نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

مرد عینکی و خونسرد فینال جام جهانی که بود؟ + عکس

  • کد خبر: ۱۴۰۶۵۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
مرد عینکی و خونسرد فینال جام جهانی که بود؟ + عکس
حتما شما هم فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را دیده‌اید و مرد خونسرد عینکی توجه شما را جلب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سرانجام پس از یک‌ماه به اتمام رسید و تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان این جام شد.

مرد عینکی و خونسرد فینال جام جهانی که بود؟ + عکس

نوئل لو گریت، رئیس فوتبال فرانسه مرد عجیب فینال بود. یکی از خونسردترین افراد حاضر در فینال جام جهانی.

نوئل لو گریت، رئیس فوتبال فرانسه کیست؟

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، دوست دارد دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد.

نوئل لو گرات با تقریباً ۸۱ سال سن از آغاز جام جهانی در قطر بوده است.

مرد عینکی و خونسرد فینال جام جهانی که بود؟ + عکس

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بین بازدیدهای روزانه خود از هتل تیم ملی این کشور، در دوحه به عنوان عضوی از شورای فیفا فعالیت می کند.

تیم ملی فرانسه امشب در دیدار فینال به مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین رفت و در ضربات پنالتی بازی را به آبی سفید پوشان آرژانتینی واگذار کرد.

قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه بعد از پایان جام جهانی به اتمام می‌رسد و مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار او خواهد بود. 

این در حالی است که گزارش ها حکایت از آن دارد که فدراسیون فوتبال فرانسه با جانشین او یعنی زین الدین زیدان به توافق هم رسیده و سرمربی سابق رئال مادرید بعد از جام جهانی روی نیمکت خروس‌ها خواهد نشست.

این شایعات در حالی طی هفته‌های اخیر به اوج خود رسیده که چند روز پیش نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفته بود: "من به عنوان رئیس فدراسیون این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم. من هرگز در زندگی ام با زیدان تماس نگرفته ام. آرزوی من این است که دیدیه بماند."

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->