وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

صدور مجوز برای برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه فاطمیه از هفته آینده در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۸۳۷۶
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
صدور مجوز برای برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه فاطمیه از هفته آینده در مشهد
بر اساس اعلام نایب‌رئیس شورای هیئت مذهبی خراسان رضوی، شهرداری مشهد اعلام کرده است با تمام توان خود کمک خواهد کرد تا متناسب با ایام فاطمیه شهر را سیاه‌پوش کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، نایب‌رئیس شورای هیئت مذهبی خراسان رضوی در بیان برنامه‌های دهه فاطمیه مشهد گفت: ایستگاه‌های صلواتی امسال با تعداد بیشتری در شهر فعالیت خواهند کرد که از هفته آینده مجوزها برای فعالیت آن‌ها صادر خواهد شد.

محمدرضا صفایی افزود: اکنون ۵۷۰ نقطه ثابت در مشهد برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی وجود دارد و غیر از آن نیز هر‌کس مراجعه کند، مجوز برایش صادر خواهد شد.

 وی در ادامه به مذاکرات شورای هیئت مذهبی خراسان رضوی با شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: شهرداری در فضاسازی شهر، با تمام توان خود کمک خواهد کرد تا متناسب با ایام فاطمیه شهر را سیاه‌پوش کنیم.

صفایی همچنین از حرکت اجتماع عظیم فاطمیون از میدان شهدا به سوی حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا‌(س) خبر داد.

به گفته وی، امسال قراراست برنامه‌های ایام فاطمیه در مشهد با توان زیادی برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->