هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی
سرخط خبرها

سامانه باروری سالم وزارت بهداشت رونمایی شد

  • کد خبر: ۱۳۷۹۷۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
سامانه باروری سالم وزارت بهداشت رونمایی شد
سامانه باروری سالم در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز از سامانه باروری سالم در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت با حضور وزیر بهداشت، معاون بهداشت و معاون توسعه وزارت بهداشت و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

به گفته مسوولان وزارت بهداشت، گام نخست و فاز اول این سامانه که امروز با دستور وزیر بهداشت از آن رونمایی شد، گامی است در جهت جوانی جمعیت و گام‌های بعدی آن نیز به تدریج رقم می‌خورد.

در عین حال بر اساس اعلام وزارت بهداشت، این سامانه به کمک به حفظ حیات جنین، افزایش سطح سلامت مادران باردار، ارتقاء ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای مادران باردار و شیرده، کاهش سزارین، کاهش سقط جنین و سقط عمدی و .... منجر خواهد شد.

دکتر بهرام عین‌اللهی _ وزیر بهداشت در مراسم رونمایی از این سامانه، گفت: در راستای هوشمندسازی کلیه اقدامات بهداشتی و درمانی برای زنان باردار از سامانه ملی باروری سالم رونمایی می‌کنیم که در قالب این سامانه کلیه خدماتی که در رابطه با زنان باردار است، در تمام مقاطع از مطب تا آزمایشگاه و ... را ارائه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->