نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان
سرخط خبرها

چرا قرارداد ساغلام با تراکتور نهایی نشد؟!

  • کد خبر: ۱۳۹۲۲۶
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
چرا قرارداد ساغلام با تراکتور نهایی نشد؟!
دلیل جالبی باعث شد تا گزینه اصلی تراکتور هدایت این تیم را بر عهده نگیرد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالیکه حدود کمتر از ده روز به اولین بازی تراکتور بعد از ادامه لیگ برتر باقی مانده، اما به تازگی تکلیف سرمربی جدید این تیم مشخص شده است. پس از جدایی قربان بردیوف، مدیران تراکتور طی روز‌های گذشته مذاکراتی را با چندین گزینه داشته‌اند تا سرخپوشان تبریزی ادامه لیگ برتر را با سرمربی جدید پشت سر بگذرانند. براین اساس، از اطغرول ساغلام به عنوان جدی‌ترین گزینه نام برده می‌شد و حتی مذاکراتی هم با او صورت گرفت. این در حالی است که پاکو خمز اسپانیایی در نهایت سرمربی تراکتور شد.

در حالی که ساغلام گزینه اصلی تراکتور بود اما این انتقال سر نگرفت! شنیده می‌شود علاوه براینکه مدیران تراکتور با ساغلام بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده‌اند یک موضوع عجیب دیگر سد راه این انتقال شده است.

پست‌ها و استوری‌های این مربی طی یکسال گذشته به مذاق تراکتوری‌ها خوش نیامده و همین موضوع باعث شده شانس بازگشت او به این تیم در کمترین حالت خود قرار بگیرد. گفت می‌شود برخی از فعالیت‌های این مربی ترکیه‌ای در فضای مجازی مورد تائید قرار نگرفت و به همین دلیل ساغلام از بین گزینه‌های تراکتور کنار گذاشته شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->