ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

  • کد خبر: ۱۴۲۱۸۹
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس
اگر زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانید و می‌خواهید کمی از این فضا دور شوید و یا به هر دلیلی مدتی این شبکه اجتماعی را ترک کنید، در این مطلب به شکل ساده روش غیرفعال‌کردن یا دی اکتیو کردن اینستاگرام را توضیح داده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز - اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی بین کاربران ایرانی است و بسیاری از افراد برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌ها از این پلتفرم استفاده می‌کنند. اما استفاده از این شبکه‌های اجتماعی وقت زیادی را تلف می‌کند و به همین خاطر برخی از افراد ترجیح می‌دهند با حذف اکانت اینستاگرام یا غیرفعال کردن آن، از دست این پلتفرم خلاص شوند. در این مطلب به صورت مختصر و مفید به آموزش روش حذف اکانت اینستاگرام (دیلیت اکانت اینستاگرام) و غیرفعال کردن آن (دی اکتیو اینستاگرام) می‌پردازیم.

توضیح: غیرفعال کردن یا دی اکتیو، اکانت شما را به‌صورت موقت غیرفعال می‌کند و با ورود مجدد به اینستاگرام، اکانتتان دوباره فعال می‌شود. اما حذف دائمی، به معنای پاک کردن عکس‌ها، ویدیو‌های آپلود شده، کامنت‌ها، لایک‌ها و فهرست فالوئر‌ها است. در ادامه قدم‌به‌قدم به این دو روش می‌پردازیم.

روش غیرفعال کردن موقت (دی اکتیو اینستاگرام)

۱. ورود به اکانت از طریق نسخه‌ی وب اینستاگرام

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

همین ابتدای امر باید بگوییم که برای غیرفعال یا حذف اکانت اینستاگرام نمی‌توانید از اپلیکیشن آن استفاده کنید و باید به نسخه وب آن سر بزنید. بعد از وارد کردن مشخصات اکانت، بر نام کاربری خود کلیک کنید تا روانه‌ی بخش پروفایل شوید.

۲. ویرایش پروفایل

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

در این بخش، بر گزینه‌ی Edit Profile در بخش فوقانی رابط کاربری کلیک کنید.

۳. غیرفعال کردن اکانت

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

در صفحه اصلی Edit Profile، در قسمت پایین آن می‌توانید گزینه Temporarily disable my account را مشاهده کنید و برای غیرفعال کردن موقت اکانت خود بر روی آن کلیک کنید.

۴. تایید غیرفعال کردن

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

در صفحه‌ جدیدی که به نمایش درمی‌آید، بعد از انتخاب دلیل غیرفعال کردن، رمز عبور خود را تایپ کنید و درنهایت بر دکمه Temporarily Disable Account کلیک کنید. یک پیام پاپ‌آپ به نمایش درمی‌آید و برای بار آخر از شما می‌خواهد که این فرایند را تایید کنید. با کلیک بر گزینه Yes کار تمام می‌شود. باید خاطرنشان کنیم که معمولا بعد از انجام این کار، اکانت بلافاصله غیرفعال نمی‌شود و در اکثر مواقع این فرایند چند ساعتی به طول می‌انجامد.

فعال کردن دوباره‌ اکانت اینستاگرام

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

اگر بعد از غیرفعال کردن اکانت نظرتان تغییر کرد و باز خواستار استفاده از اینستاگرام خود شدید، می‌توانید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و با ورود به این پلتفرم، اکانت شما هم دوباره فعال می‌شود.

روش حذف دائم اکانت اینستاگرام

۱. ورود به صفحه‌ی حذف اکانت اینستاگرام

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

اگر می‌خواهید به‌طور کلی اکانت خود را حذف کنید، برای این کار هم باید به نسخه وب این پلتفرم سر بزنید. برای این کار، به صفحه Delete Your Account مراجعه کنید. در این صفحه هم در ابتدا دلیل حذف اکانت اینستاگرام خود را مشخص کنید.

۲. تایید حذف اکانت

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

اگر همچنان مصر به حذف این اکانت هستید، رمز عبور خود را تایپ کنید و در نهایت بر دکمه Permanently delete my account کلیک کنید. اینستاگرام هم برای بار آخر از شما می‌خواهد که این فرایند را تایید کنید و با کلیک بر گزینه OK، این فرایند به اتمام می‌رسد.

۳. نهایی شدن فرآیند حذف

روش دیلیت اکانت و دی اکتیو کردن اینستاگرام + عکس

با این کار اکانت شما و تمام اطلاعات درون آن پاک می‌شود. اگر دلتنگ این محیط شدید، دوباره باید یک اکانت جدید درست کنید و افراد موردنظر خود را فالو کنید و از اول ویدیو‌ها و تصاویر را آپلود کنید.

منبع: دیجی کالا مگ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->