وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

بررسی آثار «فرهاد حسن‌زاده» در «کتاب فرهنگ» رادیو

  • کد خبر: ۱۳۸۰۵۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
بررسی آثار «فرهاد حسن‌زاده» در «کتاب فرهنگ» رادیو
امشب برنامه«کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ، به بررسی آثار کودک و نوجوان «فرهاد حسن‌زاده» نویسنده و طنزپرداز کشورمان می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این‌برنامه که به بررسی آثار فرهاد حسن‌زاده اختصاص دارد ضمن معرفی آثار و نیز نگاه این نویسنده باسابقه به ادبیات کودک و نوجوان وضعیت نشر در این حوزه مورد توجه قرار می‌گیرد.

رسول تبیک و امین خرمی کارشناسان این برنامه هستند که میزبانی از فرهاد حسن زاده را برعهده دارند.

فرهاد حسن زاده نویسنده و طنزپرداز کشورمان است که به دلیل نوشتن کتاب‌هایی مانند «هستی» و «زیبا صدایم کن» در ایران و در سراسر جهان شناخته می‌شود. او یکی از نویسندگان ادبیات کودکان و نوجوانان است که موفق به دریافت لوح افتخار از دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) شده است.

وی یکی از اعضای هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (نویسک) است. کتاب‌های فرهاد حسن زاده بار‌ها برای جشنواره‌های داخلی و خارجی نامزد شده و جایزه گرفته‌اند. آثار او همچنین به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند. فرهاد حسن‌زاده از سوی نهاد‌های مختلفی مانند شورای کتاب کودک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال‌های مختلف به عنوان نامزد ایران برای جایزه جهانی آسترید لیندگرن ـ یکی از جوایز معتبر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان ـ معرفی شده است.

این برنامه به صورت زنده ساعت ۲۰ از رادیو فرهنگ روی موج FM ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->