وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال «تمام رخ» + زمان پخش و تکرار

  • کد خبر: ۱۴۲۶۵۸
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
  • ۴
همه چیز درباره سریال «تمام رخ» + زمان پخش و تکرار
«تمام رخ» سریالی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که از دی ماه ۱۴۰۱ پخش خود را از تلویزیون آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - سریال «تمام رخ» یکی از جدیدترین تولیدات سیماست که در ۳۰ قسمت تولید شده و به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی پرداخته است. این سریال درباره خانواده و آدم‌هایی است که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند، اما طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

خلاصه داستان سریال «تمام رخ»

 «پیمان» یک داروساز موفق است که به دلیل سرزنش‌های همسرشبه محیط کار پناه می‌برد تا آنجا پله‌های موفقیت را طی کند. او در ماموریت برون‌مرزی به سایت داروسازان فرانسوی وارد می‌شود. ماحصل فعالیت او در این سایت، آشنایی با زن داروساز جوانی به نام «بریژیت» است. این ارتباط مجازی باعث می‌شود پیمان بیشتر از قبل از همسرش دور شود و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد.

همه چیز درباره سریال «تمام رخ» + زمان پخش و تکرار
در «تمام رخ» به معضلاتی اشاره می‌شود که گاهی اوقات افرادِ فریب‌خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند. زندگی شخصیت‌های این سریال به ویژه شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای بدست آوردن پولِ بیشتر راه خطا را به مسیرِ درست ترجیح می‌دهند؛ تا مرزِ وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند، اما باز کانونِ گرم خانواده است که جلوی این به آخرِ خط رسیدن را می‌گیرد.

بازیگران سریال «تمام رخ»

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

 

همه چیز درباره سریال «تمام رخ» + زمان پخش و تکرار

 زمان پخش و تکرار پخش سریال تمام رخ

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال تمام رخ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ است.

مخاطبانی که در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدند، ساعات ۰۰:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد که زمان تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه است، می‌توانند آن را دنبال کنند.

در ادامه حتما بخوانید

سوتلانا سوپیلیانک، بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیست؟ + بیوگرافی

همه چیز درباره سریال «چشم بندی» + دانلود آهنگ تیتراژ پایانی و زمان پخش

پخش نخستین قسمت سریال بچه زرنگ از شبکه دو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
2
3
خیلی سریال جذابیه تبریک به عواملش خیلی بیننده داره
گراوند
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
4
عاشق این فیلم هستم
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
0
1
پنجشنبه و جمعه پخش نمیشه نه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
چرا شنبه و یک شنبه پخش نشود امشب پخش می شود یا خیر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->