نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

رقم قرارداد یک استقلالی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۴۶۳۸۵
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
رقم قرارداد یک استقلالی مشخص شد
یکی از مهاجمان استقلال با رقم بالایی با این تیم قرارداد بسته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال در ابتدای فصل با حضور چند مهاجم اسمی کار خود را آغاز کرد، اما ساپینتو سرمربی استقلال از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت ندارد و حتی اعلام کرده که دو مهاجم نیمکت نشین تیمش می‌توانند با رضایت وی و باشگاه از استقلال جدا شوند و راهی تیم‌هایی شوند که بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده دو مهاجم استقلال هستند که در نیم فصل اول کمتر در ترکیب تیم به میدان رفتند و در حال حاضر اوضاع خوبی در استقلال ندارند. گویا ساپینتو اعلام کرده که از بین رمضانی و شهباززاده به یکی از این نفرات نیاز دارد و دیگری می‌تواند با خواسته خود از استقلال جدا شود.

ساپینتو تمایل بیشتری به جدایی شهباززاده دارد و مدعی است که رمضانی می‌تواند در ادامه بازی‌ها خود را به وی ثابت کند، اما جدایی سجاد شهباززاده برای باشگاه استقلال مشکلاتی را ایجاد می‌کند. این بازیکن با مبلغ بسیار بالایی به استقلال پیوسته و جدایی وی از تیم مدیران تیم را دچار مشکل می‌کند، زیرا این مهاجم قطعا برای جدایی از استقلال شرط دریافت قراردادش را دارد و در این برهه از زمان مدیران تیم با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. قرارداد شهباززاده در حدود بیست میلیارد است و پرداخت این مبلغ در حال حاضر برای مدیران این تیم بسیار سخت است و جدایی این مهاجم را به تاخیر می‌اندازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->