حمایت از بانوان و توسعه ارتباطات دانش‌بنیان در اولویت کاری شورای ششم تأکید شورای ششم بر توسعه پروژه‌های راهبردی و زیرساختی مشهد ناصحی: سهم بودجه فرهنگی از بودجه شهرداری مشهد از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافت+ویدئو تامین برق و پایداری خدمت‌رسانی در تقاطع‌های سطح مشهد | ضرورت همکاری شهروندان و پلیس راهور در هنگام قطعی برق سرگذشت یکی از قدیمی‌ترین مزارع شمال مشهد | خاطرات خفته در «چاهش» اتوبوس‌های جدید راهی حاشیه شهر مشهد می‌شوند محکم پای «روز مشهد» بمانید! کاهش ۵۰ درصدی زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد افزایش عملیات‌های آتش‌نشانی مشهد در پی قطع برق و ازکارافتادن آسانسور‌ها (۲۲ آبان ۱۴۰۳) سهم شهرداری مشهد از عوارض آلایندگی، تقریباً هیچ! درباره یکی از کوچه‌های فرعی بازار سرشور مشهد | سراسرِ کوچه «سراسر»، پر از داستان «دکتر شیخ» است آیا مازوت‌سوزی در مشهد متوقف می‌شود؟ آغاز صدور صورت‌وضعیت الکترونیکی مسافری در خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن شهری با شهرفروشی محقق نمی‌شود تهیه طرح تفصیلی محله آبکوه مشهد با نظر مردم یدالله بشکنی سرپرست فرمانداری طرقبه شاندیز شد مشهد، رتبه نخست ایجاد زیرساخت حمل و نقل درون شهری در کشور + فیلم درباره عبدالقدیر سبزواری، مؤسس روزنامه «آزاد» در مشهد | مدیر همیشه در بند روزنامه آزاد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۲۰ آبان ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه
سرخط خبرها

راه‌اندازی قطارهای فوق‌العاده در مشهد برای رفاه حال مسافران 

  • کد خبر: ۱۴۵۱۷۸
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
  • ۱
راه‌اندازی قطارهای فوق‌العاده در مشهد برای رفاه حال مسافران 
مدیر روابط عمومی راه‌آهن مشهد گفت: در حال برنامه‌ریزی قطارهای فوق‌العاده هستیم تا این قطارها مسافران متقاضی را جابه‌جا کنند. 

جواد معراجی‌فرد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره وضعیت کنونی تردد قطارهای مشهد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۲۷ شهر و مرکز استان در قالب ۸۰ رام قطار مسافری ۳۹ هزار مسافر از طریق راه‌آهن جابه‌جا شده است.

وی ادامه داد: وضعیت دمایی بسیار سختی را تجربه کردیم. برخی قطارها به‌دلیل برودت هوا دچار نقص فنی شدند و به همین واسطه، برنامه حرکتی برخی قطارها تغییر کرد.

معراجی‌فر تصریح کرد: بر همین اساس، ظرفیت‌های راه‌آهن برای جابه‌جایی مسافران بسیج شد و اکنون وضعیت تردد قطارها به حالت عادی بازگشته است.

مدیر روابط عمومی راه‌آهن مشهد اضافه کرد: البته برنامه سفر تعدادی از قطارها تغییر کرد که از طریق سامانه پیامکی به مسافران اطلاع‌رسانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
بیست و سوم دی ماه من و خانواده ام بلیط بازگشت قطار از مشهد به تهران داشتیم ساعت حرکت قطار ۱۲/۳۵شب بود که با ارسال پیامک اطلاع دادند دو ساعت تاخیر داریم.بعد از مراجعه به راه آهن با صحنه ازدحام بیشمار جمعیت در سالن های راه آهن مواجه شدیم سالنی سرد مملو از جمعیت خردسال و سالمند و میانسال بعد از ساعتها معطلی اعلام کردند حرکت قطار به فردا موکول شده اکثریت مردم مثل ما دیگر جایی برای بازگشت نداشتند تمام شهر مسهد برودت سرمل و یخ زدگی بود و مسافران سرگردان .به ناچار با تاکسی داخل راآهن مبلغ چهار میلیون پرداخت کردیم تاکسی بدون بخاری ۳ صبح به سمت تهران حرکت کرد امتاسفانه هیچ گونه نظارتی نبود هر راننده با هر نرخی که دلش میخواست مسافران مستاصل را که چاره ای جز بازگشت نداشتند را با بدترین شرایط بدون ثبت در سیستم سوار ماشین میکردند .من و همراهان کارمند هستیم این هزینه سنگین رو پرداخت کردیم با امکانات زیر صفر به تهران رسیدیم.
نکته قابل تامل این است که مسئولین راه آهن که شرایط وحشتناک جوی را میدانستند اصلا نباید بلیط به کسی میفروختند تا در این هفته وحشتناک کسی به مشهد سفر نکند و این موج عظیم مشکبات هم بوجود نمیامد.
هزینه بلیط هنوز برگردانده نشده .چهار میلیون هم قرض گرفتم کرایه برگشت را دادم و بماند ساعتها لنتظاری که در راه آهن در شرایط اسف بار کشیدیم .
اندکی تامل و برنامه ریزی و تغییر شیوه مدیریتی و تغییر نگاه به وضعیت مردم این افتضاح را به بار نمی آورد.که متاسفانه رسانه ملی هیچ صحنه ای از آوارگی مردم در راه آهن و هزاران مشکل دیگر را به تصویر نکشید.
من ۲۳ دی ماه شاهد بدترین سفر زندگیم شدم درد مردم آواره و خودمان در فضای یخ بسته بدون امکانات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->