطقی بود ودیدن نداشت مخاطب رو خسته میکرد منکه ازسریالهای عاشقانه سریال ازسرنوشت رودوسش دارم چونکه نمیزنه توذوق مخاطب هرطورشده بهم میرسن شخصیتهای سریال وجذاب هست این سریال خیلی بهترازبی همگان بود همنکاری روکردن ک توبچه مهندس زدن توذوق مخاطب وخیلیها هم دیگ پیگیرش نشدن براشون مهم نییییس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
دوستانی که به سریال انتقاد دارند منم باهاشون موافقم ولی واقعیتش بخ نظر مت در هر صورت امیر علی حتی اگر بامریم هم ازدواج نمی‌کرد بازم به الناز نمی رسیدچون پول دیه نداشت یا باید با مریم ازدواج می‌کرد یا زندان نی موندگار ای نداشت.
Amirali
India
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
3
واقعا اين مزخرفات چيه ميبينيد يه ذره دكستر و هانيبال و خانه كاغذي و بركينگ بد و مردگان متحرك يا داخلي مثلا قورباغه ياغي خاتون زخم كاري و …روببينيد اين سريال هاي ضعيف و مهمل صداوسيما رو چرا ميبينيد تا به شعور و وقت گرانبهاتون توهين بشه نگاه نكنيد تا غذاي خوب نخوريد طعم غذاي بد را متوجه نميشيد اين نيمريال(به اصطلاح سريال) بي همگان از اسم معلوم بود آشغاله حيف زنده ياد فكورصبور كه تمام توانمندي هاش تو اين آشغال بي ارزش هدررفت و نحسي اين سريال بسياربد باعث شد فوت كنه و روح اون شاد و اميدوارم متوجه بشيد اين (به اصطلاح) كارگردانا تماما توهين به شعور مخاطب رو به بدترين شكل ممكن انجام دادند …
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
شما اگر خودت سریالای صدا وسیمارا نمیبینی پس از کجا میدونی آشغاله که بیخود حرف می زنی؟
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
0
اولش خوب شروع شد ولی نباید اینجوری تموم میشد
حالمون گرفته شد بخاطر بی توجهی امیرعلی به الناز بعد از زندان. این فیلم خودخواهانه بود که توجهی به عشق الناز و امیرعلی نشد. میتونست بعد از این همه سختی بالاخره، الناز و امیرعلی به هم برسن. بعید میدونم آدم عاقلی باشه از نتیجه فیلم ناراضی نباشه
همه رو ناراحت کرده کاش حداقل ازدواج میکردن بعد طلاق میگرفتن به خاطر فاصله طبقاتطبقات
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
چجور،روتون میشه همچین فیلم مزخرفیواونم هرشب پخش کنیدوبخوردنگاه مردم بدید،مردم وچی فرض کردین،،بریدخودتوناجم کنیدبااین فیلمااب دوغ خیاریتون،
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
ضعیف ترین سریالی که به عمرم دیدم.واقعا اینا چی فکر کردن با خودشون اومدن کارگردان شدن؟
بازی بازیگران افتضااااااح به تمام معنا.بازی امیر علی و الناز افتضااااح.بازی گوهران و برادرش افتضااح.بازیگر نقش امیرعلی که انگار یه چوب خشکیده است انقدر به صورتش رسیده و بوتاکس زده که حرکاتش هیچ احساسی نداره.بازیگر نقش الناز هم انقدر ژل و فیلر و بوتاکس زده دهن و چشاش حالت متعجب داره.فقط مواظبه که یه وقت حالت مصنوعی چهره اش بهم نخوره.متاسفم که چه کسایی اومدن جای بازیگرهای واقعی رو گرفتن.حیف اقای کاوه خداشناس و برزو ارجمند و مهدی سلطانی که اومدن همبازی اینا شدن.
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
1
مزخرفترین سریال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->