شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روانشناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روانشناس نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش شرکت بوئینگ به سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران

  • کد خبر: ۱۴۰۸۶
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
واکنش شرکت بوئینگ به سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران
شرکت بوئینگ در واکنش به سقوط یکی دیگر از هواپیما‌های مسافربری خود خبر داد که درحال جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از این حادثه است.
به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری رویترز امروز به نقل از این غول هواپیماساز آمریکایی نوشت که این شرکت از گزارش‌های رسانه‌ای در مورد سقوط یک هواپیما در ایران آگاه بوده و درحال جمع‌آوری اطلاعات بیشتر است.

تارنمای دیده بان فلایت رادار ۲۴ در توییتی خبر داد که هواپیمای اوکراینی‌ای که در حوالی پرند سقوط کرده از نوع ۸۰۰-۷۳۷ بود (از سری از بوئنیگ‌های مدل مکس نبوده است) و در سال ۲۰۱۶ به صورت نو تحویل هواپیمایی بین المللی اوکراین شد.

قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در این ارتباط گفت: علت سقوط هواپیمای اوکراینی که صبح امروز تهران را به مقصد کیف پایتخت اوکراین ترک و در نزدیکی شهر جدید پرند سقوط کرد، آتش سوزی در قسمت موتور هواپیما بود.

وی با رد هرگونه شایعه درخصوص اصابت موشک به بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی، گفت: در صورتی که این حادثه به دلیل اصابت موشک بود هواپیما در آسمان منفجر می‌شد، اما آتش سوزی در قسمت موتور این هواپیما و تلاش ناموفق خلبان برای کنترل هواپیما منجر به سقوط و فوت تمام سرنشینان آن شد.

وی گفت:بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت که  تمام سرنشینان آن جان باختتد.

سفارت اوکراین: سقوط هواپیما تروریستی نبود

سفارت اوکراین در تهران اخبار مبتنی بر اصابت موشک یا تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ایرلاین اوکراینی در تهران را تکذیب و اعلام کرد که این اتفاق تنها به علت نقص موتور هواپیما رخ داده است. /ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->