تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها
سرخط خبرها

بارش برف ۹۱۵ تصادف رانندگی در مشهد بر جا گذاشت

  • کد خبر: ۱۳۸۳۱۵
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
بارش برف ۹۱۵ تصادف رانندگی در مشهد بر جا گذاشت
رئیس اداره آموزش و فرهنگ رانندگی فرماندهی پلیس راهور فراجا از افزایش ۴۰درصدی تصادفات به‌علت بارش برف در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا رحیمی با اعلام این خبر گفت: از ساعت ۹ بامداد روز یکشنبه ۱۳ آذر تا ساعت ۹ بامداد امروز، ۱۴ آذر ۱۴۰۱ و در پی بارش برف در مشهد مقدس و لغزندگی معابر و یخ‌زدگی خیابان‌های شهر، ۹۱۵ تصادف منجر به خسارت به اتومبیل رخ داده است.

وی ادامه داد: همچنین، ۷۵ تصادف منجر به مصدومیت راننده و سرنشین هم ثبت شده است، اما خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.

سرهنگ رحیمی افزود: رعایت‌نکردن فاصله طولی، ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه و رعایت‌نکردن سرعت مطمئن، دلایل اصلی تصادفات روز برفی مشهد بوده است.

این مقام نظامی راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات رخ‌داده در معابر شریانی درجه‌یک مانند بولوار احمدآباد، بولوار ملک‌آباد، بولوار آیت‌ا... عبادی، بولوار توس، مصلی و... بوده است و در معابر شریانی درجه‌دو همچون بولوار بعثت، ابوذرغفاری، رضا و... هم به همین ترتیب شاهد تصادف اتومبیل بوده‌ایم.

سرهنگ رحیمی ضمن هشدار به رانندگان وسایل نقلیه نسبت به رعایت سرعت مطمئن تصریح کرد: در شرایط عادی آب و هوایی می‌توان از سرعت مجاز قید‌شده در قانون، مثلا ۸۰ کیلومتر بر ساعت استفاده کرد؛ اما در شرایط بد آب و هوایی، رانندگان باید احتیاط کنند تا شاهد افزایش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از تصادف نباشیم.

گفتنی از است، بنا به اعلام پلیس راه خراسان رضوی، در جاده‌های استان نیز موارد تصادف ثبت شده است که ۱۵ مورد آن از اوایل صبح امروز (۱۴ آذر ۱۴۰۱) بوده است که منجر به فوت یک نفر شد. همچنین بیشترین تصادف ثبت‌شده جاده‌ای مربوط به مسیر آزادراه شهید شوشتری، محور نیشابور و محور تربت حیدریه بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->