حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

پژمانفر: در ورزش خراسان رضوی، مشکل مدیریتی داریم

  • کد خبر: ۱۳۵۸۸۴
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
پژمانفر: در ورزش خراسان رضوی، مشکل مدیریتی داریم
حجت الاسلام پژمان فر که امروز در جمع خبرنگاران حاضر شده بود درخصوص حواشی پیرامون ورزش مشهد و مخصوصا فوتبال موضع گیری کرد و دستگاه مدیریتی حاکم بر ورزش استان را بعنوان مقصران اصلی این وضعیت معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری که برای ورزش استان اظهار نگرانی کرده بود گفت: جای تاسف دارد که مسئولین استان نتوانستند حمایت لازم و کافی را از فوتبال داشته باشند و تیمی که روشن بود در آستانه فروپاشی است را از دست کسی که با روحیات جوانان ما بازی کرد پس بگیرند. شرایط موجود نشان می‌دهد متاسفانه ورزش برای مسئولان اجرایی اولویت نبود و‌هم وزرات خانه و هم مسئولین محلی کوتاهی کردند.

وی در ادامه افزود: شهری و استانی مانند خراسان رضوی و مشهد با توجه به منابعی که دارد یک تیم فوتبال ندارند. شما همه شهر‌های دارای جایگاه در ورزش کشور را نگاه کنید، هرچیزی که سایر استان‌ها دارند ما هم داریم، حتی بهتر و کامل‌تر را هم داریم، اما متاسفانه در بحث مدیریت ورزش مشکل داریم. متاسفانه منابع و بنگاه‌های اقتصادی ما در سایراستان‌ها هزینه می‌کنند. ضعف مدیریت در حوزه ورزش استان نمایان است و این وضعیت نابسمان را ایجاد کرده است. البته ما هم دائما نسبت به این موضوع تذکر داده ایم و متاسفانه نمی‌توانیم بیشتر از یک حدی به مباحث اجرایی ورود کنیم.

پژمان فر در پایان افزود: در کمیسیون اصل نود شکایتی از ورزش خراسان رضوی داریم که در دست بررسی است و به محض اینکه به نتیجه برسد آن را علنی خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->