آغاز جشنواره تخفیف‌های ویژه ایام ولایت ۱۴۰۴ در ۱۳ فروشگاه منتخب شهرما در مشهد رغبت‌نداشتن سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در صنعت محصولات لبنی | واحد‌های تولید محصولات لبنی خراسان بی‌علاقه به تولید شیر مدارس بسیج تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت ۱۴۰۴ | از فضاآرایی تا تقویت حمل‌ونقل عمومی و خدمات ایمنی اجرای اصلاح الگوی کاشت فضای سبز خیابان کوهسنگی در مشهد برنامه پرواز‌های بازگشت زائران حج تمتع خراسان‌‌های رضوی و شمالی به مشهد + جدول زمانی روایتی کوتاه از تاریخ دوچرخه در مشهد به بهانه روز جهانی آن | گشتن با مرکب شیطان در شهر! سرای عزیزاله‌اف، بهشت ارزان‌قیمت‌ها شتاب در تکمیل ایستگاه‌های کلیدی مترو مشهد | قلندرشریف: ایستگاه میدان بسیج در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد بهره‌برداری از «ایوان سلام» در پایانه مسافربری مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ آرامگاه پیر مشهد | نگاهی به تغییرات مقبره «پیر پالان‌دوز» گلایه برخی ساکنان خیابان قرنی  ۴۱  مشهد از وضعیت نامناسب پارک زیتون تعیین تکلیف ۵۶۰ هکتار از  اراضی بزرگ‌مقیاس مشهد کشف ۱۷ میلیارد ریال شمش و طلای قاچاق در فرودگاه مشهد (شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) تصاویر مردان میدان مین، در مشهد اکران می‌شود تبریک شهردار مشهد مقدس به مناسبت عید سعید قربان (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) توضیحات مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در خصوص بدهی به صندوق توسعه ملی کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد پرداخت کامل معوقات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مشهد افزایش ساعات سرویس‌دهی خط ۳ قطار شهری مشهد در روز عرفه (۱۵خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۳۳۵۷
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تحلیل آماری تماس‌های شهروندان مشهدی با ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ۵ برابر شدن گزارش مزاحمت صف جایگاه‌های CNG برای شهروندان بعد از اجرای سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس تحلیل آماری داده‌های این مرکز خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: بررسی درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در خصوص جایگاه‌های سی. ان. جی مشهد نشان می‌دهد که خرابی نازل‌ها، ورود بدون نوبت و تعطیلی جایگاه‌های سی. ان. جی از مهمترین خواسته‌های شهروندان در تماس با این مرکز بوده است.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت صف جایگاه‌ها برای شهروندان قبل از اجرای طرح سهمیه بتدی بنزین، ۱.۸ درصد بود افزود: این رقم بعد از اجرای طرح به ۹.۱ درصد افزایش یافت.
وی گفت: نکته قابل تامل در بررسی آمار تماس‌های شهروندان اینجاست که در قبل از سهمیه بندی بنزین مشکلات متفرقه جایگاه‌ها از جمله خرابی یا بسته بودن سرویس‌های بهداشتی و عدم رعایت نظافت جایگاه ها، درخواست نخست شهروندان بوده و این درحالی است که بعد از اجرای سهمیه بندی بنزین موضوع خرابی نازل‌ها از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتماس‌ترین جایگاه‌ها بعد از سهمیه بندی بنزین در سال جاری به ترتیب جایگاه محمدیه، حافظ، ۲۲ بهمن، رحمانیه و امام خمینی بوده است.
رمضانی فرخد اذعان داشت: بیشترین درخواست‌های شهروندان در خصوص جایگاه‌ها مربوط به خرابی نازل‌ها با ۴۲.۷ درصد، تعطیلی جایگاه با ۲۹.۲ درصد و ورود خارج از نوبت به جایگاه با ۱۲.۸ درصد بوده است.
وی اضافه کرد:۳۸.۱ درصد درخواست‌های شهروندان مربوط به معضلات متفرقه جایگاه‌ها مانند بسته بودن سرویس بهداشتی و نظافت جایگاه، ۳۱.۲ درصد از جایگاه‌ها به موضوع تعطیلی جایگاه و ۲۲.۴ درصد به حوزه خرابی نازل‌ها و عدم تجهیز جایگاه به کارتخوان البته قبل از سهمیه بندی بنزین بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال ۹۷، معضلات متفرقه جایگاه‌ها، تعطیلی جایگاه و ورود خارج از نوبت رانندگان، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم درخواست‌ها قرار داشته است.

خبرنگار:لاله سادات کوثری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->