«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

برف و باران از شنبه در اغلب شهرها/اختلاف دمای ۳۰ درجه‌ای در ۲ نقطه کشور

  • کد خبر: ۱۳۵۴۹
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
برف و باران از شنبه در اغلب شهرها/اختلاف دمای ۳۰ درجه‌ای در ۲ نقطه کشور
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه با تقویت سامانه بارشی، گستره فعالیت آن افزایش می‌یابد و در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق برف و باران خواهیم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در بخش‌هایی از اردبیل، شرق و شمال شرق کشور و همچنین سواحل خزر بارش پراکنده داریم که در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف است.
وی ادامه داد: بعدازظهر امروز و فردا با تقویت جریانات شمالی بارش در غرب سواحل خزر افزایش می‌یابد و فردا در شرق و جنوب شرق بارش‌های پراکنده داریم.
ضیائیان افزود: از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی تازه از سمت غرب و جنوب غرب در نیمه غربی کشور و پس از آن دامنه‌های البرز و مناطق مرکزی کشور بارش باران داریم که در ارتفاعات، مناطق ذکرشده بارش به صورت برف است.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: شنبه پیشِ رو سامانه بارشی مذکور تقویت شده و گستره فعالیت آن افزایش می‌یابد و در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق فعال خواهد بود.
وی اضافه کرد: روز شنبه شدت بارش‌ها در بخش‌هایی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهار محال و بختیاری، فارس، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، اردبیل و کرمان است.
وی بیان کرد: دریای خزر فردا مواج است و روز‌های شنبه و یکشنبه خلیج فارس و غرب دریای خزر مواج خواهد بود.
ضیائیان گفت: روز یکشنبه سامانه بارشی مذکور در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از جنوب کشور فعال است، همچنین در سواحل خزر بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور و ارتفاعات البرز نیز بارش خواهیم داشت.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه شدت بارش‌ها در بخش‌هایی از بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است و سامانه بارشی مذکور روز دوشنبه به تدریج از کشور خارج می‌شود.
ضیائیان گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و در شب ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود، همچنین روز‌های شنبه و یکشنبه آسمان تهران ابری و بارانی است، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۱ و ۳ درجه خواهد بود.
وی اضافه کرد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->