اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی اولین سیستم راداری شکار یوفوها در آمریکا راه‌اندازی می‌شود پنجمین دوره رویداد «هفته ایران دیجیتال» برگزار می‌شود | ۵G و هوشمندسازی از محور‌های رویداد مقدار توکن‌های میجر کاربران مشخص شد | فاجعه ایردراپ‌های پولی گروهی از هکر‌های چینی به اپراتور آمریکایی T-Mobile حمله کردند کاوشگر ناسا ممکن است ۵۰ سال پیش به طور تصادفی حیات در مریخ را از بین برده باشد پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳) بر مدار دانش اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی A۳۶ سامسونگ + عکس
سرخط خبرها

کاهش خریداران آیفون ۱۴ نسبت به نسل قبلی این گوشی هوشمند

  • کد خبر: ۱۳۳۰۹۵
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کاهش خریداران آیفون ۱۴ نسبت به نسل قبلی این گوشی هوشمند
جدیدترین مدل آیفون در بزرگترین بازار تلفن هوشمند جهان برای جلب مشتری به اندازه نسل قبلی این تلفن هوشمند، موفق نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تحلیلگران بانک جفریز در یادداشتی اعلام کردند فروش چهار مدل آیفون ۱۴ در چین، در مدت ۳۸ روز نخست از ورود آن‌ها به بازار، ۲۸ درصد در مقایسه با محصولات خانواده آیفون ۱۳ کاهش یافت و آمار اخیر نشان می‌دهد که این وضعیت بدتر شده و به ۳۳ درصد رسیده است. مدل‌های گرانتر آیفون که امسال انعطاف پذیری بیشتری نشان داده بودند هم فروش ضعیفی پیدا کرده‌اند.

بازار جهانی تلفن هوشمند و بازار چین به خصوص در میان بازار‌هایی بوده‌اند که امسال از کاهش هزینه مصرف کننده، به شدت آسیب دیده‌اند. سامسونگ الکترونیکس که بزرگترین سازنده تلفن هوشمند، نمایشگر و تراشه حافظه در جهان است، کاهش فروش تلفن هوشمند در چین را عامل رکود کسب و کار تراشه خود اعلام کرده است. این کشور در زمینه عرضه هم چالش‌هایی را برای اپل ایجاد کرده است. کارخانه فاکسکان در ژنگژو که بزرگترین پایگاه تولید آیفون در چین است، هفته گذشته با قرنطینه ناگهانی کووید ۱۹ روبرو شد.

در حالی که برند‌های چینی اوایل امسال با بزرگترین کاهش فروش روبرو شدند، اما مدل‌های اپل جذابیت خود را حفظ کرده و فروش آن‌ها در سه ماهه منتهی به ماه سپتامبر، به میزان ۵.۷ درصد رشد کرده بود.

چند هفته نخست ورود نسل جدید آیفون، وضعیت تولید و قیمت این محصول را تا پایان سال برای اپل مشخص می‌کند. طبق یادداشت جفریز، تخفیف‌های اپل برای جشنواره خرید ۱۱ نوامبر بزرگتر و گسترده‌تر از سال گذشته است. خریداران در تی‌مال گروه علی بابا می‌توانند برای خرید آیفون ۱۴، تخفیف ۴۰۰ یوانی دریافت کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تخفیف فروش مدل‌های آیفون ۱۳ برای اکثر خریداران در تی‌مال، سال گذشته صفر بود، اما این تخفیف امسال برای همه موجود است. با این حال، با در نظر گرفتن رشد بازار گوشی کارکرده و متزلزل شدن اعتماد مصرفی، چند درصد کاهش قیمت به تقاضا برای مدل‌های ارزان‌تر آیفون کمک نمی‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->