دیدار سرکنسول جمهوری پاکستان با شهردار مشهدمقدس (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | آمادگی مشهد برای انتقال تجربیات در حوزه خدمات شهری، فنی و مهندسی به شهر‌های پاکستان شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بوستان تندیس مشهد + پاسخ ترافیک سنگین در پل جهاد، سه‌راه خیام و تقاطع خیام در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بوستان برکت؛ بستری برای کشاورزی شهروندان مشهدی هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش ساعت کار مترو مشهد در شام غریبان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های مشهد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | باز این چه شورش است که در خلق عالم است شهردار مشهد مقدس: عملیات اجرایی فاز اول سامان‌دهی و تجهیز بوستان «جهان‌شهر» آغاز می‌شود فراهم‌شدن امکان مشاهده آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های مشهد در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر
سرخط خبرها

تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری

  • کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه کاری همکاران مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز تصور از یک شهر و هویت آن در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد؛ این موضوع با توجه به توسعه پلتفرم‌هایی که در این حوزه وجود دارد، دارای اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پیگیری فضاسازی دیجیتالی و ارتباطات بین‌الملل نیز با فعالیت در فضای مجازی، متفاوت و پرشتاب است و هزینه کمتری نیز دارد اما بازخورد آن کم‌نظیر است.

ناصحی بابیان اینکه اکنون جنگ ترکیبی نیز بر بستر فضای مجازی شکل‌گرفته است، اظهار کرد: امروز یک خبر حتی به‌دروغ، می‌تواند به سادگی همگان را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه منبع آن مورد شناسایی عمومی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع از مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شهرداری مشهد خواستیم تا موضوع جهان شهری را در حوزه ارتباطات پیگیری و نهادینه کنند و بر همین اساس 17 پروژه برای مفهوم جهان شهری آماده کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لذا این درخواست را داریم که این بحث با سرعت پیگیری و به نتیجه برسد.

ناصحی ضمن اشاره به اینکه سرعت تحولات در این حوزه بسیار بالا است، افزود: سرعت و خلاقیت در عرصه ارتباطات از اهمیت بسیاری برخوردار است و پیشنهاد می‌دهم فعالیت در این حوزه برون‌سپاری شده و به کارهای جاری در شهرداری گره نخورد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:‏ در مجموع باید بدانیم هرکاری در این حوزه انجام دهیم بزرگ کردن نام امام رضا(ع) در جهان است پس‌کار را جدی و با تمام توان ادامه دهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->