نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

وضعیت نامشخص پرسپولیس و استقلال برای حضور در آسیا

  • کد خبر: ۱۴۲۶۲۷
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
وضعیت نامشخص پرسپولیس و استقلال برای حضور در آسیا
وضعیت ‌حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همچنان نامشخص است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی تاج اصرار دارد بگوید که با رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، زمینه بازگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به آسیا فراهم شده است و این دو تیم می‌توانند از فصل بعدی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، اما واقعیت این است که رفع تعلیق این کمیته ربطی به بازگشت تیم‌های پرطرفدار ایرانی به آسیا ندارد.

جالب است بدانید چندی پیش فدراسیون فوتبال ایران آمادگی خود را برای بازگشت به شرایط پیش از تعلیق این کمیته اعلام کرد. از‌این‌رو کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به درخواست فدراسیون فوتبال ایران شرایط را برای از‌سر‌گیری فعالیت‌های ایران قبول کرد.

این به آن معنا نیست که سرخابی‌ها می‌توانند به آسیا برگردند، بلکه پیام AFC معنای آن را دارد که صدور مجوز حرفه‌ای دوباره به حالت پیش از این بازگشته است. در نتیجه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای رفع تعلیق شده است، اما باشگاه‌ها برای این مهم باید اقدامات اساسی برای دریافت مجوز ‌انجام دهند.

با شرایط جدید به‌وجود‌آمده، این تیم‌ها فعلا می‌توانند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند، اما به آن معنی نیست که در فصل بعدی رقابت‌ها شرکت می‌کنند. به این ترتیب باید ببینیم تا قبل از شروع فصل جدید لیگ قهرمانان و تا زمان مشخص برای صدور مجوز حرفه‌ای، تیم‌های ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس می‌توانند شرایط لازم را احراز کنند یا خیر؛ چراکه این تیم‌ها به شرطی می‌توانند در فصل جدید رقابت‌ها شرکت کنند که این مجوز را دریافت کرده باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->