اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب نشست مردمی مسعود پزشکیان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد + فیلم علی اکبر ولایتی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت + متن پیام آیت‌الله علم‌الهدی: شرط هیئتی‌بودن، نوکربودن و نوکرماندن است | شهید رئیسی، مصداق خادم بااخلاص اباعبدالله(ع) بود پیام تبریک سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک مصطفی پورمحمدی به مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پیام تبریک سعید جلیلی به مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پیام تبریک رئیس قوه‌قضائیه به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری منتخب ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) قالیباف خطاب به پزشکیان: مجلس، خود را کنار دولت چهاردهم می‌داند سرلشکر سلامی در پیامی به مسعود پزشکیان: سپاه آماده تقویت تعامل و همکاری با دولت است میزان مشارکت مردم مشهد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سیدحسن نصرالله: توطئه‌گران برای ایجاد ناامنی در ایران به سراب دل خوش کرده‌اند

  • کد خبر: ۱۳۱۹۴۶
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
سیدحسن نصرالله: توطئه‌گران برای ایجاد ناامنی در ایران به سراب دل خوش کرده‌اند
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه‌ترین تحولات داخلی این کشور، پرونده ترسیم مرز‌ها با فلسطین اشغالی و حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز سخنرانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسن نصرالله با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز گفت: تشییع باشکوه و عظیم پیکر شهدای مظلوم در حمله تروریستی به شهر شیراز ایران حامل پیام قوی برای همه توطئه گران است مبنی بر اینکه برای ایجاد نا امنی در ایران به سراب دل خوش کرده‌اند. آنها که در کمین ایران نشسته‌اند، ناامید خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به سالگرد شهادت فتحی شقاقی مؤسس جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهید فتحی شقاقی افق جدیدی را به روی مقاومت و ملت فلسطین گشود. شهید شقاقی به مسئله فلسطین وجهه عربی، قومیتی، اسلامی و جهانی بخشید. جنبش جهاد اسلامی که شهید شقاقی تأسیس کرد، شکست ناپذیر بوده است و امروزه در شمار گروه‌های پیشگام مقاومت است و معادله سازی می‌کند.

سید حسن نصرالله سپس به پرونده ترسیم مرزهای آلی لبنان و فلسطین اشغالی پرداخت و تأکید کرد: مرزهای زمینی بین لبنان و فلسطین اشغالی توسط انگلیس و فرانسه ترسیم شده بود ولی مرزهای آبی ترسیم نشده بود. پس از سال‌ها سخن گفتن درباره وجود نفت و گاز لبنان به ترسیم مرزهای دریایی احساس نیاز می‌کرد. لبنان در سایه ترسیم مرزهای دریایی بلوک‌های اکتشاف و استخراج نفت و گاز را تعیین خواهد کرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->