«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

همه چیز درباره فیلم سینمایی ملاقات خصوصی + بازیگران، تیزر و تاریخ اکران

  • کد خبر: ۱۴۳۳۶۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
همه چیز درباره فیلم سینمایی ملاقات خصوصی + بازیگران، تیزر و تاریخ اکران
«ملاقات خصوصی» نخستین تجربه امید شمس به‌عنوان کارگردان است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «ملاقات خصوصی» توانست در جنشواره فجر چهلم به جشنوراه راه پیدا کند. «ملاقات خصوصی» در کنار «موقعیت مهدی»، «علفزار» و «بی‌رویا» نامزد بهترین فیلم جشنواره شد. البته نهایتا «موقعیت مهدی» برنده جایزه شد. امید شمس نیز برای کارگردانی این فیلم به‌عنوان نامزد دریافت بهترین کارگردانی برگزیده شد.

در این فیلم پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقاکاشی و حسین پارسایی به ایفای نقش می‌پردازند.

۱۰ دی ماه بود که رسانه‌ها از صدور پروانه نمایش برای این فیلم خبر دادند.

ایرنا در‌این‌باره نوشت: پروانه نمایش فیلم ملاقات خصوصی صادر شد تا نخستین فیلم امید شمس، احتمالا از چهارشنبه این هفته، ۱۴ دی، روی پرده برود. ملاقات خصوصی پیش‌تر قرار بود از هفتم مهر ماه نمایش داده شود، اما ناآرامی‌های اجتماعی، اکران این فیلم را به مانند چندین فیلم دیگر به تعویق انداخت.

این فیلم نقد‌های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است.

پروژه کاری در زندان ما را به‌سمت نگارش فیلم‌نامه «ملاقات خصوصی» هدایت کرد

امید شمس درباره فیلمش با بیان اینکه همه شخصیت‌های این فیلم در موقعیتی قرار می‌گیرند که متعلق به آن نیستند و حالا همگی در زندان با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند، می‌گوید: ما برای پروژه‌ای کاری در زندان‌ها مشغول به کار بودیم و در آنجا شاهد واقعیاتی بودیم که ما را به‌سمت نگارش این فیلم‌نامه سوق داد. محله‌ای که در فیلم می‌بینید، محله زندگی خود من بود و‌ چون من خودم در جنوب تهران بزرگ شدم، دوستان بسیاری داشتم که در زندان بودند و در زیست شخصی خودم شاهد این ماجرا‌ها بودم.

وی ادامه داد: با این حال فکر می‌کردیم که کار ما بستری عاشقانه دارد و تلاش کردیم از چیز‌هایی که ما را از این فضا دور می‌کند، اجتناب کنیم. این فیلم ماحصل یک کار گروهی بود.

هوتن شکیبا نیز بعد از اکران فیلم درباره نقش خود در «ملاقات خصوصی» گفت: این نقش با توجه به زیست زندان خیلی از من دور بود. من برای کسب تجربه چند باری به زندان هم رفتم. تصور می‌کردم این مکانی که در آن هستیم، فضای تلخی است و بعد از پایان کار ما هم همچنان این تلخی ادامه دارد. امیدوارم توانسته باشیم بخشی از این فضا را ساخته بسازیم و تأثیرگذار باشیم.

پریناز ایزدیار هم در مصاحبه خبری این فیلم اظهار کرده بود: ممکن است فضای این فیلم کمی ما را به یاد نقش من در فیلم «ابد و یک روز» بیندازد؛ در حالی که شباهت فقط در همین فضا بود و نقش من در «ملاقات خصوصی» از زمین تا آسمان با نقشم در «ابد و یک روز» تفاوت داشت، زیرا شرایط متفاوتی داشت. ما زمان زیادی درباره این شخصیت گفت‌وگو و تمرین کردیم و بخش زیادی از شکل‌گیری شخصیت من در این فیلم نتیجه تلاش آقای شمس در پروراندن کاراکتر پروانه بود و من شخصا برای نزدیک‌شدن به این کاراکتر یا ایجاد تفاوت در آن با کاراکتر «ابد و یک روز» کاری نکردم.

خلاصه داستان «ملاقات خصوصی» می‌گوید: پروانه در محله‌ای در حومه شهر تهران صاحب یک عطاری است و خانواده ضعیفی دارد. پدرش در زندان است و به همین دلیل مجبور می‌شود با فرهاد، هم‌بندی پدرش، برای برخی امور ارتباط داشته باشد.

تییزر این فیلم را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->