تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: توطئه تعطیلی مدارس خنثی شد

  • کد خبر: ۱۴۴۰۰۳
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
وزیر آموزش و پرورش: توطئه تعطیلی مدارس خنثی شد
وزیر آموزش و پرورش گفت: توطئه‌های دشمن همچون چهار دهه گذشته ادامه دارد و همان طور که سعی کردند مدارس و دانشگاه‌های ما را به تعطیلی بکشانند، اما با هوشیاری مردم و کادر آموزش و پرورش این توطئه خنثی شد دیگر توطئه‌ها نیز خنثی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین افتتاح طرح دیده‌بان به همت دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با استفاده از بستر برنامه شاد برگزار شد. یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری بار‌ها پیرامون موضوع جهاد تبیین تاکید داشته و آن را به عنوان یک فریضه قطعی و وجودی مطرح کرده‌اند.

وی افزود: آموزش وپرورش به دو دلیل بستر مهمی برای جهاد تبیین است، اول اینکه نقش آموزش و پرورش در تبیین دستاورد‌های نظام نقش بسیار پررنگی است و دوم اینکه این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را باید به نسل آینده‌ساز منتقل کنیم تا نسل دانش‌آموز در معرض این پیشرفت‌ها قرار گیرند، تا مبادا تحت تأثیر جریان رسانه‌ای نظام سلطه قرار گرفته و دچار یأس و ناامیدی از ادامه کار شوند.

رئیس ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: براساس تحقیقات صورت گرفته دشمن به دنبال آن است که در نگاه مردم جامعه و نسل آینده‌ساز مملکت، پیشرفت‌های علمی در حوزه‌های مختلف را تصنعی نشان دهد، در حالی که خود آن‌ها پیشرفت‌های مختلف ایران اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی دیده و حتی تلاش کردند مدارس را تعطیل کنند.

وی گفت: کرونا اگر چه لطمه زیادی به بحث تعلیم و تربیت ما زد، اما از سوی دیگر دانشمندان ما از ۶ روش به واکسن دست پیدا کردند و ما امروز وضعیت خیلی خوبی نسبت به کشور‌های دیگر جهان داریم. در این مقوله هم در قله‌های جهانی قرار داریم. ما باید دانش‌آموزان را آشنا کنیم با مفاخری که داشته‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب سرانه آموزش و پرورش برای هر دانش‌آموز ۱.۵ متر بود و امروز با توجه به افزایش جمعیت به ویژه در دهه اخیر و مشکلاتی که وجود دارد سرانه فضای آموزشی به ۵.۲ متر رسیده است.

وی گفت: توطئه‌های دشمن همچون چهار دهه گذشته ادامه دارد و همان طور که در یکی دو ماه اخیر شاهد بودیم، سعی کردند مدارس و دانشگاه‌های ما را به تعطیلی بکشانند، اما با هوشیاری مردم بصیر، کادر آموزش و پرورش و تببین رسانه‌ای این توطئه هم خنثی شد.

نوری خاطرنشان کرد: طرح دیده‌بان که به همت ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش شکل گرفته است، به عنوان یک طرح شبکه‌ای با مشارکت مدیران مدارس به منظور آشنایی و انتقال برنامه‌های جهاد تببین و مبانی و مصادیق آن به سایر محور‌ها شکل گرفته است و امیدواریم به‌زودی به آثار ارزشمند آن برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->