ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم
سرخط خبرها

افشای دلیل برکناری احتمالی مدیرعامل استقلال

  • کد خبر: ۱۴۵۷۱۳
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
افشای دلیل برکناری احتمالی مدیرعامل استقلال
حاشیه‌هایی که اخیرا با بگومگوی رسانه‌ای آجورلو و فتح الله‌زاده برای استقلال به وجود آمده ممکن است تصمیم گیران این باشگاه را به جهت برقراری آرامش، مجاب تغییرات دوباره در بدنه مدیریت این باشگاه کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چند هفته‌ای هست که جنگ لفظی میان آجورلو و فتح الله‌زاده باشگاه استقلال را با حواشی تازه‌ای مواجه ساخته است. بعد از مصاحبه آجورلو درباره مدیران فعلی استقلال بسیاری انتظار داشتند که مدیران این باشگاه به جهت حفظ آرامش دراین باشگاه سکوت اختیار کرده و لااقل در این برهه حساس پاسخی به اظهارات آجورلو ندهند، اما فتح الله‌زاده برای پاسخ دادن به آجورلو بسیار عجله داشت و یک هفته بعد از آن مصاحبه اختصاصی که از سوی آجورلو در رسانه‌ها قرار گرفت، مدیرعامل کنونی استقلال نیز در یک برنامه تلوزیونی حاضر شد و پاسخ آجورلو را داد.

اظهارات فتح الله‌زاده، اما نه تنها کمکی به آرامش استقلال نکرد بلکه باعث شد تا آجورلو تهدید به افشاء گری تازه کند و قول حضور دریک برنامه تلوزیونی را بدهد. با توجه به اینکه آجورلو اکنون سمتی در بدنه ورزش ندارد، از سوی تصمیم گیران این باشگاه در وزارت ورزش  نهاد‌های بالاتر حرف شنوی نخواهد داشت و به راه خود ادامه می‌دهد که این سبب گر گرفتن آتش حواشی درباشگاه استقلال خواهد شد.

مسئولان بالادستی درباشگاه استقلال انتظار داشتند فتح الله‌زاده پاسخی به اظهارات آجورلو ندهد، اما مدیرعامل استقلال برخلاف خواسته تصمیم گیران این باشگاه عمل کرده است و به همین دلیل هیچ بعید نیست ادامه این روند موجب انتخاب افراد جدید درهیات مدیره و پست مدیرعاملی باشگاه استقلال شود.

البته چند روز پیش نیز سازمان خصوصی سازی رسما از تغییر در مدیریت باشگاه استقلال خبر داد که این موضوع نمی‌تواند بی ارتباط با خواست بالادستی‌ها برای برکناری فتح الله‌زاده و آرام کردن فضای این باشگاه باشد.

برخی افراد نزدیک به بدنه دولت نیز براین باورند که درشرایط فعلی جامعه بودن مدیرانی که برای باشگاه‌های مردمی تنش ایجاد می‌کنند، به صلاح نیست و باید افرادی در راس کار قرار داشته باشند که بتوانند آرامش را در این باشگاه‌ها حاکم کنند که علی فتح الله‌زاده هرگز چنین کاری نکرده و درهمان مسیری قدم برداشته که آجورلو آغازگر آن بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->