اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

حامیان مالی، شاکیان همیشگی استقلال!

  • کد خبر: ۱۳۲۱۰۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
حامیان مالی، شاکیان همیشگی استقلال!
درحالی که باشگاه استقلال درگذشته بار‌ها با شکایت حامیان مالی خود مواجه شده، این بار نیز علی نامداری که پیش‌تر خود را یک استقلالی دو‌آتشه می‌دانست نیز از این باشگاه شکایت کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکایت حامیان مالی از باشگاه استقلال به یک اتفاق تکراری در سال‌های اخیر تبدیل شده و افرادی که تحت عنوان حامی مالی و هوادار به این باشگاه رفت و آمد می‌کنند بعد از گذشت اندک زمانی از ورودشان به این باشگاه دست به شکایت می‌برند و خواستار دریافت مطالبات خود از این باشگاه می‌شوند. درگذشته افراد متعددی با همین پوزیشن به باشگاه استقلال وارد شدند وپول‌هایی را به عنوان حمایت از باشگاه هزینه کردند، اما دیری نپایید که همین چهره‌های به ظاهر عاشق دست به شکایت بردند و خواستار دریافت پول‌هایی شدند که هزینه کرده‌اند.  

به تازگی علی نامداری که خود را یکی از عاشقان باشگاه استقلال می‌دانست نیز شکایتی با همین مظمون را از باشگاه استقلال مطرح کرده است. نامداری که ابتدای فصل پیش قرار بود به خواست آجورلو ۲۰۰ واحد آپارتمان برای پیشکسوتان این باشگاه بساز و نقش سرمایه گذار را ایفا کند حالا در قامت شاکی ظاهر شده و قصد دارد بخشی از کمک‌های خود را از باشگاه پس بگیرد.

البته نامداری مدعی شده شکایتی را علیه فتح الله زاده مطرح نکرده است، اما به هرحال وقتی او پای باشگاه را وسط می‌آورد، مدیرعاملش بابد پاسخگو باشد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->