فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران
سرخط خبرها

سوتلانا سوپیلیانک، بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۴۲۳۷۶
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
سوتلانا سوپیلیانک، بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیست؟ + بیوگرافی
سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی سریال تمام رخ شبکه سوم متولد دهه ۷۰ در اوکراین است، در رشته زبان فارسی تحصیلاتش را به اتمام رسانده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سویتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش «فلور» سریال سرجوخه در سریال «تمام رخ» نیز نقش‌آفرینی کرده است.او متولد دهه ۷۰ در اوکراین است و در رشته زبان فارسی تحصیلاتش را به اتمام رسانده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد و این امتیاز او باعث شد تا برای ایفای نقش در سریال تمام رخ دعوت شود.

سوتلانا سوپیلیانک، بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیست؟ + بیوگرافی

فعالیت بازیگری در ایران

این بازیگر اوکراینی به دلیل علاقه به شغل بازیگری وارد این رشته هنر شده و با توجه به ارتباط زیاد خود با ایرانیان مقیم اوکراین، مورد توجه کارگردانان ایرانی قرار گرفت.

او فعالیت حرفه‌ای خود را با فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان آغاز کرده و در این فیلم با روزبه حصاری و لاله اسکندری به هنرمندی پرداخت.

او با حضور در این فیلم وارد سینمای ایران شده و اولین تجربه بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

 

سوتلانا سوپیلیانک، بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیست؟ + بیوگرافی

شهرت با سریال سرجوخه

سوتلانا سوپیلنیاک دختر اوکراینی با بازی در سریال سرجوخه در نقش فلور به شهرت رسید و مخاطبان تلویزیون در ایران با او و کار‌های هنری درخشانش آشنا شدند.

آدرس صفحه پیج اینستاگرام سوتلانا سوپیلناک

پیج صفحه اینستاگرام این بازیگر اوکراینی با نشانی svetlana_sopilniak در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است.

درباره سریال «تمام رخ» جدیدترین نقش آفرینی اش در ایران

مجموعه تلویزیونی تمام رخ به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این سریال کسانی را به تصویر می‌کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن فروشی تن دهند.

بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

تمام رخ هرشب هساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در ادامه حتما بخوانید

همه چیز درباره سریال «چشم بندی» + دانلود آهنگ تیتراژ پایانی و زمان پخش

همه چیز درباره سریال «تمام رخ» + زمان پخش و تکرار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->