«جوکر ۲» توقیف می‌شود؟ آخرین وضعیت جسمانی جمشید هاشم‌پور از زبان همسرش نیما کرمی و شکیب شجره در ویدیو حمایتی از کودکان فنیل کتونوری(pku) + فیلم آخرین وضعیت جمشید هاشم‌پور، بازیگر سینما در بیمارستان سریال «وحشی» هومن سیدی با جواد عزتی کلید خورد جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه» جایزه بهترین بازیگر مرد برای «دونده» حکایت حکیم چاقوکش و پیرزن جوراب فروش «تدفین» به سینمای «هنر و تجربه» می‌آید کاشف دقایق شاعرانه | درباره محمدباقر کلاهی‌اهری، شاعر مطرح مشهدی هیچ استانداردی در آموزش هنر نداریم! دوبله سریال کمدی و خانوادگی «خیابان هانتر» برای تلویزیون پخش مجموعه مستند حیات وحش از امشب (۹ مرداد ۱۴۰۳) استوری جدید حمید هیراد که بوی وصیت می‌دهد! + عکس کاموایی که با آن تو را بافتم «ای که عبای حسین را بر تن کرده ای!» رهایی از زندان با کتاب | درباره کتاب «حقیقت سمیر»، خاطرات قدیمی‌ترین زندانی لبنانی
سرخط خبرها

«بزن بریم» برنامه جدید شبکه کودک

  • کد خبر: ۱۳۸۴۸۲
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
«بزن بریم» برنامه جدید شبکه کودک
«بزن بریم» برنامه جدیدی است که مخاطبان شبکه کودک را واردِ داستان‌های جذاب ایران خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه کودک دارای دو کانال پویا و نهال است؛ کانال پویا ویژه خردسالان زیر ۶ سال است و برنامه‌های آن از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر پخش می‌شود. کانال نهال نیز ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است و برنامه‌های آن از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب پخش می‌شود.

یکی از اتفاقاتی که به تازگی روی آنتن این شبکه تلویزیونی افتاده، حذف بیش از ۱۰۰ آیتم کوتاه و انیمیشنِ قدیمی است که بار‌ها از شبکه پویا و نهال پخش شده و حالا جایِ آن را آیتم‌ها و انیمیشن‌های تازه گرفتند. این روز‌ها شبکه کودک، فصل جدید «شگفت‌انگیزان» با اجرای علی فروتن و فصل جدید «مهدپویا» را روی آنتن دارد.

برنامه دیگر «بزن بریم» برنامه‌ای جدید است که مخاطبان را واردِ داستان‌های جذاب ایران خواهد کرد. برنامه‌ای مستندگونه که همراه یک نوجوان با عوامل برنامه‌ساز به روستا‌ها می‌رود و با فضایِ زندگی روستایی و توانمندی‌های کودکان روستایی می‌پردازد.

برنامه ۴۰ قسمتی «بزن بریم» را علی زندی کارگردانی و سیدحمید امامی تهیه کرده است. این برنامه تازه وارد قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸ به مدت ۲۲ دقیقه روی آنتن باشد.

مستندی که موضوع هویت ایرانی دارد و از طریق سفر چند کودک به روستا‌های مختلف کشور و تعامل با کودکان آن مناطق، به معرفی تنوع قومی، اقلیمی و آداب و رسوم و همچنین روحیه امید، نشاط و تاب آوری کودکان در این مناطق می‌پردازد.

در خلال این برنامه، به خدمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای محرومیت‌زدایی این مناطق نیز پرداخته می‌شود.

هنوز زمانِ دقیق این برنامه تلویزیونی اعلام نشده، اما احتمالاً از اواخر آذرماه پخش خود را آغاز کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->