هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

برنامه‌های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام رضا (ع) اعلام شد

  • کد خبر: ۱۴۱۸۲۵
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
برنامه‌های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام رضا (ع) اعلام شد
ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر رضوی اعلام شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، ویژه برنامه عزاداری عاشقان فاطمی آغاز می‌شود و در این مراسم، پیکر پاک شهدای گمنام نیز مهمان زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) خواهد بود.

حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد افزود: قرائت زیارت حضرت زهرا (س) و سخنرانی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی با بیان این که اجتماع عزاداران فاطمی نیز روز سه‌شنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد افزود: این اجتماع با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، نوحه خوانی و سینه زنی و قرائت زیارت حضرت زهرا (س) همراه خواهد بود.

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طبق بعضی روایات ۷۵ روز پس از رحلت پیامبر (ص) و طبق بعضی روایات نیز ۹۵ روز پس از رحلت آن حضرت بوده است.

بر همین اساس طبق روایات نخست روز ۱۳ جمادی الاول و طبق روایات دوم، سوم جمادی الثانی به عنوان تاریخ شهادت حضرت زهرا (س) عنوان شده است و عزاداری‌های طبق روایت ۷۵ روز به عنوان دهه اول فاطمیه و طبق روایت ۹۵ روز، دهه دوم فاطمیه نام گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->