هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رابرت مالی: طی دوماه گذشته هیچ اقدامی برای ادامه مذاکرات وین صورت نگرفته است

  • کد خبر: ۱۳۲۳۱۵
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
رابرت مالی: طی دوماه گذشته هیچ اقدامی برای ادامه مذاکرات وین صورت نگرفته است
نماینده آمریکا در امور ایران اظهار کرد: ممکن است روزی به توافق هسته‌ای با ایران دست پیدا کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، رابرت مالی گفت: آمریکا با توجه به این امید که ممکن است روزی توافق هسته‌ای با ایران حاصل شود دست‌هایش را نمی‌بندد.

وی علی‌رغم ابراز امیدواری برای حصول توافق هسته‌ای، ضمن متهم کردن ایران به عدم رعایت حقوق بشر افزود: واشنگتن تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد.

رابرت مالی با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده گفت: «ایران فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود را افزایش داده است. ایران حمایت خود از گروه‌های خشن و تروریستی در سراسر منطقه را افزایش داده است. ایران، به توسعه موشک‌های بالیستیک ادامه داده است.»

رابرت مالی، بدون اشاره به اینکه چرا آمریکا اقدامی برای ادامه مذاکرات رفع تحریم‌های وین انجام نداده گفت: «الان دو ماه است که اقدامی در خصوص مذاکرات صورت نگرفته است.»

مقام آمریکایی به ادعای ارسال پهپاد از سوی ایران برای روسیه هم اشاره کرد. او مدعی شد اینکه ایران ارسال موشک به روسیه را تکذیب می‌کند نشان می‌دهد که این کشور شرمسار شده است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->