پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ | ارتقای شبکه انتقال در شهرستان‌ها اسنپ در پرونده شروط ضدرقابتی قراردادهای خرید اقساطی هم محکوم شد نتایج تحقیقات جدید: هوش مصنوعی نمی‌تواند همزمان بهره‌وری و انگیزه کارمندان را افزایش دهد دانشمندان وجود هاله نور برای انسان را ثابت کردند! بررسی دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان در میزگرد شهرآرا | دانش و سرمایه، ترکیب برنده جت‌های «ایر فورس وان» به سیستم‌های ارتباطی و دفاعی پیشرفته مجهز می‌شوند اپراتور‌های موبایل: هفته آینده قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش می‌دهیم! (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران + جزئیات و زمان انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ تریلر جدید بازی Mafia: The Old Country منتشر شد + زمان عرضه گلکسی F56 سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت نسخه کامپیوتر سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی معرفی شد بازی‌های پرفروش پلی استیشن ۵ در آوریل ۲۰۲۵ + فهرست بیل گیتس: هوش مصنوعی در آینده سلامت و آموزش، نقش محوری خواهد داشت تحقیقات جدید: اجداد تی‌رکس از آسیا به آمریکای شمالی مهاجرت کرده‌اند تصاویر لورفته از کنسول دستی ایکس باکس و مایکروسافت
سرخط خبرها

کاهش خریداران آیفون ۱۴ نسبت به نسل قبلی این گوشی هوشمند

  • کد خبر: ۱۳۳۰۹۵
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کاهش خریداران آیفون ۱۴ نسبت به نسل قبلی این گوشی هوشمند
جدیدترین مدل آیفون در بزرگترین بازار تلفن هوشمند جهان برای جلب مشتری به اندازه نسل قبلی این تلفن هوشمند، موفق نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تحلیلگران بانک جفریز در یادداشتی اعلام کردند فروش چهار مدل آیفون ۱۴ در چین، در مدت ۳۸ روز نخست از ورود آن‌ها به بازار، ۲۸ درصد در مقایسه با محصولات خانواده آیفون ۱۳ کاهش یافت و آمار اخیر نشان می‌دهد که این وضعیت بدتر شده و به ۳۳ درصد رسیده است. مدل‌های گرانتر آیفون که امسال انعطاف پذیری بیشتری نشان داده بودند هم فروش ضعیفی پیدا کرده‌اند.

بازار جهانی تلفن هوشمند و بازار چین به خصوص در میان بازار‌هایی بوده‌اند که امسال از کاهش هزینه مصرف کننده، به شدت آسیب دیده‌اند. سامسونگ الکترونیکس که بزرگترین سازنده تلفن هوشمند، نمایشگر و تراشه حافظه در جهان است، کاهش فروش تلفن هوشمند در چین را عامل رکود کسب و کار تراشه خود اعلام کرده است. این کشور در زمینه عرضه هم چالش‌هایی را برای اپل ایجاد کرده است. کارخانه فاکسکان در ژنگژو که بزرگترین پایگاه تولید آیفون در چین است، هفته گذشته با قرنطینه ناگهانی کووید ۱۹ روبرو شد.

در حالی که برند‌های چینی اوایل امسال با بزرگترین کاهش فروش روبرو شدند، اما مدل‌های اپل جذابیت خود را حفظ کرده و فروش آن‌ها در سه ماهه منتهی به ماه سپتامبر، به میزان ۵.۷ درصد رشد کرده بود.

چند هفته نخست ورود نسل جدید آیفون، وضعیت تولید و قیمت این محصول را تا پایان سال برای اپل مشخص می‌کند. طبق یادداشت جفریز، تخفیف‌های اپل برای جشنواره خرید ۱۱ نوامبر بزرگتر و گسترده‌تر از سال گذشته است. خریداران در تی‌مال گروه علی بابا می‌توانند برای خرید آیفون ۱۴، تخفیف ۴۰۰ یوانی دریافت کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تخفیف فروش مدل‌های آیفون ۱۳ برای اکثر خریداران در تی‌مال، سال گذشته صفر بود، اما این تخفیف امسال برای همه موجود است. با این حال، با در نظر گرفتن رشد بازار گوشی کارکرده و متزلزل شدن اعتماد مصرفی، چند درصد کاهش قیمت به تقاضا برای مدل‌های ارزان‌تر آیفون کمک نمی‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->