برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص به موقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
سرخط خبرها

اطلاعیه سازمان سنجش کشور درباره خبر لغو برگزاری آزمون بین المللی زبان «آیلتس»

  • کد خبر: ۱۴۵۰۴۳
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
  • ۲
اطلاعیه سازمان سنجش کشور درباره خبر لغو برگزاری آزمون بین المللی زبان «آیلتس»
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای رسمی نسبت به برگزاری آزمون بین المللی «آیلتس» در ایران واکنش نشان داد.

شهرآرانیوز - از روز گذشته اخباری مبنی بر لغو برگزاری آزمون‌های آیلتس در کشور منتشر شد که نگرانی‌های زیادی به وجود آورد و حاشیه‌های زیادی در پی داشت. در همین‌‍رابطه دکتر یادگارزاده، رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام کرده است: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.

در خبر رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر غلامرضا یادگارزاده درباره خبر لغو برگزاری آزمون آیلتس در کشور گفته است:

براساس مصوبه ۷۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه ساماندهی، صدور مجوز و نظارت بر آزمون‌های بین‌المللی از جمله آیلتس بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است.

سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس این مصوبه، قانون تسهیل رقابت و منع انحصار و همچنین اصل ۴۴ قانون اساسی موظف است زمینه‌های رفع انحصار و تسهیل رقابت مؤسسات متقاضی اجرای آزمون را فراهم کرده و نظارت مؤثر بر روند اجرایی آزمون‌های بین‌المللی داشته باشد و این موضوع در سال جاری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت.

درخواست و صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها، نظارت بر فرایند‌های اجرایی آزمون‌های بین‌المللی و همچنین مذاکره با مؤسسات صاحب امتیاز آزمون در خارج از کشور جهت عمل به وظایف قانونی در دستور کار قرار داشته است.

سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون آیلتس برای ساماندهی و نظارت بر وضع موجود اجرای آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان، تضمین سلامت آزمون و همچنین رفع انحصار و تسهیل رقابت تلاش می‌کند و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم درخصوص بازنگری در آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آزمون آیلتس را به انجام رسانده است.

نظارت و تذکر به مراکز برگزاری آزمون، پیگیری قانونی موارد تقلب و افشای سؤال، مذاکره با موسسه IDP و تلاش برای عمل به مفاد قانون منع انحصار و تسهیل رقابت به منظور پایان دادن به مشکلات و حواشی آزمون آیلتس صورت گرفته است و ثبت‌نام داوطلبان آزمون آیلتس از اول اسفند ماه ۱۴۰۱ به صورت موقت متوقف شده است.

آزمون‌های ثبت نام شده تا پایان بهمن ماه مطابق برنامه‌ریزی قبلی برگزار می‌شود و امیدواریم قبل از موعد ثبت نام جدید اقدامات پیش بینی شده به نتیجه برسد و البته در هر صورت با تمهیدات پیش بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.

در ادامه حتما بخوانید

لغو آزمون زبان آیلتس چه پیامدهایی برای جامعه علمی کشور خواهد داشت؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
1
قطع تست ایلتس بسیار تصمیم بد
چکار دارید به این جوانها
شما نمیخواهی مسیول کیفیت این تست باشید
خیلی چیز بیکیفیت دارید
بخدا هر گروه یا فردی این تصمیم را گرفته ضد انقلاب سیل عضیمی از جوانان و خانوادهشان را به ناراضیان پیوندن
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
اونی که پول داره میره ترکیه .پولا میرسه به ترکیه .البته از شما هیچ چیزی بعید نیست .یعنی هر کاری می کنید که مردم رو آزار بدید یا بدوشید تا جیب هاتون رو پر کنید.بورس و ماشین و دلار و طلا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->