«روز ملی مشهد» قربانی تفسیر قانون| تهرانی‌ها بازهم با نامگذاری روز ملی مشهد مخالفت کردند پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات باید اولویت اقدامات شهرداری باشد رانت واردات موز در قبال صادرات سیب! انجام عملیات تراش و روکش آسفالت از بولوار وکیل‌آباد تا میدان چهارسطحی آزادگان مشهد + فیلم فهرست محصولات غیرمجاز آرایش چشم و ابرو، منتشر شد فرماندار مشهد: ۳۰۰ شرکت افغانستانی در این شهر فعالیت می‌کنند نخستین سکوی شفافیت مالیاتی کشور در خراسان رضوی راه‌اندازی شد | شهردار مشهدمقدس: درآمدهای مالیاتی شهر شفاف می‌شود + فیلم رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد خبر داد: اضافه‌شدن حدود ۲۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان شهری تا پایان سال ۱۴۰۴ توسعه حمل‌ونقل عمومی و تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی از اولویت‌های شورای ششم شهر مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با تمام توان در مسیر گسترش حمل‌ونقل عمومی گام برمی‌دارد شهردار مشهدمقدس: دوره ششم مدیریت شهری مسئله‌محور بود | توسعه حمل‌ونقل عمومی و پروژه‌های شهری در دستورکار است + فیلم الحاق ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ درباره منطقه‌ای در مشهد که آغاز بسیاری از طبیعت‌گردی‌هاست | چشمه بلوط، طعم گوارای طبیعت ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد یورو ۵ به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۴) روایتی از دغدغه مسافران طولانی‌ترین مسیر بی آرتی مشهد | ۵  ساعت با مسافران خط ۸۳۰ مشهد، میزبان وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور | تمرکز بر شفافیت مالی و حمایت از صنایع استان شهردار مشهد مقدس از اجرای طرح‌های شهری بر پایه رضایت مردم و سرعت‌بخشی در توسعه مناطق آبکوه و وکیل‌آباد خبر داد اجرای قانون ثبت رسمی معاملات املاک در مشهد، الگوی ملی خواهد شد | حل معضل املاک قولنامه‌ای در دستورکار + فیلم ضرورت تعیین تکلیف طرح‌های پیرامون حرم مطهر رضوی حناچی: باید تلاش کنیم هزینه‌های جاری اداره امور شهر کاهش پیدا کند
سرخط خبرها

لزوم اجرای طرح پیاده‌محوری در اطراف حرم مطهر رضوی 

  • کد خبر: ۱۴۶۴۴۰
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
لزوم اجرای طرح پیاده‌محوری در اطراف حرم مطهر رضوی 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای پروژه «پیاده‌مداری و حرم‌مقصدی» در معابر اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد. 

به گزارش شهرآرانیوز، علی سمیعی در این خصوص افزود: در حال حاضر وضعیت معابر اطراف حرم مطهر به صورتی است که وقتی عابرپیاده قصد تشرف به حرم مطهر را دارد، باید تمام حواسش معطوف به این موضوع باشد که با خودرو‌های عبوری تصادف نکند؛ از طرف دیگر معابر منتهی به حرم نیز پر از سروصداست و فضای ملتهبی دارد، درحالی‌که، چون نزدیک حرم مطهر رضوی است، باید فضایی پر از آرامش درست مثل صحن‌ها و روضه منوره داشته باشد. 
وی تاکید کرد: احداث پارک سوار در نقاط مشخص و تردد زائران با سامانه‌های جایگزین برای رسیدن به حرم امام‌رضا (ع)، یکی از ایده‌هایی که همیشه برای کنترل ترافیک در هسته مرکزی مشهد و تسهیل در تردد زائران پیاده مطرح بوده و درباره آن مطالعات زیادی انجام شده است. 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک با اشاره به مکان‌یابی محل‌های پارکینگ و تعبیه سامانه‌های جایگزین برای تردد زائرین به حرم مطهر رضوی مثل اتوبوس و... ادامه داد: طرح جامع پیاده‌مداری و حرم‌مقصدی در اطراف حرم مطهر نیز یکی از مطالعاتی است که در این راستا انجام شده و مصوبه شورای حمل‌ونقل‌وترافیک را هم دارد؛ از این رو مدیریت شهری اصلاحات لازم در معابر منتهی به حرم مطهر را در دستور کار قرار داده است. 
سمیعی در پایان گفت: در آینده نزدیک با اصلاحات انجام شده در قالب این پروژه، زائران پیاده می‌توانند به راحتی و با آرامش کامل به بارگاه منور امام رضا علیه السلام مشرف شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->