جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

کیانو ریوز به «پیامد» جونا هیل پیوست

  • کد خبر: ۱۳۵۴۴۴
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کیانو ریوز به «پیامد» جونا هیل پیوست
کیانو ریوز قصد دارد در نقش آفرینی جدیدش در فیلم «پیامد» جونا هیل جلوی دوربین رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جونا هیل با یک پروژه پنهان با عنوان «پیامد» برای کارگردانی بازمی‌گردد و کیانو ریوز در این فیلم بازی خواهد کرد.

این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای ساخته می‌شود که هیل با ازرا وودز آن را نوشته است.

از داستان این فیلم جزییاتی فاش نشده اما پیش‌بینی می‌شود در بازار فیلم خریداران زیادی از آن استقبال کنند. چندین استودیو و پخش کننده از همین حالا امیدوارند فرصتی برای ارایه پیشنهاد برای به دست آوردن این پروژه داشته باشند.

جونا هیل پس از کارگردانی «اواسط دهه ۹۰» که سال ۲۰۱۸ ساخت، فیلم دیگری نساخته است. وی یک فیلم مستند با عنوان «استاتز» هم ساخته که درباره دکتر فیل استاتز روان‌درمانگر اوست و به بحث‌های آنها درباره سلامت روان مربوط است. این فیلم به تازگی در نتفلیکس به نمایش درآمد و نقدهای مثبتی گرفت. «اواسط دهه ۹۰» هم با نقدهای خوبی روبه رو شده بود و هیل از آن زمان تاکنون دنبال کار ویژه بعدی‌اش بود.

کیانو ریوز در بهار آینده با فیلم «جان ویک ۴» راهی سینماها می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->