پیام وزیر اطلاعات به مناسبت ۹ دی

  • کد خبر: ۱۳۲۱۴
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
پیام وزیر اطلاعات به مناسبت ۹ دی
وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت حماسه ۹ دی تاکید کرد: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یادآور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی به وقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت اسلام والمسلمین سید محمود علوی افزود: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یاد آور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی به وقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.
در این پیام آمده است: اینک که یک دهه از عظمت آن حرکت تاریخ ساز می‌گذرد و این عظمت، با شکل گیری دسیسه‌های ناکام پیدا و پنهان استکباری، بیش از پیش جلوه کرده، دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به توصیف و تحسین آن حضور باشکوه و سرنوشت ساز وا می‌دارد.
علوی در پیام خود آورده است: اینجانب روز پرافتخار و غرور آفرین نهم دی را به محضر با سعادت، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و ملت آگاه ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
در این پیام آمده است: به طور یقین سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از الطاف خفیه الهی، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاورد‌های امام راحل و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نخواهند کرد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->