پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان و در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک
سرخط خبرها

دبل حسین طیبی در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۳۱۵۴۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
دبل حسین طیبی در لیگ قهرمانان اروپا
ستاره مشهدی تیم فوتسال پالما در لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شد و پایه‌گذار پیروزی تیمش بود.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان فوتسال اروپا دیشب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتسال پالما در حضور ثابت و همزمان حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو ستاره ایرانی خود در ترکیب پنج نفره ابتدایی، مقابل تیم اسپورتینگ پاریس قرار گرفت.

یاران طیبی و اولادقباد در شروع مسابقه غافلگیر شدند و برخلاف انتظار در سه دقیقه ابتدایی سه بار دروازه خود را مقابل اسپورتینگ فرانسه باز شده دیدند، اما خیلی زود و پیش از پایان نیمه اول به بازی برگشتند و امیدوار به نخستین پیروزی اروپایی خود شدند.
ترکیب ۵ نفره ابتدایی پالما در شروع بازی با دو بازیکن ایرانی؛ اولادقباد فلنک راست و در راس

تیم فوتسال پالما که در سه دیدار اخیرش در لیگا ناسیونال اسپانیا با درخشش حسین طیبی و گل‌های او به سه برد متوالی رسیده بود و نمی‌خواست در هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بازنده باشد، در دقیقه ۴ توسط آرائوخو گل اول را زد و سه دقیقه پس از آن هم با یک گل به خودی اختلاف حریف‌اش اختلاف را به حداقل رساند، اما گل تساوی تیم اسپانیایی توسط ستاره ایرانی‌اش وارد دروازه پاریسی‌ها شد.

حسین طیبی که چند شب قبل در هفته پنجم لیگا اسپانیا موفق به زدن دو گل در جریان برتری تیمش مقابل لوانته شده بود، در دقیقه ۹ بازی دیشب برابر اسپورتینگ پاریس هم توانست گل سوم و تساوی پالما را بزند و نخستین گل اروپایی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد که برخلاف تجربه چندین ساله طیبی، دیشب نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کرد، در دقیقه ۱۴ پاس گل چهارم پالما را به آرائوخو داد تا این تیم با یک بازگشت شگفت‌انگیز، از اسپورتینگ فرانسه پیش بیفتد که البته پاریسی‌ها پیش از پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساندند.

برخلاف شروع توفانی اسپورتینگ در این دیدار، نیمه دوم را پالما با یک نمایش هجومی آغاز کرد و در سه دقیقه ابتدایی دو گل به ثمر رساند و در دقیقه ۲۵ هم دوباره با درخشش حسین طیبی و گلزنی این بازیکن به گل شماره ۷ دست یافت.
طیبی پس از دبل مقابل اسپورتینگ فرانسه اینطور در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود ژست پیروزی گرفت؛ تصویری که اولادقباد در آن دیده نمی‌شود

سه دقیقه پس از گلزنی و دبل کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران برای پالما، حالا نوبت اولادقباد بود که پاس گل دوم خود را بدهد و اختلاف را به ۴ گل برساند که البته آن‌ها در ادامه به گل نُهم هم دست پیدا کردند.

در فاصله چهار دقیقه به پایان مسابقه اسپورتینگ فرانسه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در ادامه پالما دو بار دیگر به گل رسید تا در شب درخشش ملی‌پوشان ایرانی خود به برتری جالب توجه ۱۱ بر ۵ دست پیدا کند و موقتا در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

حسین طیبی، ستاره ایرانی پالما که در سالیان اخیر همراه با غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال تجربه حضور متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و به نایب‌قهرمانی و مقام سومی در این رقابت‌ها و همچنین دومین گلزن برتر اروپا دست پیدا کرده بود، دیشب توانست شروع درخشانی در فصل جدید این بازی‌ها با دو گل مقابل اسپورتینگ فرانسه داشته باشد.

طیبی که در سه مسابقه این فصل لیگا ناسیونال اسپانیا ۴ گل به ثمر رسانده و روی یک گل تاثیرگذاری داشته، در حالی دیشب توانست دو گل در نخستین بازی پالما در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به ثمر رساند که همزمان با او، مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران هم دو گل در بازی اروپایی مقابل کلوب بروژ زد.

مسلم اولادقباد، دیگر ملی‌پوش ایرانی پالما اسپانیا نیز که نخستین فصل حضورش به‌عنوان لژیونر را تجربه می‌کند، در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان دو پاس گل مقابل اسپورتینگ پاریس داد تا شروع موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->