پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم گرما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند ۶۶ زائر بدحال حج تمتع به کشور بازگشتند | ۲۴ زائر ایرانی جان باخته‌اند مطالبه‌های مشهدی‌ها از رئیس جمهور بازگشت بیش از ۳۰ درصد زائران حج تمتع به کشور تا بامداد جمعه
سرخط خبرها

پلیس، کودک ۹ ساله را پس از ۱۳ روز از چنگال آدم‌ربا‌ها نجات داد

  • کد خبر: ۱۳۷۰۰۴
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
پلیس، کودک ۹ ساله را پس از ۱۳ روز از چنگال آدم‌ربا‌ها نجات داد
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس بم کودک ۹ ساله‌ای که ۱۳ روز قبل از شهرستان بیرجند گروگان گرفته شده بود، آزاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به گرو‌گان گرفتن یک کودک ۹ ساله توسط یک باند آدم‌ربا اظهار کرد: این باند آدم‌ربا که قصد درخواست ۴ میلیارد تومان وجه نقد و انتقال گروگان به سمت استان‌های همجوار را داشتند، با اقدام فنی و ضربتی پلیس آگاهی بم و توقیف خودرو متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اعضای این باند ۴ نفره به جرم قتل عمد تحت تعقیب مقام قضایی بود.

وی عنوان کرد: کودک ۹ ساله پس از ۱۳ روز، آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->