موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

انتقاد تند ساپینتو از بازیکنان استقلال

  • کد خبر: ۱۴۳۹۸۳
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
انتقاد تند ساپینتو از بازیکنان استقلال
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش ناراضی است و خطاب به آن‌ها گفته: «دربازی با تراکتور درحد و اندازه خودتان نبودید.»

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که عرصه مربیگری برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال تنگ شده، اما مرد پرتغالی نیز از برخی اتفاقات در دل باشگاه ناراضی است. او از امکاناتی که دراختیارش نیست گله دارد و درعین حال نیز از عملکرد بازیکنان استقلال مقابل تراکتور دل خوش ندارد. ساپینتو بعد از بازی گلایه‌های شدید خود را از عملکرد فنی بازیکنان بیان کرد و به آن‌ها گفت: «هیچ کدام از شما درحد واندازه نام خودتان فوتبال بازی نکردید. از هیچ کس راضی نیستم. این چه فوتبالی بود در تبریز بازی کردیم.»

سرمربی استقلال سپس گلایه‌های دیگری را نیز نثار بازیکنان کرده است: «دستورات تاکتیکی را درزمین پیاده نکردید. کلی پاس اشتباه دادیم و به راحتی حریف را در موقعیت گلزنی قرار دادیم. چرا باید به راحتی فرصت‌ها را از دست بدهیم.»

این انتقاد‌ها درحالی مطرح شده که سرمربی استقلال نسبت به عملکرد تیمش در بازی با مس رفسنجان نیز ناراضی است و این موضوع را بعد از بازی با این تیم کرمانی له بازیکنان گوشزد کرده است.

در همین راستا شنیده می‌شود ساپینتو قصد دارد در هفته جاری و تا قبل از بازی با تراکتور در جام حذفی روی موقعیت سازی تیمی کار کند تا شانس استقلال برای رسیدن به پیروزی در بازی جام حذفی مقابل تراکتور افزایش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->