واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد
سرخط خبرها

املاک پدیده شاندیز تقسیم شد

  • کد خبر: ۱۳۳۷۵
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
املاک پدیده شاندیز تقسیم شد
امروز مجمع شرکت پدیده شاندیز برگزار شد و طی آن تقسیم بندی املاک این شرکت اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این گزارش آمده است: املاک شرکت پدیده به تعداد ۵۴۵ فقره شامل (اسناد رسمی و عادی ) که اکنون در مالکیت شرکتهای ابنیه، توسعه، تجارت الکترونیک ، پدیده کیش ، آريا دوام و موسسه پشتیبانی و در سه بخش به شرح ذیل تقسیم بندی شده است .

۱- املاک داخل پروژه پدیده شاندیز
تعداد ۵۰ پلاک ثبتی شامل ۱۹۳ ( اسناد عادی و رسمی ) به مساحت حدود 44.7654 هکتار در داخل پروژه با اسناد عادی و رسمی وجود دارد که بخشی از این املاک دارای سند تک برگی و قسمتی دارای سند دفترچه ای و مقداری بصورت مبایعه نامه عادی می باشد.


۲- املاک خارج پروژه (داخل استان خراسان رضوی)
تعداد ۳۰ پلاک ثبتی شامل ۳۱۵ فقره ( اسناد عادی و رسمی ) در خارج از پروژه با کاربری های مسکونی - کشاورزی - صنعتی وجود دارد که بصورت کامل در اختیار و تصرف شرکت بوده و دارای سند مالکیت ششدانگ ، مشاعی و اسناد عادی می باشد که از تعدادی از آنها حفاظت و بصورت اجاره و الباقی با تناسب کاربری بهره برداری می شود.

٣- املاک خارج از استان خراسان رضوی
تعداد ۱۳ پلاک ثبتی و ۳۷ فقره ( اسناد عادی و رسمی) در خارج از استان خراسان رضوی در شهرهایی همچون شیراز- تهران - رامسر-تنکابن - کیش که قطعاتی با کاربری های مختلف وجود دارد و هم اکنون در حال بهره برداری یا حفاظت می باشد.
برنامه های مدیریت املاک در آینده الف - اقدامات جاری و برنامه های کوتاه مدت حفاظت و نگهداری از املاک بصورت حفاظت فیزیکی در مستحدثات و قطعات مسکونی وكشت موقت حفاظتی در اراضی کشاورزی جانمایی کلیه املاک بر روی سیستم های ماهواره ای و گوگل ارث.

پیگیری دریافت اسناد مالکیت تک برگی .
پیگیری رفع بازداشت از اراضی شرکت با توجه به دستورات قضائی و دریافت اسناد انها. پیگیری فک ترهین اسناد از بانک ها و موسسات باتوجه به دستورات قضایی پیگیری دریافت پایانکار الباقی ساختمانهای احداثی ومذاکره جهت حل و فصل اختلافات با شهرداری شاندیز پیگیری و مذاکره در خصوص حل و فصل موضوعات با راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان.


ب - برنامه های بلند مدت
پیگیری تجميع اسناد داخل پروژه شاندیز و تفکیک آن براساس مستحدثات موجود.
استفاده از طرح های بالادستی و پیشنهاد طرح های زود بازده در راستای ایجاد ارزش افزوده برروی املاک.
در آمد زائی از ساختمانهای آماده پروژه از طریق اجاره و واگذاری.
بروز رسانی مجوزهای موجود در قطعات داخل و خارج استان از جمله پروانه اراضی رامسر با کاربری های متنوع و باغ تنکابن . ج- برآورد منابع مالی جهت سال آینده در شرایط کنونی تعداد ۶۱ قطعه به ارزش برآوردی ۳۵۴۰ میلیارد ریال قابل واگذاری می باشد .
توضیح اینکه پروژه های پدیده شاندیز ، کیش،رامسر و رستورانهای پدیده شاندیز و تهران جزو موارد فوق نمی باشد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->