دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

نجات دختر ۶ ساله از چنگ آدم ربایان خارجی با هوشیاری مردم در تهران

  • کد خبر: ۱۴۲۸۵۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
نجات دختر ۶ ساله از چنگ آدم ربایان خارجی با هوشیاری مردم در تهران
سه مرد خارجی بعد از سرقت طلا‌های یک کودک می‌خواستند او را بدزدند که موفق نشدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ۳ کارگر خارجی پس از سرقت طلا‌های دختربچه ۶ ساله قصد ربودن او را داشتند، اما با اقدام به‌موقع شهروندان، نقشه آن‌ها ناکام ماند.

 ظهر پنجم دی ماه افرادی که از یکی از خیابان‌های پایتخت عبور می‌کردند، صدای فریاد‌های کودکی را شنیدند که درخواست کمک می‌کرد. شاهدان همزمان، ۳ مرد جوان را دیدند که با زور قصد ربودن دختربچه‌ای را داشتند. مردان گروگانگیر به محض دیدن اهالی محل گروگان خود را رها کرده و متواری شدند. در این شرایط ماجرا به پلیس گزارش شد و مأموران برای بررسی موضوع در محل حادثه حضور یافتند. دختر ۶ ساله که هنوز وحشت‌زده بود و دست و پایش می‌لرزید، درحالی‌که در آغوش مادرش بود با گریه به مأموران گفت که ۳ مرد ناشناس قصد ربودن او را داشتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این دختربچه و مادرش در اتاقک سرایداری یک برج مسکونی زندگی می‌کردند و او گاهی برای بازی به خیابان می‌رفت. روز حادثه هم مانند روز‌های قبل برای بازی به بیرون از ساختمان رفته بود که ۳ مرد به سمتش آمدند. یکی از آن‌ها به دختربچه گفته بود که «بیا برویم سر خیابان تا برایت عروسک بخرم.» دختربچه نیز همراه او راه افتاده بود، اما در همین هنگام ۲ مرد دیگر هم سر رسیدند و با زور طلا‌های دختربچه را دزیدند. آن‌ها قصد داشتند این دختربچه را با خودشان ببرند که با فریاد و گریه‌های او، رهگذران متوجه ماجرا شدند و آدم‌ربا‌ها فرار کردند.

با این اطلاعات، مأموران به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در اطراف محل حادثه وجود داشت پرداختند. تصاویر نشان می‌داد که ۳ کارگر ساختمانی با زور و تهدید قصد ربودن کودک ۶ ساله را داشته‌اند، اما نقشه آن‌ها ناکام مانده و آدم‌ربایان فقط موفق به سرقت طلا‌های دختربچه شده بودند. با انجام تحقیقات میدانی، هر ۳ متهم که کارگرانی از اتباع یکی از کشور‌های همسایه بودند شناسایی شدند و در ادامه یکی از آن‌ها دستگیر شد.

هر چند دختربچه ۶ ساله و شاهدان با دیدن متهم او را شناسایی کردند و تصویر وی نیز در دوربین مداربسته ضبط شده، اما او خودش را بیگناه دانست و گفت: من نقشی در ربودن دختربچه ندارم و به اشتباه دستگیر شده‌ام. وی درباره تصویرش که در دوربین‌ها ثبت شده نیز گفت: احتمالا من شبیه به متهم تحت تعقیب هستم و هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام.

متهم به دستور قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات از او و متهمان فراری دیگر ادامه دارد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->