امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

املاک پدیده شاندیز تقسیم شد

  • کد خبر: ۱۳۳۷۵
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
املاک پدیده شاندیز تقسیم شد
امروز مجمع شرکت پدیده شاندیز برگزار شد و طی آن تقسیم بندی املاک این شرکت اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این گزارش آمده است: املاک شرکت پدیده به تعداد ۵۴۵ فقره شامل (اسناد رسمی و عادی ) که اکنون در مالکیت شرکتهای ابنیه، توسعه، تجارت الکترونیک ، پدیده کیش ، آريا دوام و موسسه پشتیبانی و در سه بخش به شرح ذیل تقسیم بندی شده است .

۱- املاک داخل پروژه پدیده شاندیز
تعداد ۵۰ پلاک ثبتی شامل ۱۹۳ ( اسناد عادی و رسمی ) به مساحت حدود 44.7654 هکتار در داخل پروژه با اسناد عادی و رسمی وجود دارد که بخشی از این املاک دارای سند تک برگی و قسمتی دارای سند دفترچه ای و مقداری بصورت مبایعه نامه عادی می باشد.


۲- املاک خارج پروژه (داخل استان خراسان رضوی)
تعداد ۳۰ پلاک ثبتی شامل ۳۱۵ فقره ( اسناد عادی و رسمی ) در خارج از پروژه با کاربری های مسکونی - کشاورزی - صنعتی وجود دارد که بصورت کامل در اختیار و تصرف شرکت بوده و دارای سند مالکیت ششدانگ ، مشاعی و اسناد عادی می باشد که از تعدادی از آنها حفاظت و بصورت اجاره و الباقی با تناسب کاربری بهره برداری می شود.

٣- املاک خارج از استان خراسان رضوی
تعداد ۱۳ پلاک ثبتی و ۳۷ فقره ( اسناد عادی و رسمی) در خارج از استان خراسان رضوی در شهرهایی همچون شیراز- تهران - رامسر-تنکابن - کیش که قطعاتی با کاربری های مختلف وجود دارد و هم اکنون در حال بهره برداری یا حفاظت می باشد.
برنامه های مدیریت املاک در آینده الف - اقدامات جاری و برنامه های کوتاه مدت حفاظت و نگهداری از املاک بصورت حفاظت فیزیکی در مستحدثات و قطعات مسکونی وكشت موقت حفاظتی در اراضی کشاورزی جانمایی کلیه املاک بر روی سیستم های ماهواره ای و گوگل ارث.

پیگیری دریافت اسناد مالکیت تک برگی .
پیگیری رفع بازداشت از اراضی شرکت با توجه به دستورات قضائی و دریافت اسناد انها. پیگیری فک ترهین اسناد از بانک ها و موسسات باتوجه به دستورات قضایی پیگیری دریافت پایانکار الباقی ساختمانهای احداثی ومذاکره جهت حل و فصل اختلافات با شهرداری شاندیز پیگیری و مذاکره در خصوص حل و فصل موضوعات با راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان.


ب - برنامه های بلند مدت
پیگیری تجميع اسناد داخل پروژه شاندیز و تفکیک آن براساس مستحدثات موجود.
استفاده از طرح های بالادستی و پیشنهاد طرح های زود بازده در راستای ایجاد ارزش افزوده برروی املاک.
در آمد زائی از ساختمانهای آماده پروژه از طریق اجاره و واگذاری.
بروز رسانی مجوزهای موجود در قطعات داخل و خارج استان از جمله پروانه اراضی رامسر با کاربری های متنوع و باغ تنکابن . ج- برآورد منابع مالی جهت سال آینده در شرایط کنونی تعداد ۶۱ قطعه به ارزش برآوردی ۳۵۴۰ میلیارد ریال قابل واگذاری می باشد .
توضیح اینکه پروژه های پدیده شاندیز ، کیش،رامسر و رستورانهای پدیده شاندیز و تهران جزو موارد فوق نمی باشد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->