شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس ایران تا هفته آینده ابلاغ می‌شود سفارت ایران در کابل شرایط دریافت ویزای رایگان برای زائران افغانستانی اربعین را اعلام کرد سازمان ملل: کودکان افغانستانی قربانیان اصلی مین‌های عمل‌نکرده هستند خلاصه بازی تیم‌های جوانان میهن و ظاهر اسد در لیگ برتر فوتبال افغانستان + فیلم افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود! نگاهی به وضعیت کامیون‌های ایرانی حامل سوخت عراقی در مرز دوغارون توضیحات مقام طالبان درباره زمان توزیع شناسنامه الکترونیکی در تهران + مدارک موردنیاز آخرین اخبار از فصل سوم لیگ برتر فوتسال افغانستان + فیلم و عکس جای خالی دختران | نتیجه کنکور پسرانه افغانستان اعلام شد ۲۵۰۰ مغازه فروش قطعات خودرو در آتش‌سوزی قندهار از بین رفت کمک‌های بشردوستانه ایران به سیل‌زدگان ننگرهار رسید پلیس ترکیه متهم به بدرفتاری با مهاجران افغانستانی شد در سال ۲۰۲۴ سیل به ۱۴۵ هزار نفر در افغانستان آسیب زده است کمیته بررسی جنگ آمریکا در افغانستان آغاز به کار کرد سازمان بین‌المللی مهاجرت از بازگشت بیش‌از ۸۵۸ هزار مهاجر به افغانستان خبر داد کشف بمب ۴۰۰کیلوگرمی در سرپل افغانستان (۲۸ تیر ۱۴۰۳) ۳ میلیارد دلار مبادلات سالانه ایران و افغانستان از طریق دوغارون سیل در ننگرهار افغانستان ۱۳۰ کشته و ۴۱۰ زخمی برجای گذاشت طالبان برای مهاجران افغانستانی ساکن ایران شناسنامه الکترونیکی توزیع می‌کند
سرخط خبرها

سازمان نجات کودکان بخشی از فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد

  • کد خبر: ۱۴۵۷۴۱
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
سازمان نجات کودکان بخشی از فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد
سازمان نجات کودکان برخی از فعالیت‌هایش را در مناطقی از افغانستان که تضمین‌های قابل اعتمادی برای بازگشت کامل زنان به کار داده شده است، از سر می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیوید رایت، مدیر عامل سازمان نجات کودکان اعلام کرد در پی ممنوعیت امدادگران زن از سوی وزارت اقتصاد طالبان، سازمان نجات کودکان فعالیت‌هایش را متوقف کرد.

وی افزود برای ارایه مصون و موثر خدمات برگشت کارمندان زن این اداره ضروری است و سازمان نجات کودکان بدون آن‌ها به‌سادگی نمی‌تواند فعالیت کند.

به گفته رایت، زنان ۵۰ درصد نیروی کار سازمان نجات کودکان در افغانستان را تشکیل می‌دهند که حضور آن‌ها برای ارایه خدمات به زنان نیازمند بسیار مهم است.

براساس گفته‌های دیوید رایت، فعالیت‌های جدید سازمان نجات کودکان در افغانستان که درصد اندکی از فعالیت‌های کامل این اداره را تشکیل می‌دهد، در بخش‌های صحت، تغذیه و برخی از خدمات آموزشی خواهد بود.

این در حالی است که سازمان نجات کودکان از سال ۱۹۷۰ تا ماه دسامبر سال گذشته میلادی در افغانستان به‌گونه عادی فعالیت داشته است.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->