شیائومی نخستین کامپیوتر دسکتاپی‌اش را در کنار گوشی‌های Xiaomi ۱۳ رونمایی می‌کند رابطه میان اپل و ایلان ماسک شکراب شد تصاویر شیائومی ۱۳ پرو پیش‌از رونمایی رسمی لو رفت + مشخصات کامل «بیگ‌بنگ توییتر» آغاز شد + جزئیات امنیت گوشی‌های اپل زیر سوال رفت! آیا شارژدهی شیائومی ۱۳ بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود؟ مدیرعامل شیائومی شارژدهی سری ۱۳ گوشی‌هایش را بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس می‌داند نمایی از زمین و ماه از زاویه دوربین فضاپیمای اوریون + ویدئو اگر ویندوز ۱۱ را روی سیستم تأییدنشده یا ضعیف نصب کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ بازی God of War Ragnarok بهترین بازی سال مجله تایم | الدن رینگ در رتبه چهارم وریا غفوری آزاد شد؟ (۷ آذر ۱۴۰۱) ایرلند شرکت متا را نقره داغ کرد افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟ حاشیه‌های اطراف نمایشگر در شیائومی ۱۳ باریک‌‍تر می‌شود سیستم عامل Orange Pi معرفی شد افزایش حملات سایبری ازطریق سایت‌های پخش مسابقات جام جهانی قطر گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی کی رونمایی می‌شود؟ یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است پژوهشگران می‌گویند دلیل هوش اختاپوس‌ها این است که آن‌ها از نسل انسا‌ن‌ها هستند!
خبر فوری
توییتر برای جذب سازندگان محتوا از یوتیوب، دستمزد بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کند
ایلان ماسک قصد دارد با پرداخت ۱۰ درصد درآمد بیشتر به تولیدکنندگان محتوا در توییتر نسبت به یوتیوب، محتواسازان بیشتری را به شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت خود جذب کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ایلان ماسک و کارمندان توییتر اولین جلسه‌ی خود را از زمان خرید برگزار این شبکه‌ی اجتماعی برگزار کردند.  ماسک کارمندان توییتر را تشویق می‌کند تا تعداد بیشتری از یوتیوبر‌ها را به این پلتفرم جذب کنند. او ادعا می‌کند حاضر است برای جذب یوتیوبرها، دستمزد آن‌ها را ۱۰ درصد نسبت به یوتیوب افزایش دهد.

ثروتمندترین مرد جهان تمایل دارد محتوای ویدیویی بیشتری در شبکه‌ی اجتماعی تحت مالیک او منتشر شود.  ماسک در این نشست گفت که توییتر درحال بررسی محتوای ویدیویی و افزایش درآمد سازندگان محتوا است و امکان دارد اجازه‌ی آپلود ویدیو‌های طولانی‌تر را نیز ارائه دهد. امروزه بیشتر محتواسازان ویدیو‌های اصلی را در یوتیوب و تیک‌تاک یا سیار پلتفرم‌ها آپلود می‌کنند و سپس لینک آن‌ها را در حساب توییتر خود قرار می‌دهند.

ماسک‌ می‌گوید:

اگر سازندگان محتوا بتوانند ویدیو‌های خود را در توییتر منتشر کنند و درآمدی درحد کانال یوتیوب خود داشته باشند، طبیعتاً ویدیو‌های خود را در توییتر نیز ارسال خواهند کرد، اما درحال‌حاضر تولیدکنندگان محتوا نمی‌توانند ویدیو‌های طولانی‌تری پست کنند و بنابراین درآمدزایی آن‌ها از پلتفرم ما، کافی نیست.

درحال‌حاضر ویدیو‌های یوتیوب به ۱۴۰ ثانیه محدود شده‌اند. ماسک دراین رابطه اظهارداشت:

این‌ها چیز‌های فوق‌العاده پیچیده‌ای نیستند و به فناوری‌های بسیار ابتدایی نیاز دارند. ما قصد از بین‌بردن یوتیوب را نداریم، فقط می‌خواهم بپرسم آیا واقعاً نیاز است ترافیک زیادی را به یوتیوب هدایت کنیم؟

ایلان ماسک به‌دنبال ارتقای قابلیت‌های ویدیویی توییتر است. به گزارش Gizchina، درآمد تبلیغات یوتیوب در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ از ۷ میلیارد دلار بیشتر بود و در مقام مقایسه، کل درآمد توییتر در این بازه‌ی زمانی فقط ۱٫۱۸ میلیارد دلار بود.  ماسک از زمان تصاحب این شبکه‌ی اجتماعی در ۲۷ اکتبر، هزاران کارمند آن را اخراج کرده است.

ماسک روز پنج‌شنبه به کارکنان باقی‌مانده گفت که پرداخت درآمد به سازندگان محتوا اهمیت زیادی دارد. او در بخشی از توضیحات خود گفت:

به دسته‌ای از محتواسازاسان یوتیوب که ازنظر ما جذاب هستند فکر کنید؛ به آن‌ها بگویید آیا به فکر قرار دادن ویدیو در توییتر هستید؟ ما ۱۰ درصد بیشتر از یوتیوب به شما می‌پردازیم.

ایلان ماسک همچنین اظهارداشت:

با مرور ویدیو‌های توییتر درحالت تمام‌صفحه، می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید. محتوای توییتر درواقع بد نیست. شما ویدیو‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده‌ی زیادی مشاهده می‌کنید و من فکر می‌کنم ساختن محتوای جدید برهمین اساس، بسیار معنادار است.

در واقع بسیاری از مردم از ویژگی ویدیویی توییتر اطلاع ندارند و من تا امروز صبح درمورد آن چیزی نگفتم، بنابراین تلاش برای ارائه‌ی ویژگی‌های ویدیویی جدیدی، اقدام خیلی خوبی خواهد بود.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}