برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

آیا بازی تیم های تراکتور و استقلال لغو شده است؟

  • کد خبر: ۱۴۳۷۲۶
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
آیا بازی تیم های تراکتور و استقلال لغو شده است؟
در حالی که خبرهایی از لغو دیدار استقلال و تراکتور منتشر شده اما هنوز سازمان لیگ تصمیمی بر لغو این بازی نگرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال لحظاتی پیش در واکنش به این سئوال که مطالبی در خصوص لغو دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به گوش می‌رسد تاکید کرد: هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده و منتظر هستیم تا وضعیت جوی و زمین در ساعات آینده مشخص شود.

وی ادامه داد: به خاطر شرایط ناپایدار جوی به تیم‌ها اعلام کرده‌ایم که بازی با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی برگزار می‌شود، اما اینکه بازی لغو شده باشد چنین نیست و منتظر بررسی شرایط هستیم.

او تصریح کرد: باید برف داخل زمین جمع شود و منتظر هستیم تا همه جوانب کار بررسی شود. اگر شرایط مهیا شود این بازی در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد و این مساله در ساعات آینده مشخص خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->